Good morning. pupils. Let's start our lesson.
Сьогодні ми починаємо говорити про світ науки і техніки. Про те, як технічні засоби впливають на наше життя.
с.93 впр.1 Зєднай слова з рамочки і малюнками з впр. 2. прочитай і переклади.
с.94 впр.2,3
Домашнє завдання: впр.4 стор.94 дати письмові вдповіді на запитання. Слова з рамочок вивчити напамять.
Вправи класної роботи виконуєте у вигляді тестів і записуєте в зошитах після ( Число. Класна робота.)
Вправи домашньої роботи виконуєте в зошитах після ( число. Домашня робота)
=====================================================
05.12.2022
Тема уроку : " Захист довкілля. Наш внесок в захист довкілля ".
1. Перегляньте це відео і запишіть в зошити поради про те, як ви можете допомогти довкіллю.
https://youtu.be/eF-0LrAQBn8 - посилання на відео
2. Тепер перегляньте відео про правила трьох R і будьте готові дати відповіді на такі запитання :
- How do you understand the words REDUCE, REUSE, RECYCLE ?- What is reducing?- What can you reduce using according to the film?- What is reusing? How do you understand it?- Can you reuse the old stuff to reduce waste?- What can you reuse according to the film?- What is recycling?- what things can be recycled?- How do you understand the word eco-friendly product?
3. Домашнє завданняза 1 фільмом виписати в зошити поради, як ви можете допомогти нашому довкіллю.
===================================
26.11.2022
Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр.
Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь виконати ці завдання
E.g. We often
speak about her. — She is often spoken about.
Перегляньте цей відеоурок, щоб згадати вживання і утворення речень в пасивному стані:
https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o - посилання на відео
=====================================================
25.11.2022
5. Тепер почнемо готуватись до контрольної роботи за 1 семестр з письма. Одним із завдань буде перетворити речення з активного стану на пасивний.
Наприклад:
===============================================
22.11.2022
Тема "Are you green?"
1. 1. Читаємо та перекладаємо текст на стор.81.
==============================================
21.11.2021
Тема уроку : " Захист довкілля. Вимираючі види тварин і рослин ".
Домашнє завдання 1. Вправа 2 на стор. 79 ( читати , перекладати )2. Вивчити слова на стор. 79 і 80 .
================================================
Урок 17.11.2022
Перегляньте цей відеоурок, щоб згадати вживання і утворення речень в пасивному стані:
https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o - посилання на відео
Тепер давайте розглянемо, як передати речення в теперішньому тривалому часі в активі в пасивному стані:
Наприклад: The boys are playing football now ( active ) -
Football IS BEING PLAYED by the boys now ( passive )
Бачимо, що теперішній тривалий час в пасивному стані утворюється за допомогою допоміжного дієслова to be ( am, is, are )в теперішньому часі + BEING + 3 форма неправильного дієслова або закінчення ED , яке додається до правильного дієслова.
Перегляньте ще одне відео для кращого засвоєння цього матеріалу.
================================================================
11.11.2022
Тема "Проблеми довкілля"
Today we will continue to talk about environmental problems .
1.Translate the words and word combinations.
===============================================
07.11.2022
Тема уроку : " Захист довкілля ".
https://www.youtube.com/watch?v=A0pB1qw8SMs
4. Тепер перегляньте це відео і запишіть, як ви розумієте слова
RECYCLE
REUSE
REDUCE
https://www.youtube.com/watch?v=belXC_IoW4o
5 Домашнє завдання
Виберіть 1 проблему довкілля і напишіть , як ви це розумієте ( 6-8 речень )
============================================
29.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо самостійно.
Тема уроку : " Захист довкілля "
===========================================
28.10.2022
Доброго ранку.
Сьогодні ми перевіримо наші знання по вивченій темі. Посилання на тестування у вайбер-групі.
=================================
25.10.2022
Тема уроку : " Національні природні парки Британії ".
1. Перевірте себе і перекладіть нові слова з теми на англ. мову (підказка у впр 4 ст 52):- вершина- крім- круті річкові ущелини- стежки- рештки- дубові, ясенові, ліщинові, горобинові ліси- різноманітність форм в середовищі проживання- широкий спектр середовищ проживання- підтримувати- місце поховання- сланцеві кар'єри- хвойні ліси- морський курорт
2. Тепер виконайте вправи 4 і 5 на стор. 52-54
3. У вправі 6 на стор. 54 складіть по 1 реченню до кожної картинки.
4. Тепер уважно перегляньте відеофільм про Національний природний парк Сноудонія в Уельсі. Не старайтеся зрозуміти кожне слово. Ваше завдання - зрозуміти головний зміст і дати відповіді на такі запитання до фільму .
Snowdonia
5. Дати повні письмові відповіді на запитання до фільму :
1.How can people get to the highest mountain in Wales?2. What can travellers see on their way out of the windows of the train?3. How much time does the train go up the mountains to take the first stop?4. How did the travellers get to the lake?5. How much do rowing boats cost for 45 minutes ( for 60 minutes )?6. What was their third spot ( place )?7. What did they see there?
==========================
24.10.2022
Тема: National Parks of the UK.
1. Працюємо над новими словами вправи 2 на стор. 50.
- majestic - величний
- picturesque - мальовничий
- marvellous - дивовижний, чудовий
- breathtaking - захоплюючий
- enchanting - чарівний, феєричний
- stunning - приголомшливий, незрівнянний
- amazing - дивовижний, разючий
- to wander through - блукати
- to stroll through gardens - гуляти садами
- dramatic coastline - драматична ( захоплююча ) берегова лінія
- breathing spaces - дихаючі ( пахучі ) простори
2. Складаємо речення з новими словами. Наприклад:
- A stunning view was lying before me.
- I saw a majestic lake ahead.
==============================
21.10.2022
===========================
18.10.2022
Подивіться відео. УВАЖНО. Пригадайте з української мови, що таке підрядні речення.
https://www.youtube.com/watch?v=-LbpZ0KZXbg
Складнопідрядне речення
Complex sentence (складнопідрядне речення) – складне речення, що складається з одного головного простого речення (main clause) та одного або декількох залежних підрядних речень (subordinate clauses).
- I don’t know what you are talking about. – Я не знаю, про що ти говориш.
- I will give you candies if you clean your room. – Я дам тобі цукерки, якщо ти прибереш у власній кімнаті.
- The girl you have just seen is my new classmate. – Дівчинка, яку ти щойно бачив, - моя нова однокласниця.
Від одного головного речення можуть залежати декілька однорідних (рівноправних) підрядних частин.
- Kate doesn’t know where she can buy this book and how much it will cost her. – Кейт не знає, де вона може придбати цю книгу й скільки вона буде коштувати.
- We were sure that Jack would win this competition and that he would become a new champion. – Ми були впевнені, що Джек виграє ці змагання та стане новим чемпіоном.
Також підрядні речення можуть відноситися та залежати від інших підрядних речень в одномускладнопідрядному.
- Kate doesn’t know where she can buy the book she has to read. – Кейт не знає, де вона може придбати книгу, яку їй потрібно прочитати.
- We were sure that Jack would win the competition he had been preparing for. – Ми були впевнені, що Джек виграє змагання, до яких він готувався.
Способи сполучення
В складнопідрядному реченні прості підрядні речення можуть сполучатися з головним реченням за допомогою сполучників підрядності та сполучних слів або ж безсполучниковим способом.
Сполучники підрядності if (якщо), that (що), because (тому що), as (так як, бо) використовуються тільки для з'єднання частин складнопідрядного речення та не вживаються в якості членів підрядних речень.
- I am late as I have missed my bus. – Я запізнююсь, б я не встиг на свій автобус.
- We will go for a walk if the weather is fine. – Ми підемо на прогулянку, якщо погода буде гарною.
- Kate knew that she had to arrive on time at the airport. – Кейт знала, що вона повинна прибути в аеропорт вчасно.
- I don’t like this book because it’s dull and not funny at all. – Мені не подобається ця книга, тому що вона нудна та зовсім не кумедна.
Сполучні слова what (що), that (що, який), who (хто), whom (кому, кого), where (де, куди), when (коли), how (як), which (котрий, який), хоча вони й вживаються для поєднання підрядних частин складнопідрядного речення, вони також є членами цих підрядних речень.
Підрядні речення можуть сполучатися з головним реченням без використання сполучників або сполучних слів. В українській мові такий спосіб підрядного сполучення не використовується. Такі речення перекладаються за нормами української мови.
- I wish you were here. – Як би я хотіла, щоб ти був тут.
- You have the book I’m looking for. – В тебе є книга, яку я шукаю.
- The restaurant we have been to is really nice. – Ресторан, в якому ми були, дуже хороший.
==================================================
15.10.2022
На понеділок вам потрібно вивчити текст про навколишнє середовище ( впр.6 стор. 43 + 2-3 речення)
Hello everyone!
We are continuing speaking about our рlanet, about nature and the influence of people on nature and environment. Today you’ll learn some interesting facts about ecosystems and at the end of our lesson you’ll have the task to write a short essay about the place we live in.
1) Read the definitions and choose the right words from the box. One word is extra.
(записуємо в зошити тестово)
wildlife ecosystem flora fauna nature
1) This word refers to the plant life occurring in a particular region, generally the naturally occurring or indigenous plant life.
2) This word refers to the phenomena of the physical world, and also to life in general. It ranges in scale from the subatomic to the cosmic. It is derived from the Latin word and means «essential qualities, innate disposition», and in ancient times literally meant «birth».
3) This word refers to all non-domesticated animals, plants and organisms growing in natural conditions.
4) This word refers to all the animals living in a particular area or period in history
2) Choose the correct sentences to fill in the gaps and read the text. (записуємо в зошити тестово)
What Is an Ecosystem?
a) What differences are there between species living in the Rocky Mountains and those inhabiting the Sahara desert?
b) An ecosystem can be as large as a desert or a lake or as small as a tree or a puddle.
c) Different species of animals interact with each other all the time.
d) Every species has a niche in its ecosystem that helps to keep the system healthy.
e) All living beings are forming parts of ecosystems.
Within all species, individuals interact with each other — feeding together, mating together, and living together. However, it is not only individuals within a species that interact. 1)_____________ For instance, animals eat other animals through their interactions in a food web. But plants are included in this web as well as they, too, are eaten by animals.
Do the climate and geographical location influence the life of animals and plants? 2)____________ Landscape also determines where plants and animals might live. But what exactly is an ecosystem? An ecosystem is a geographical area of a variable size where plants, animals, the landscape and the climate all interact together.
The whole Earth’s surface can be described by a series of interconnected ecosystems. 3)___________ They are diverse and always changing. Within an ecosystem, all aspects of the environment (both living things and their non-living settings) interact and affect one another. Every species affects the lives of those around it.
Ecosystems have no particular size. 4)______________ If you have a terrarium, that is an artificial ecosystem. The water, water temperature, plants, animals, air, light and soil all work together. If there isn’t enough light or water or if the soil doesn’t have the right nutrients, the plants will die. If the plants die, animals that depend on them will die too. If the animals that depend on the plants die, any animals that depend on those animals will die. Ecosystems in nature work the same way. All the parts work together to make a balanced system!
A healthy ecosystem has lots of species diversity and is less likely to be seriously damaged by human interaction, natural disasters and climate changes.
5) ____________Therefore, if some living creatures are exterminated somewhere or their number decreases, which will affect other living things, that, in turn, will have a negative impact on the whole Earth over the long term. To prevent that from happening, it is very important for all living things, including humans, to protect the environment where they need to relate to each other to live.
3. Answer the questions (письмово, повні відповіді):
1) What is an ecosystem?
2) What are the sizes of ecosystems?
3) How can the disappearance or decreasing number of one species influence the life of an ecosystem?
4) What components does an ecosystem consist of?
=======================================
11.10.2022
Тема уроку : " Наше довкілля .Проблеми довкілля "
1) впр.4 стор 42 (читаємо і перекладаємо текст)
2) впр.5 стор. 43 (виписати слова з ререкладом у словники)
3) впр.6 стор. 43 ( доповнити речення, користуючись текстом 4. Речення записуємо повністю)
Домашня робота: впр.7 , 8 стор.43
вивчити нові слова ( з тексту та впр.5)
========================================================
10.10.2022
Тема уроку : " Наше довкілля .Проблеми довкілля "
Уважно перегляньте це відео про проблеми довкілля. Випишіть в зошити всі проблеми , які є і відео.
====================================10.10.2022
26.09.2022
Сьогодні пропоную вам пригадати деякі граматичні часи.
Подивіться відео для повторення і закріпіть свої знання, перевірте себе виконавши вправи.
Fill in the correct form of the verb in brackets: Past Simple or Present Perfect Simple ( використовуйте дієслова в дужках)
1. The weather around here ________________ terrible in the last few weeks. (BE)
2. Maria ________________ her suitcase last night. (PACK)
3. I ____________________ volleyball since I was a teenager. (NOT PLAY)
4. We ____________________ wash the dishes. They're all clean now (HELP)
5. They ____________________ the factory. – Really? When ______________________? (CLOSE, THAT HAPPEN)
6. __________________________________ yet? (YOUR BUSINESS COURSE – START)
7. How long ____________________ that camera? – About a month. I ____________________ it because it was on sale just before Christmas. (YOU HAVE, BUY)
8. _______________________ last week's magazine? – It must be here because I ________________ it on Monday. (YOU SEE, BUY)
9. The books you ordered ____________________. The delivery service ____________________ them an hour ago. (ARRIVE, BRING)
10.The Queen ____________________ her two-week tour through Australia yesterday. (START)
================================================
24.09.2022
Тема "Youth subcultures"
Hello everyone!
Today you are going to know about youth subcultures.
Записуємо в зошитах число, класна робота
1. Look at picture 1 and answer the questions you can see there.
=============================================================
16.09.2022
посилання на урок https://meet.google.com/yie-ecgy-oiv
========================================
13.09.2022
Тема "Discover yourself"
Доброго дня. Сьогодні ми поговоримо про риси характеру людей.
1. стор.16, впр.2 ( випишіть у першу колонку позитивні риси характеру, у другу колонку - негативні риси характеру, а в третю - ті, які залежать від ситуації)
2. впр.3 стор 16 ( письмово)
3. впр.4(В) читати і перекладати текст.
Домашнє завдання: вивчити слова з впр.2 стор.16 напамять.
================================
12.09.2022
посилання на урок https://meet.google.com/esq-fxzc-ehu
=====================================================
10,06,2021
Тема уроку "Літні канікули"
So it's our last English lesson this school year and for some pupils it is the last English lesson at school.This lesson will be without any tasks and marks. Now I want you to answer these questions:
- When did you start learning English?
- Was it difficult to learn it?
- Was it interesting for you?
- What have you learned? ( to speak, to write, to read, etc. )
- What do you think, will you need English in the future?
- Will you continue to learn English?
- Why is English useful and important for you?
So I hope very much that you will learn English and it will help you in your further studies and life.And now listen to this song , dream about interesting and happy summer holidays.
===============================================================
28,05,2021
Підготовка до контрольної роботи.
Схожі завдання будуть у контрольній роботі.
Спочатку перегляньте відео про утворення пасивного стану дієслів та перетворення прямої мови у непряму.
Перепишіть або зробіть паперові копії табличок у зошит .
Повторіть правила про вживання герундія та інфінітива, а також модальних дієслів.
Виконайте наступні завдання.
Останній пункт контрольної - написання листа- розповіді на одну з тем за такими пунктами плану. Розповідь на 8-10 речень. Підготуйте, щоб змогли самостійно написати у контрольній.( Не переписати).
======================================================
25.05.2021 9А клас
Потренуйтесь виконувати вправи на всі часи.
http://join.naurok.ua/
Код доступу 4355007
=========================================
22.05.2021
Сьогодні готуємось до контрольної роботи з письма.
Подивіться відео і пригадайте правила вживання пасивного стану.
===============================================
15.05.2021
Тема уроку: " Big Cities of Ukraine . Kyiv "
Проведемо віртуальну екскурсію до Києва. Перегляньте уважно відео. Будьте готові розповісти про відомі місця Києва ( за відеофільмом ).
https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ - посилання на відео
==========================================
05.05.2021 9А та 9В
Продовжуємо вивчати географічне положення України.
Прочитайте ще раз текст.
Домашнє завдання
а) розповідати про географічне положення України ( вибрати 10-12 речень з 1 та 2 частин )
б) читати і перекладати 3 частину тексту.
===========================================
29.04.2021 9В
30.04.2021 9А
Тема уроку " Україна "
Розпочинаємо вивчення нової теми.
1. Прочитайте 1 і 2 частини тексту. Будьте готові відповісти на запитання по 1 частині тексту.
2. Дайте відповіді по 1 частині тексту (письмово)
- Where is Ukraine located?
- For how many kilometres does it stretch from the west to the east and from the north to the south?
-What is the territory of Ukraine?
- How many kilometres of borders does Ukraine have?
- What countries does Ukraine border on?
- How many per cent of Ukraine's territory is flat?
- what countries does Ukraine border on?
- What mountains are there in Ukraine? Where are they?
What are the highest mountains in the Carpathians?
- How many per cent of Ukraine's territory do forests take?
3.Домашнє завдання
а) прочитати і перекласти 1 і 2 частини тексту
б) придумати і записати 8 запитань до 2 частини тексту. ( Частини в тексті відділені олівцем ).
===============================================
28.04.2021 9А та 9В
Hello...everyone!
===================================================
27.04.2021 9 А
Посилання: https://meet.google.com/gqs-kqay-rwc
Домашнє завдання : 1) впр.5 стор.177-178 (чит і перекл. Записати вирази, які вставили тестово. )
2) впр. 6, 7 ( тестово) стор.178
3) впр. 10 стор 179 ( прочитати перекласти і вставити модальні дієслова. Записати)
роботи надсилати до 28.04.2021
==================================================
26,04,2021 9В клас
посилання на урок https://meet.google.com/qzi-qhss-fzy
Домашнє завдання : 1) впр.5 стор.177-178 (чит і перекл. Записати вирази, які вставили тестово. )
2) впр. 6, 7 ( тестово) стор.178
3) впр. 10 стор 179 ( прочитати перекласти і вставити модальні дієслова. Записати)
роботи надсилати до 27.04.2021
==========================================
22,04,2021 9В
23.04.2021 9А
Тема: Future career.
Today we are going to practise modal verbs and speak about future career.
Homework:
1) Фото 1, 2 Оберіть необхідне модальне дієслово. (тестово)
2) Уяви, що ти збираєшся обрати роботу. Що це буде? Поясни свій вибір. Використовуючи таблицю нижче склади 6 речень про це.
=====================================
21,04,2021 для 9А та 9В класів
Продовжуємо вивчати модальні дієслова. Подивіться відео. Ви точно знайдете для себе щось нове.
==============================================
19.04.2021 9В клас
20,04,2021 9 А клас
Hello everybody!
Today we'll speak about MODAL VERBS.
Подивіться відео про вживання модальних дієслів.
==========================================================
15.04.2021 9В
16,04,2021 9А
Тема: Choosing profession.
Hello everyone!
Today we continue to speak about future career.
1)Watch a video and check yourself.
2) . Домашнє завдання: Впр.10 стор.169 (написати про професії своїх членів сімей. Використати запитання цієї вправи, як план. На одне запитання повинно бути по декілька речень)
P.S. Розповідь на 10-12 речень. Не пишіть тексти на 2-3 сторінки.
Виконані домашні завдання надсилати до 18.04.2021
==============================================
14,04,2021 9В і 9А
Сьогодні ми продовжуємо вивчати професії та риси характеру, притаманні цим професіям.
Повторіть слова і вирази з вправ 3. стор.166 та впр.2 стор.170.
1 Складіть речення за табличкою (6 речень).
3. Виконайте завдання 6,7. (тестово)
(6- обрати слово відповідно до тексту 4, ст 167
7- записати прийменники.)
=========================================
13.04.2021 9А посилання на онлайн урок ви знайдете у вайбер групі.
=========================================
12.04.2021 9В посилання на онлайн урок ви знайдете у вайбер групі.
=======================================
08.04. 2021 9 В
09.04. 2021 9 А
Hello!
Today we will speak about jobs and qualities, learn new words, read the text about A Day in the Life of a Zoologist
Decide and write which of these jobs ( напишіть, якою з цих професій):
- you would most\ least like to do ( ви хотіли б найбільше\ найменше займатися)
- is well-paid ( добре оплачувана)
- is the most prestigious ( найпрестижніша)
- is the least popular ( найменш популярна)
- is the most dangerous ( найнебезпечніша)
- is the less stressful ( найменш напружена, нервова, стресова)
Відповіді давати повними реченнями
Ex. 2 p. 170- look at the list of qualities, read and translate them.Consult the dictionary or my photo with the translation if you don't know any of them
Read the text again and pay attention to the sentences with blue words- Прочитайте текст ще раз і зверніть увагу на речення з синіми словами.
Learn these words- Вивчіть ці слова
Вправа 5 с. 171- знайдіть в тексті слова чи вирази, які мають те саме значення, що й вирази у вправі ( запишіть їх)
============================================
07.04.2021 9 В клас
07.04.2021 9 А клас
Direct Speech | Reported Speech | |
Present Simple ‘I am fine’, the boy said. | Past Simple The boy said (that) he was fine. | |
Present Continuous ‘He is sleeping’, she said to me. | Past Continuous She told me (that) he was sleeping. | |
Present Perfect ‘I just have washed my car’, he said. | Past Perfect He said (that) he had washed his car. | |
Past Simple ‘I played chess’, Susan said. | Past Simple / Past Perfect Susan said (that) she played chess. Susan said (that) she had played chess. | |
Past Continuous ‘We were working all night long’, she said. | Past Continuous / Past Perfect Continuous She said (that) they were working all night long. She said (that) they had been working all night long. | |
Future Simple ‘She will go to the park tomorrow’, my brother said. | Conditional (would) My brother said (that) she would go to the park the next day. |
Direct Speech | Indirect Speech |
today | that day |
yesterday | the day before |
now | then |
tomorrow | the next day |
this | that |
these | those |
here | there |
last weekend | the weekend before |
next weekend | the following weekend |
ago | before |
Direct Speech | Indirect Speech | |
must Susan: ‘I must do my homework’ | had to / must Susan said that she had to / must do her homework. | |
can John: ‘I can run fast’ | could / would be able to John said that he could / would be able to run fast. | |
may Bob: ‘My brother may be at the his room’ | might / could Bob said that his brother might be at his room. | |
needn’t Nicole: ‘You needn’t read this book for tomorrow’ | didn’t need to / didn’t have to / wouldn’t have to Nicole said that I didn’t need to / didn’t have to read this book for the next day. | |
will / shall Michelle: ‘Mr. Smithson shall fly to New York next month’ | would Michelle said that Mr. Smithson would fly to New York next month. |
06.04.2021 9А клас.
Посилання: https://meet.google.com/ygq-ogff-xpu
===================================================
05.04.2021
посилання: https://meet.google.com/zdq-isrf-fje
Домашнє завдання: Впр.10 стор.169 (написати про професії своїх членів сімей. Використати запитання цієї вправи, як план. На одне запитання повинно бути по декілька речень)
===========================================================
02/04/2021 9А клас
01/04/2021 9В клас
Today we are going to speak about choosing your future profession. We will improve your vocabulary and reading skills. Сьогодні ми поговоримо про вибір професії. Ми покращимо словниковий запас і ваші навички читання.
Let's start from your vocabulary
Open your books on page 167 exercise 5- read word-combinations in a box ( прочитайте словосполучення в рамочці, перевірити правильність читання ви можете за допомогою Гугл-перекладача- введіть словосполучення і натисніть гучномовець, ви почуєте правильну вимову слів)
Find English equivalents ( усно):
1) винахідник 7) підходити для певного місця ( роботи)
2) вміння/здатність 8) найкраще підходити
3) необхідні якості 9) майбутня кар'єра
4) пожежник 10) бухгалтер
5) висока кваліфікація 11) досягати успіху
6) приймати рішення
Ex. 4 p. 167- read the text about the qualities which are required for different kinds of professions
Домашнє завдання:
Ex. 6 p . 168 - complete the sentences according the text ( доповніть речення відповідно до тексту, письмово)
Ex. 7 p. 168- find the words in the text of ex. 4 on p. 167 to match the following definitions ( знайдіть слова у тексті вправи 4 на сторінці 167, щоб поєднати їх зі значеннями, письмово)
Домашню роботу приймаю до 04.04.2021
==============================================================
31.03.2021 9А та 9В класи.
Today we are going to summarize your knowledge about Mass Media and their role in the life of modern society.
2. Ex. 7 p. 221- complete the statement. ( Доповніть письмово 1 твердження)
3. Ex. 11 p. 222- complete the sentences. ( Доповніть письмово 4 речення )
4. Watch some videos and write down:
a) 5 points of view why television is bad for your health;
b) 4 points of view what you'll get if you switch off your television right now;
c) 5 benefits of watching TV for kids.
а) 5 точок зору, чому телебачення некорисне для вашого здоров'я;
б) 4 точки зору, щоб ви отримали , якби вимкнули телевізор прямо зараз;
в) 5 переваг перегляду телевізійних програм для дітей.
Ex. 14 p. 222 - make up a list of questions to interview your classmates about their attitude to television
Впр. 14 ст. 222 - складіть список запитань ( 6-8 ), щоб опитати своїх однокласників щодо їхнього ставлення до телебачення.
==============================================================
30.03.2021 9А клас
Посилання: https://meet.google.com/awk-czhs-zuh
homework: ex.1,2 p.160 (прочитати,перекласти, тестово вставити пропуски, скласти по 3 запитання до кожного тексту)
===============================================================
29.01.2021 9В клас
Посилання : https://meet.google.com/owb-rbri-nqi
homework: ex.1,2 p.160 (прочитати,перекласти, тестово вставити пропуски, скласти по 3 запитання до кожного тексту)
Текст, який писали на сьогодні (огляд телепередачі) також скидаєте на електронку.
======================================================================
22.01.2021
Посилання : https://meet.google.com/vet-sfnf-aiu
Перетворіть речення у пасивний стан.
1.An old woman feeds the pigeons.
2.Pamela will drive the bus.
3.The little boy can draw pictures.
4.They will not play football.
5.The girl writes poems.
6.The guard watched the prisoner.
7.The girl drove the white car.
21.01.2021 (9 В клас)
Урок 21.01
Тема уроку "SCIENCE" (computers ).
1. Виконуємо вправу 4 на стор.104. Прочитайте і перекладіть текст про те, як правильно читати електронну адресу. Вчимося правильно читати такі знаки:
@ - at
. ( крапка ) - dot
- ( тире ) - dash
3. Виконуємо вправу 5 на стор. 104.Повторюємо електронні скорочення деяких слів і поєднуємо слова з виразами.
Наприклад: Ukraine - ua і т. д.
Вправа 5 на стор. 105. Практикуємось в правильному читанні електронної адреси.
4. Повторюємо слова і вирази з попереднього уроку. ( вправа 2 на стор. 103 ).
5. Домашнє завдання. Вправа 10 на стор. 106. ( Написати твір про переваги і недоліки комп'ютерів.
Написати за таким планом:
а) чому зараз більше і більше людей користуються комп'ютерами.
б) вкажіть чи комп'ютери насправді роблять наше життя легшим ( ваша думка ).
в) для чого використовуєш комп'ютер саме ти.
г) як ти думаєш, чому підлітків так приваблюють комп'ютери.
д) Напиши чи бачиш ти баланс між живим спілкуванням і віртуальною реальністю.
Постарайтесь розкрити кожен пункт плану, не списуйте з Інтернету. Висловіть СВОЮ думку.
Цей твір дуже важливий , оцінки за твір всі підуть в журнал. Дуже великий не пишіть. Напишіть твір в робочих зошитах. Якщо підемо до школи, то принесете його на урок, якщо карантин продовжать, то відправите його на пошту. Ще раз наголошую, НЕ СПИСУЙТЕ З ІНТЕРНЕТУ.
=============================================================
20.01.2021
Доброго ранку!
Сьогодні для учнів 9 В класу буде проведений он-лайн урок на платформі Google Meet.
посилання: https://meet.google.com/ovb-oseu-wfg
Домашнє завдання:
1. Переробіть речення, використовуючи Passive voice.
1. The doctor prescribed her new medecine.
2. They often speak about her.
3. Everybody laughed at this funny animal.
4. They teach three foreign languages at this school.
5. The girl put all her books on the shelf.
6. They did not invite her to the party.
7. The boy was angry because his mother didn`t allow him to go to the stadium.
8. A young teacher started a school in this village.
2. Вивчити вирази впр.2, стор. 103
=============================================================
20.01.2021 для 9 А класу
Lesson 5
А тепер виконаємо вправу. Поставте дієслова в дужках в Passive voice. Перекладіть українською мовою.
1. The printing press (invent) in the fifteenth century.
2. Last night I (invite) to a party by a friend from Scotland.
3. Spain and Portugal (visit) by millions of tourists every year.
4. Italy and Russia (invade) by Napoleon.
5. The menu in that restaurant (change) every month.
6. Nowadays oil (carry) from Alaska to California in large ships.
1. The doctor prescribed her new medecine.
2. They often speak about her.
3. Everybody laughed at this funny animal.
4. They teach three foreign languages at this school.
5. The girl put all her books on the shelf.
6. They did not invite her to the party.
7. The boy was angry because his mother didn`t allow him to go to the stadium.
8. A young teacher started a school in this village.
============================================================
19.01.2021
Доброго ранку!
Сьогодні для учнів 9А класу буде проведений он-лайн урок на платформі Google Meet.
Посилання : https://meet.google.com/rpx-wmer-bts
=============================================================
18.01.2021 для 9В класу
20.01.2021 для 9А класу
Продовжуємо вивчати світ науки і техніки. Сьогодні поговоримо про мобільні телефони.
Для початку повторіть слова з теми.
Прочитайте і перекладіть текст письмово.
15.01.2021 (9А клас)
Продовжуємо вивчати світ науки і техніки. Сьогодні поговоримо про мобільні телефони.
( Mobile Phones ).
1. Вивчимо спочатку нові слова з теми :
- is credited - приписується
- portable - портативний, переносний
- cordless - бездротовий
- receiver - отримувач
- range - радіус дії
- further - подальший
- flip - (тут) кришка, яка відкривається
- are available - доступні
- digital organizers - цифрові органайзери
- ability - здатність
- advent - поява
- extension - розширення, розповсюдження
- building block - будівельний блок
- to own - володіти
2. Читаємо і перекладаємо текст 3 на стор. 98.
3. Визначаємо правильні заголовки до кожної частини тексту. ( Завдання перед текстом ).
4. Виконуємо вправу 4 на стор. 99.( До поданих слів у вправі вибрати синоніми зі слів перед вправою в рамці і записати в зошити).
5. Виконуємо вправу 6. на стор. 100 ( вибираємо правильний варіант згідно тексту і записуємо в зошити у вигляді тестів ).
6. Домашнє завдання.
Перекласти текст 3 на стор. 98 письмово.
14,01,2021 (9 В клас)
https://meet.google.com/xns-txzv-bou
домашнє завдання:
впр.3 стор.98 (чит.і перекл.)
впр.4 (вивчити слова)
впр.5 (знайти подібні за значенням слова)
13.01.2021( 9-А і 9-В класи)
How are you? Let's start our lesson.
1. Спочатку повторимо вивчені слова на попередньому уроц. Перевірте себе. Перекладіть дані слова і вирази на англійську мову без словника :
- паровий двигун
- транспортний засіб
- електрична лампочка
- наука,
- науковий,
- науковець
- машинобудування
- винахід, винахідник, винаходити
- відкриття, відкривач, відкривати щось нове
- перетворювати
- просуватись вперед
- живитись від чогось ( про електроприлади )
- затемнення камери
- вимагати
- вплив світла
2. Відкрийте підручники на стор.96 і прочитайте текст 6. Відгадайте про який технічний засіб йде мова. Запишіть у зошитах в класній роботі.
3. Виконайте впр.7 на стор.96 тестово у зошиті.
Домашнє завдання:
1. Вивчити слова з рамочки (впр.5, стор.95)
2. Впр.9 стор.96 ( прочитати, перекласти, вставити слова з рамочки і тестово записати в зошиті)
Памятайте! не всі відповіді у ГДЗ правильні!
11.01.2021 (9-А і 9-В класи)
Good morning. pupils. Let's start our lesson.
Сьогодні ми починаємо говорити про світ науки і техніки. Про те, як технічні засоби впливають на наше життя.
с.93 впр.1 Зєднай слова з рамочки і малюнками з впр. 2. прочитай і переклади.
с.94 впр.2,3
Домашнє завдання: впр.4 стор.94 дати письмові вдповіді на запитання. Слова з рамочок вивчити напамять.
Вправи класної роботи виконуєте у вигляді тестів і записуєте в зошитах після ( Число. Класна робота.)
Вправи домашньої роботи виконуєте в зошитах після ( число. Домашня робота)
Good morning. pupils. Let's start our lesson. Today we'll talk about the environment in our lives .
1. Read new words and word-combinations with the translations.
farmland- сільськогосподарські угіддя
housing- житло
thriving wildlife - процвітання дикої природи
vegetation - рослинність
grassland - пасовиська
tilled - зораний
urban - міський
suburban - приміськийa
moorland - болотиста місцевість
to halt -зупиняти
2. Make up your own sentences with new words.
3. Read and translate text 2, page 69.
4. Answer the questions ex. 3, page 70
5. Match the words with their definitions. ex. 4, page 71
6. Watch the video attentively and learn how to use The Present Perfect Continuous tence.
3. Пригадайте правила вживання The Present Continuous Passive tence. с.72
(Якщо потрібно перегляньте відео)
4. Перетворіть речення з активного стану у пасивний.
- Sheila is drinking a cup of tea. -
- My father is washing the car. -
- Farmer Joe is milking the cows. -
- She is taking a picture of him. -
- I am writing a poem. -
- We are not playing football. -
- He is not wearing a tie. -
- Is she preparing the party? -
- Are they talking about the meeting? -
- Is she watering the flowers? -
03-12-2020
Good morning! How are you? Let's start our lesson.
2. Складіть 5речень використовуючи словосполучення з колонок.
If we want to save water we should close the tap when not in use.
3. А тепер перевіримо перетворення речень на пасив.
1. The cows are being milked by farmer Joe.
2. A picture of him is being taken by her.
3. A poem is being written by me.
4. Football is not being played by us.
5. A tie is not being worn by him.
6. Is the party being prepared by her?
7. Is the meeting being talked about by them?
8 Are the flowers being watered by her?
9. The car is being washed by my father.
4. Спробуймо ще попрацювати над пасивним станом дієслова.
Перетворіть речення з активного стану у пасивний.
1. Katy is measuring our new room.
2. The coach is congratulating the team at the moment.
3. The boy is reading the book.
4. I'm growing red roses in the garden.
5. Is he opening the gifts now?
6. Are the postmen delivering the mail?
7.They aren't keeping this guy in prison.
8. Is global climate change threatening many species worldwide?
оментарі