9 клас


24.02.2023

Hello, children.
Today we're going to talk about Edinburgh.
Watch the video and rewrite all sightseengs you've heard here. (Подивіться відео та випишіть усі відомі місця, про які йдеться мова)


Hometask:
Tell about Edinburgh. ( Розповідати про Едінбург)

==========================================
09.01.2023

Good morning. pupils. Let's start our lesson.

Сьогодні ми починаємо говорити про світ науки і техніки. Про те, як технічні засоби впливають на наше життя.

с.93 впр.1 Зєднай слова з рамочки і малюнками з впр. 2. прочитай і переклади.

с.94 впр.2,3 

Домашнє завдання: впр.4 стор.94 дати письмові вдповіді на запитання. Слова з рамочок вивчити напамять.


Вправи класної роботи виконуєте у вигляді тестів і записуєте в зошитах після ( Число. Класна робота.)   

Вправи домашньої роботи виконуєте в зошитах після ( число. Домашня робота


=====================================================


05.12.2022

Тема уроку : " Захист довкілля. Наш внесок в захист довкілля ".

1. Перегляньте це відео і запишіть в зошити поради про те, як ви можете допомогти довкіллю.




https://youtu.be/eF-0LrAQBn8  -  посилання на відео

2. Тепер перегляньте відео про правила трьох R і будьте готові дати відповіді на такі запитання :

- How do you understand the words  REDUCE, REUSE, RECYCLE ?
- What is reducing?
- What can you reduce using according to the film?
- What is reusing?  How do you understand it?
- Can you reuse the old stuff to reduce waste?
- What can you reuse according to the film?
- What is recycling?
- what things can be recycled?
- How do you understand the word eco-friendly product?



https://youtu.be/PvcHDS8dJRE  -  посилання на відео

3. Домашнє завдання
за 1 фільмом виписати в зошити поради, як ви можете допомогти нашому довкіллю.


===================================


26.11.2022



Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр.
Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь виконати ці завдання 

Завдання 1.
Поєднайте правильно слова з перекладом:

1. require                                           a) зменшити            
2. switch on                                       в) жертвувати
3. to donate                                        с) використовувати повторно
4. to persuade somebody                   d) вмикати
5. to recycle                                       е) вимагати
6. to reuse                                          f) переконати когось
7. to reduce                                        g) вимираючі види
8. endangered species                        h) переробляти

Завдання 2.
Виберіть правильне слово і вставте в речення :

1. a full load,   2. reusable bottles,  3. endangered species,  4. pollute the air with fumes,
5. taxpayers

- We'd better use public transport because cars  ...   .
- Fly-tipping costs  ...   significant amount of money.
- You should run your washing machine only with   ...    .
-   ...   are plants and animals the number of which is so small that they are in danger of disappearing or dying out.
- You should use  ...   and say no to plastic.

Завдання 3. 
Правильно поєднайте слова:


1. to commit                      a) with fumes of cars
2. to cut down                   b) beauty
3. endangered                    c) protection
4. majestic                         d) substances
5. environmental               e) species
6. to pollute the air            f) instead of cars
7. to use bikes                    g) trees
8. hazardous                      h) a crime

Завдання 4.
Перетворіть речення з активного стану на пасивний
( приклади дивіться в попередньому уроці за 23 листопада )

E.g. We often speak about her. — She is often spoken about.

1. We thought about our friend all the time. 2. The doctor will operate on him in a week. 3. The teacher sent for the pupil's parents. 4. They looked for the newspaper everywhere. 5.  They sell milk in this shop. 6. The neighbour asked for the telegram

Перегляньте цей відеоурок, щоб згадати вживання і утворення речень в пасивному стані:


https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o  -  посилання на відео


Завдання 5.
Відкрийте дужки і поставте дієслово-присудок в правильному часі :

- A lot of strange animals ( to live ) in this area.
- Many plants and animals already ( to die out ).
- They ( to build ) a waste processing plant in our city next year.
- Our family ( to keep ) a lot of paper and glass for recycling last year.
- Look, the people ( to plant ) trees.
- We ( to replant ) some trees in our garden by November.

Завдання 6. 
Напишіть всі типи запитань до такого речення :
People use too much electricity at home.

Ці відео допоможуть вам пригадати, як утворюються запитання.

                                  https://www.youtube.com/watch?v=qrKnW9dgXCM&t=279s


https://www.youtube.com/watch?v=gAyLTicruLw&t=205s




=====================================================

25.11.2022

Тема уроку : " Збереження довкілля та енергії".

1. Постарайтесь розповісти про зменшення домашніх відходів ( за вправою 4 на стор. 81 )
Наприклад:
- To reduce household waste we should use recycled paper.
- We should also buy organic food and use minimally packed goods.
- We can also stop using plastic bags and start using cloth bags.

2. Виконуємо вправу 3 на стор..82. Тут треба вставити потрібні слова з рамочки в текст.
3. Вивчаємо нові слова з теми Стор. 83.
- sustainable  -  стійкий, сталий
- to encourage people to do something  -  заохочувати людей щось робити
- to persuade somebody to do something  -  переконати когось щось робити
- to be less wasteful  -  буди менш марнотратним ( неощадливим )
- to recycle  -  переробляти
- renewable energy  -  відновлювана енергія
- to compost  -  удобрювати
4. Виконюємо вправу 4 В на стор. 84 ( дивіться на картинку і поєднайте малюнки під номерами ( 1-9 ) з з виразами на стор. 84 ( а-і ).

5. Тепер почнемо готуватись до контрольної роботи за 1 семестр з письма. Одним із завдань буде перетворити речення з активного стану на пасивний.
Наприклад:

- This man founded the Nature Reserve Askania Nova.
- They bought those animals and put them to the zoo.
- We must protect our environment.
- Look, the pupils are planting trees.
- My parents have planted a lot of trees and flowers in our dacha this year.
- We reuse plastic bags in our family.
- I will use public transport instead of cars.

6. Домашнє завдання 
а) Вправа 1 на стор. 82 ( дати письмові відповіді на запитання )
б) Записати речення з 5 пункту плану в пасиві.

===============================================

22.11.2022

Тема "Are you green?"

1.   1. Читаємо та перекладаємо текст на стор.81. 

 2 Match the words and word combinations with their definitions.(тестово в зошитах)
  1) vacuum cleaner    a) a piece of kitchen equipment which is used to keep food                                              fresh
 2) water heater           b) an appliance which is used by hairdressers to make hair                                           curly or wavy     
 3) kettle                      c) a piece of equipment which is very useful when one       needs  to heat up a meal quickly 
 4) freezer                    d) something we can use to boil or heat water        
 5) refrigerator              e) it’s very convenient to press a button and get a cup of coffee with this device 
 6) hair crimper             f) to take a hot shower we sometimes need this piece of equipment
 7) coffee machine        g) sweeping the floor is not as good as using this appliance for cleaning the flat 
 8) microwave oven      h) this piece of equipment is used to preserve berries and other food in low temperatures
 
 3 Give advice about how to reduce household waste and help the environment for the following problems.( письмово в зошитах)
 1) We’ve received an electric power bill. We use too much electricity!  - You should switch off the light every time you leave the room. 
2) What’s wrong about my packets? I always have all of my goods packed separately
 3) It’s getting colder at home. I’ll probably turn the heater on. 
4) I don’t need these things anymore. However, they are still in a good condition.
 5) Our neighbourhood is not green enough. There is too much dust but there are too few trees. 
6) Wait! I’ll buy one more bottle of drinking water


==============================================

21.11.2021



Тема уроку : " Захист довкілля. Вимираючі види тварин і рослин ".



Домашнє завдання 
1. Вправа 2 на стор. 79 ( читати , перекладати )
2. Вивчити слова на стор. 79 і 80 .


================================================

Урок 17.11.2022

Тема уроку : " Захист довкілля. Вимираючі види тварин і рослин ".



1. Вправа 3 на стор. 75 ( читати , перекладати )
2. Вправа 4 на стор.76 (усно)



Перегляньте цей відеоурок, щоб згадати вживання і утворення речень в пасивному стані:


https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o  -  посилання на відео

Тепер давайте розглянемо, як передати речення в теперішньому тривалому часі в активі в пасивному стані:

Наприклад: The boys are playing football now ( active )  -

                     Football IS BEING PLAYED by the boys now ( passive )

Бачимо, що теперішній тривалий час в пасивному стані утворюється за допомогою  допоміжного дієслова to be ( am, is, are )в теперішньому часі + BEING + 3 форма неправильного дієслова або закінчення ED , яке додається до правильного дієслова.

Перегляньте ще одне відео для кращого засвоєння цього матеріалу.


https://www.youtube.com/watch?v=Pd6KVBkLrJQ  -  посилання на відео

Домашнє завдання 

1. Вправа 9 на стор. 72 ( записати дані речення в пасивному стані )

================================================================

11.11.2022


Тема "Проблеми довкілля"

Today we will continue to talk about environmental problems .

1.Translate the words and word combinations. 

проблема, висвітлювати проблему
- переробляти
- сміттєзвалище
- закінчити, опинитись
- заборонити
- розкладатись
- забезпечувати
- їжа, вирощена вдома ( в своїй країні )
- благодійність
- вирубувати
- розвиток міст
- кислотні дощі



2.Прочитайте текст про глобальне потепління і поєднайте питання з відповідним абзацом тексту . 
 
Читаєте і перекладаєте ,  підготуватись до опитування по змісту тексту.

Визначте правда чи ні. 1-\+

===============================================

07.11.2022

Тема уроку : " Захист довкілля ".


1. Перевірте себе , перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :

- проблема, висвітлювати проблему
- переробляти
- сміттєзвалище
- закінчити, опинитись
- заборонити
- розкладатись
- забезпечувати
- їжа, вирощена вдома ( в своїй країні )
- благодійність
- вирубувати
- розвиток міст
- кислотні дощі

2. Складіть власні речення з цими словами.

3. Перегляньте відеофільм про 10 найбільших проблем довкілля і запишіть їх в зошити 


https://www.youtube.com/watch?v=A0pB1qw8SMs

4. Тепер перегляньте це відео і запишіть, як ви розумієте слова 

RECYCLE

REUSE

REDUCE

https://www.youtube.com/watch?v=belXC_IoW4o

5 Домашнє завдання 

Виберіть 1 проблему довкілля і напишіть , як ви це розумієте ( 6-8 речень )

============================================

29.10.2022

Доброго ранку. Сьогодні працюємо самостійно.

Тема уроку : " Захист довкілля "


Починаємо нову тему : " Захист довкілля " ( " Environmental protection ".

1. Повторимо деякі знайомі вам слова . Перекладіть на англ. мову такі слова і вирази :
- забруднення
- забруднення води ( землі, грунту, повітря 
- сміття
- вирубка лісів
- турбуватись, переживати

2. Починаємо вивчати нові слова з цієї теми :

- issue  -  проблема
- to recycle  -  переробляти- to highlight  -  висвітлювати
- landfill  -  стіттєзвалище
- to break down  -  розкладатись
- to end up  -  закінчити , опинитися
- to estimate  -  оцінювати
- homegrown foods  -  їжа, вирощена вдома ( в своїй країні )
- charity  -  благодійність
- cut down  -  вирубувати
- urban development  -  розвиток міст
- acid rains  -  кислотні дощі
- to damage  -  пошкоджувати, завдавати збитків

3. Тепер складаємо речення з новими словами (Скласти і записати в зошити 5 речень).
 Наприклад:
A lot of rubbish is taken to the landfills every day. Landfills are a great problem of cities and villages nowadays. 
Plastic bags break down for many tens and even hundreds of years.

4. Тепер читаємо і перекладаємо текст 3 на стор. 64 з застосуванням нової лексики .

Домашнє завдання:

1) Дайте письмові відповіді на запитання за текстом 

- How much rubbish do they produce in Britain every year?
- Where does most of this rubbish end up?
- How many plastic bags are used in Britain every year?
- How much time does it take for plastic to break down?
- How many plastic bags end up as litter in their streets and beaches?
- What is " Bush Tucker"?
- What does a charity project bring to the villages in Uganda?
- Why do monkeys run wild in the streets of Delhi?
- What harm do acid rains do for nature?

2) вправа 5 на стор. 65 ( ( знайти в тексті і записати антоніми до слів вправи )
3) вивчити нові слова 

===========================================

28.10.2022

Доброго ранку.

 Сьогодні ми перевіримо наші знання по вивченій темі. Посилання на тестування у вайбер-групі.

=================================

25.10.2022

Тема уроку : " Національні природні парки Британії ".

1. Перевірте себе і перекладіть нові слова з теми на англ. мову (підказка у впр 4 ст 52):
- вершина
- крім
- круті річкові ущелини
- стежки
- рештки
- дубові, ясенові, ліщинові, горобинові ліси
- різноманітність форм в середовищі проживання
- широкий спектр середовищ проживання
- підтримувати
- місце поховання
- сланцеві кар'єри
- хвойні ліси
- морський курорт

2. Тепер виконайте вправи 4 і 5 на стор. 52-54

3. У вправі 6 на стор. 54 складіть по 1 реченню до кожної картинки.

4. Тепер уважно перегляньте відеофільм про Національний природний парк Сноудонія в Уельсі. Не старайтеся зрозуміти кожне слово. Ваше завдання - зрозуміти головний зміст і дати відповіді на такі запитання до фільму .


Snowdonia




https://www.youtube.com/watch?v=Xi66jtm79Rw  -  посилання на відео
Домашнє завдання

5. Дати повні письмові відповіді на запитання до фільму :   

1.How can people get to the highest mountain in Wales?
2. What can travellers see on their way out of the windows of the train?
3. How much time does the train go up the mountains to take the first stop?
4. How did the travellers get to the lake?
5. How much do rowing boats cost for 45 minutes ( for 60 minutes )?
6. What was their third spot ( place )?
7. What did they see there?


==========================

24.10.2022

Тема: National Parks of the UK.

1. Працюємо над новими словами вправи 2 на стор. 50.

- majestic  -  величний

- picturesque  -  мальовничий

- marvellous  -  дивовижний, чудовий

- breathtaking  -  захоплюючий

- enchanting  -  чарівний, феєричний

- stunning  -  приголомшливий, незрівнянний

- amazing  -  дивовижний, разючий

- to wander through  -  блукати

- to stroll through gardens  -  гуляти садами

- dramatic coastline  -  драматична ( захоплююча ) берегова лінія

- breathing spaces  -  дихаючі ( пахучі ) простори

2. Складаємо речення з новими словами. Наприклад:

- A stunning view was lying before me.

- I saw a majestic lake ahead.

4. Домашнє завдання 
а) вивчити слова ( вправа 2 на стор. 50 )
б) придумати і записати по 2 речення до кожного малюнка вправи , використовуючи нові слова.


==============================

21.10.2022


===========================

18.10.2022


Подивіться відео. УВАЖНО. Пригадайте з української мови, що таке підрядні речення.

https://www.youtube.com/watch?v=-LbpZ0KZXbg



Складнопідрядне речення

Complex sentence (складнопідрядне речення) – складне речення, що складається з одного головного простого речення (main clause) та одного або декількох залежних підрядних речень (subordinate clauses).

  • I don’t know what you are talking about. – Я не знаю, про що ти говориш.
  • I will give you candies if you clean your room. – Я дам тобі цукерки, якщо ти прибереш у власній кімнаті.
  • The girl you have just seen is my new classmate. – Дівчинка, яку ти щойно бачив, - моя нова однокласниця.

Від одного головного речення можуть залежати декілька однорідних (рівноправних) підрядних частин.

  • Kate doesn’t know where she can buy this book and how much it will cost her. – Кейт не знає, де вона може придбати цю книгу й скільки вона буде коштувати.
  • We were sure that Jack would win this competition and that he would become a new champion. – Ми були впевнені, що Джек виграє ці змагання та стане новим чемпіоном.

Також підрядні речення можуть відноситися та залежати від інших підрядних речень в одномускладнопідрядному. 

  • Kate doesn’t know where she can buy the book she has to read. – Кейт не знає, де вона може придбати книгу, яку їй потрібно прочитати.
  • We were sure that Jack would win the competition he had been preparing for. – Ми були впевнені, що Джек виграє змагання, до яких він готувався.

Способи сполучення

В складнопідрядному реченні прості підрядні речення можуть сполучатися з головним реченням за допомогою сполучників підрядності та сполучних слів або ж безсполучниковим способом.

Сполучники підрядності if (якщо), that (що), because (тому що), as (так як, бо) використовуються тільки для з'єднання частин складнопідрядного речення та не вживаються в якості членів підрядних речень.

  • I am late as I have missed my bus. – Я запізнююсь, б я не встиг на свій автобус.
  • We will go for a walk if the weather is fine. – Ми підемо на прогулянку, якщо погода буде гарною.
  • Kate knew that she had to arrive on time at the airport. – Кейт знала, що вона повинна прибути в аеропорт вчасно.
  • I don’t like this book because it’s dull and not funny at all. – Мені не подобається ця книга, тому що вона нудна та зовсім не кумедна.

Сполучні слова what (що), that (що, який), who (хто), whom (кому, кого), where (де, куди), when (коли), how (як), which (котрий, який), хоча вони й вживаються для поєднання підрядних частин складнопідрядного речення, вони також є членами цих підрядних речень.

Підрядні речення можуть сполучатися з головним реченням без використання сполучників або сполучних слів. В українській мові такий спосіб підрядного сполучення не використовується. Такі речення перекладаються за нормами української мови.

  • I wish you were here. – Як би я хотіла, щоб ти був тут.
  • You have the book I’m looking for. – В тебе є книга, яку я шукаю.
  • The restaurant we have been to is really nice. – Ресторан, в якому ми були, дуже хороший.

==================================================

15.10.2022

На понеділок вам потрібно вивчити текст про навколишнє середовище ( впр.6 стор. 43 + 2-3 речення)


Hello everyone!

We are continuing speaking about our рlanet, about nature and the influence of people on nature and environment. Today you’ll learn some interesting facts about ecosystems and at the end of our lesson you’ll have the task to write a short essay about the place we live in. 

1) Read the definitions and choose the right words from the box. One word is extra.

(записуємо в зошити тестово)

 wildlife     ecosystem      flora      fauna      nature 

1) This word refers to the plant life occurring in a particular region, generally the naturally occurring or indigenous plant life.

 2) This word refers to the phenomena of the physical world, and also to life in general. It ranges in scale from the subatomic to the cosmic. It is derived from the Latin word and means «essential qualities, innate disposition», and in ancient times literally meant «birth».

 3) This word refers to all non-domesticated animals, plants and organisms growing in natural conditions.

 4) This word refers to all the animals living in a particular area or period in history


2) Choose the correct sentences to fill in the gaps and read the text. (записуємо в зошити тестово)

What Is an Ecosystem?

 a) What differences are there between species living in the Rocky Mountains and those inhabiting the Sahara desert? 

b) An ecosystem can be as large as a desert or a lake or as small as a tree or a puddle. 

c) Different species of animals interact with each other all the time. 

d) Every species has a niche in its ecosystem that helps to keep the system healthy. 

e) All living beings are forming parts of ecosystems.

 Within all species, individuals interact with each other — feeding together, mating together, and living together. However, it is not only individuals within a species that interact. 1)_____________ For instance, animals eat other animals through their interactions in a food web. But plants are included in this web as well as they, too, are eaten by animals.

 Do the climate and geographical location influence the life of animals and plants?  2)____________ Landscape also determines where plants and animals might live. But what exactly is an ecosystem? An ecosystem is a geographical area of a variable size where plants, animals, the landscape and the climate all interact together.

 The whole Earth’s surface can be described by a series of interconnected ecosystems.  3)___________ They are diverse and always changing. Within an ecosystem, all aspects of the environment (both living things and their non-living settings) interact and affect one another. Every species affects the lives of those around it.

 Ecosystems have no particular size.  4)______________ If you have a terrarium, that is an artificial ecosystem. The water, water temperature, plants, animals, air, light and soil all work together. If there isn’t enough light or water or if the soil doesn’t have the right nutrients, the plants will die. If the plants die, animals that depend on them will die too. If the animals that depend on the plants die, any animals that depend on those animals will die. Ecosystems in nature work the same way. All the parts work together to make a balanced system!

 A healthy ecosystem has lots of species diversity and is less likely to be seriously damaged by human interaction, natural disasters and climate changes.

5) ____________Therefore, if some living creatures are exterminated somewhere or their number decreases, which will affect other living things, that, in turn, will have a negative impact on the whole Earth over the long term. To prevent that from happening, it is very important for all living things, including humans, to protect the environment where they need to relate to each other to live.


3. Answer the questions (письмово, повні відповіді): 

1) What is an ecosystem? 

2) What are the sizes of ecosystems?

3) How can the disappearance or decreasing number of one species influence the life of an ecosystem?

4) What components does an ecosystem consist of?

=======================================

11.10.2022

Тема уроку : " Наше довкілля .Проблеми довкілля "


1) впр.4 стор 42 (читаємо і перекладаємо текст)

2) впр.5 стор. 43 (виписати слова з ререкладом у словники)

3) впр.6 стор. 43 ( доповнити речення, користуючись текстом 4. Речення записуємо повністю)

Домашня робота: впр.7 , 8  стор.43 

                                   вивчити нові слова ( з тексту та впр.5)

========================================================

10.10.2022

Тема уроку : " Наше довкілля .Проблеми довкілля "

Уважно перегляньте це відео про проблеми довкілля. Випишіть в зошити всі проблеми , які є і відео.


Домашнє завдання 
1. виписати з відео слова про проблеми довкілля.
2. Вивчити ці слова.
3. Придумати і записати 5 речень з цими словами.

====================================10.10.2022

26.09.2022


Сьогодні пропоную вам пригадати  деякі граматичні часи.

Подивіться відео для повторення і закріпіть свої знання, перевірте себе виконавши вправи. 

https://youtu.be/QlRXfDd-CKU



Fill in the blanks with the Present Simple or Present Continuous: 

1. Ted ____________ (take) a shower right now. 
2. What ____________ (we / have) for dinner tonight?
 3. My brother __________________ (have) a daughter and a son.
 4. I __________________ (not / solve) some math problems at the moment. 
5. My grandfather often _________________ (come) over for dinner at the weekends.
 6. My school _________________ (begin) at nine every day.
 7. What time ________________ (you / wake up) on weekdays? 
8. What ________________ (you / do) tomorrow night?
 9. I usually ____________ (not / work) on Sundays but today I _______________ (work). 
10. She _______________ (not / sleep) now, she _______________ (study). 

https://youtu.be/U0usr5voBdQ


Fill in the correct form of the verb in brackets: Past Simple or Present Perfect Simple ( використовуйте дієслова в дужках) 


1. The weather around here ________________ terrible in the last few weeks. (BE) 

2. Maria ________________ her suitcase last night. (PACK)

 3. I ____________________ volleyball since I was a teenager. (NOT PLAY)

 4. We ____________________ wash the dishes. They're all clean now (HELP)

 5. They ____________________ the factory. – Really? When ______________________? (CLOSE, THAT HAPPEN)

 6. __________________________________ yet? (YOUR BUSINESS COURSE – START) 

7. How long ____________________ that camera? – About a month. I ____________________ it because it was on sale just before Christmas. (YOU HAVE, BUY)

 8. _______________________ last week's magazine? – It must be here because I ________________ it on Monday. (YOU SEE, BUY) 

9. The books you ordered ____________________. The delivery service ____________________ them an hour ago. (ARRIVE, BRING)

 10.The Queen ____________________ her two-week tour through Australia yesterday. (START)  

================================================

24.09.2022

Тема "Youth subcultures"

Hello everyone!

Today you are going to know about youth subcultures.

Записуємо в зошитах число, класна робота

1. Look at picture 1 and answer the questions you can see there. 








2. Скажіть чому на вашу думку молоді люди приєднуються до різних субкультур.


3. Поєднайте  наступні слова та вирази , запишіть і вивчіть їх





                                                                         Знайомтесь!!!











4. Прочитайте, відгадайте про яку саме субкультуру йде мова, в зошиті напишіть 1 - назва субкультури











Домашнє завдання
 1)  вивчити слова та вирази 
 2)  Дати письмово відповіді на запитання , які ви  бачите нижче ( там є вирази, які допоможуть вам) 




=============================================================

16.09.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/yie-ecgy-oiv


Домашнє завдання.
1. Впр.7 стор.18 ( дати ПОВНІ ПИСЬМОВІ відповіді на запитання.)






========================================

13.09.2022

 Тема "Discover yourself"

Доброго дня. Сьогодні ми поговоримо про риси характеру людей.

1. стор.16, впр.2 ( випишіть у першу колонку позитивні риси характеру, у другу колонку - негативні риси характеру, а в третю - ті, які залежать від ситуації)

2. впр.3 стор 16 ( письмово)

3. впр.4(В) читати і перекладати текст.

Домашнє завдання: вивчити слова з впр.2 стор.16 напамять.


================================

12.09.2022

посилання на урок https://meet.google.com/esq-fxzc-ehu

=====================================================

10,06,2021

Тема уроку "Літні канікули"

So it's our last English lesson this school year and for some pupils it is the last English lesson at school.This lesson will be without any tasks and marks. Now I want you to answer these questions:

- When did you start learning English?

- Was it difficult to learn it?

- Was it interesting for you?

- What have you learned? ( to speak, to write, to read, etc. )

- What do you think, will you need English in the future?

- Will you continue to learn English?

- Why is English useful and important for you?

So I hope very much that you will learn English and it will help you in your further studies and life.And now listen to this song , dream about interesting and happy summer holidays.


https://www.youtube.com/watch?v=SxuapKdqIZw  посилання на відео

===============================================================

28,05,2021

Підготовка до контрольної роботи.

Схожі завдання будуть у контрольній роботі.

Спочатку перегляньте відео про утворення  пасивного стану дієслів та перетворення прямої мови у непряму.



Перепишіть або зробіть паперові копії табличок у зошит .


Повторіть правила про вживання герундія та інфінітива, а також модальних дієслів.

Виконайте наступні завдання.


Останній пункт контрольної - написання листа- розповіді на одну з тем за такими пунктами плану. Розповідь на 8-10 речень. Підготуйте, щоб змогли самостійно написати у контрольній.( Не переписати).


Good luck!

оментарі


======================================================

25.05.2021  9А  клас


Потренуйтесь виконувати вправи на всі часи.

http://join.naurok.ua/

Код доступу 4355007

=========================================

22.05.2021

Сьогодні готуємось до контрольної роботи з письма.

Подивіться відео і пригадайте правила вживання пасивного стану.


Вправу виконуємо в зошиті, яку вчора фотографували.


===============================================

15.05.2021

Тема уроку:  " Big Cities of Ukraine . Kyiv "

Проведемо віртуальну екскурсію до Києва. Перегляньте уважно відео. Будьте готові розповісти про відомі місця Києва ( за відеофільмом ).


https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ - посилання на відео


Домашнє завдання . Розповісти про цікаві місця Києва.

==========================================

05.05.2021 9А та 9В

Продовжуємо вивчати географічне положення України.

Прочитайте ще раз текст.

Домашнє завдання

а) розповідати про географічне положення України ( вибрати 10-12 речень з 1 та 2 частин )

б) читати і перекладати 3 частину тексту.




===========================================

29.04.2021 9В

30.04.2021 9А

Тема уроку " Україна "

Розпочинаємо вивчення нової теми.

1. Прочитайте 1 і 2 частини тексту. Будьте готові відповісти на запитання по 1 частині тексту.




2. Дайте відповіді по 1 частині тексту (письмово)

- Where is Ukraine located?

- For how many kilometres does it stretch from the west to the east and from the north to the south?

-What is the territory of Ukraine?

- How many kilometres of borders does Ukraine have?

- What countries does Ukraine border on?

- How many per cent of Ukraine's territory is flat?

- what countries does Ukraine border on?

- What mountains are there in Ukraine?  Where are they?

What are the highest mountains in the Carpathians?

- How many per cent of Ukraine's territory do forests take?


3.Домашнє завдання

а) прочитати і перекласти 1 і 2 частини тексту 

б) придумати і записати 8 запитань до 2 частини тексту. ( Частини в тексті відділені олівцем ).


===============================================

28.04.2021 9А та 9В

Hello...everyone!

1.Today we are going to talk about Top Ten jobs in Ukraine.
Open your books on p.180.ex.1
Look at the table and write into your copybooks.

2.Now lets do ex. 2 p.180 and answer the questions:
1)What jobs are popular in Ukraine today?
2) What jobs will be popular in future?

3. Do ex.2 p.182 (тестово).

Роботи присилати не потрібно.

===================================================

27.04.2021 9 А

Посилання: https://meet.google.com/gqs-kqay-rwc 

Домашнє завдання : 1) впр.5 стор.177-178 (чит і перекл. Записати вирази, які вставили тестово.  )

                                    2) впр. 6, 7 ( тестово) стор.178

                                    3) впр. 10 стор 179 ( прочитати перекласти і вставити модальні дієслова. Записати)


роботи надсилати до 28.04.2021

==================================================

26,04,2021 9В клас

посилання на урок  https://meet.google.com/qzi-qhss-fzy

Домашнє завдання : 1) впр.5 стор.177-178 (чит і перекл. Записати вирази, які вставили тестово.  )

                                    2) впр. 6, 7 ( тестово) стор.178

                                    3) впр. 10 стор 179 ( прочитати перекласти і вставити модальні дієслова. Записати)


роботи надсилати до 27.04.2021

==========================================

22,04,2021 9В

23.04.2021 9А

Тема: Future career.

Today we are going to practise modal verbs and speak about future career.

1) Copy the table into your copy books...(записати в зошит)

Homework: 

1) Фото 1, 2 Оберіть необхідне модальне дієслово. (тестово)



2) Уяви, що ти збираєшся обрати роботу. Що це буде? Поясни свій вибір. Використовуючи таблицю нижче склади 6 речень про це.



роботи присилайте до 25,04,2021

=====================================

21,04,2021 для 9А та 9В класів

Продовжуємо вивчати модальні дієслова. Подивіться відео. Ви точно знайдете для себе щось нове. 








1.  Вставте відповідний модальне дієслово (must / could / ought / may)

1) ______ Einstein speak English when he went to live in the USA?
2) Mary ______swim when she was three.
3) You ______be жартував. No one buys two Rolls Royces.
4) They ______be tired. They’ve been travelling all night.
5) He ______to go to the dentist because he has toothache.
6) I ______ swim quite well when I was five years old.
7) ______ I ride your bicycle, please, Jane?
8) She ______be Scottish with a surname like McKenzie.
9) At your age you ______ to be earning your living.
10) You ______to feel some respect for your elders.


2. Complete the sentences with the positive or negative forms of  must or have to.

1) Brilliant! I ___________________ study tonight because i’ve out my exams.
2) You ___________________ use a mobile phone on a plane.
3) You can go out, but you ___________________ be home by midnight.
4) Jo _______________________ go to school by bus. She lives nearby.
5) We _____________________ cook tonight. We can get a pizza.
6) She _____________________ get up early. She’s on holiday.
7) You ____________________ study harder or you are going to fail.
8) You _____________________drive faster than 120 km/h on the motorway.

3. Complete the sentences with a suitable modal verb. Use must, don’t have to, might, should, must have, mustn’t, can’t have and shouldn’t.

1) You ____________________ drive on the pavement. It’s illegal.
2) You ____________________ say that. It’s not nice.
3) I ______________________ go to work tomorrow because it’s a public holiday.
4) I ______________________ buy this CD, but i’m not sure.
5) He’s not here. He _____________________ gone out.
6) She didn’t study enough. She _____________________ passed her exam.
7) You ____________________ eat more vegetables. They’re good for you.
8) You ____________________ be 18 before you can buy alcohol.


Домашнє завдання пересилайте на пошту до 23.04.2021



==============================================

19.04.2021 9В клас

20,04,2021 9 А клас

Hello everybody! 

Today we'll speak about MODAL VERBS.

Подивіться відео про вживання модальних дієслів.



Запишіть в зошити тестово.
1. Виберіть у дужках правильний варіант модального дієслова. 

1) He … (can’t/couldn’t) open the window as it was stuck.
2) Interpreters … (may/must) translate without dictionaries.
3) … (Can/May) I use me your bike for today?
4) … (May/Could) you give me the recipe for this cake?
5) I hardly ever see Jane, she … (may/might) have moved to Africa.
6) Take an umbrella. It … (may/can) rain.
7) You … (could/should) stop smoking. You know you … (cannot/must not) buy health.
8) You … (may/must) finish the article as soon as possible.
9) Liz doesn’t … (ought to/have to) to keep a diet anymore.
10) Lara … (can/might) get a playstation for her birthday.
11) You … (must not/needn’t) read in the dark.
12) My grandfather is retired, so he … (shouldn’t/doesn’t have to) go to work.
13) The fridge is full, so we … (must not/needn’t) go shopping.
14) Our employees … (can/must) sign this agreement.

2. 2. Перетворіть речення з модальними дієсловами в минулий час. Використовуйте could, had to was to was allowed to.
1) You must show your identity card here. (Ти повинен показати посвідчення особи тут.) – Last night …
2) We can’t buy a new car. (Ми не можемо купити нову машину.) – Last summer …
3) Mike may take my laptop computer for a couple of hours. (Майк може взяти мій ноутбук на пару годин.) – This morning …
4) Victor has to call his mother. (Віктору зателефонувати своїй мамі.) – Yesterday …
5) You don’t need to paper the walls. (Вам не потрібно обклеювати стіни шпалерами.) – Yesterday …
6) She is to be at the office at 9 a.m. (Їй потрібно бути в офісі в 9 ранку.) – Last Friday …
7) You must not tell lies. (Ти не повинен брехати.) – Last night ...


Перетворіть речення з модальними дієсловами у майбутнє час, починаючи з даних слів. Використовуйте will be able to, will be allowed to, will have to.


1) He can’t get the tickets. (Він не може дістати квитки.) – I’m afraid …
2) You may use my camera. (Ти можеш користуватися моєю камерою.) – Tomorrow …
3) I am to wait for him at the airport. (Мені потрібно почекати його в аеропорту.) – Next Sunday …
4) You must tell me the truth. (Ти зобов’язаний розповісти мені правду.) – Very soon …
5) I have to take these pills 3 times a day. (Мені потрібно пити ці таблетки 3 рази в день.) – Tomorrow …
6) I can read this book in Italian. (Я можу прочитати цю книгу італійською мовою.) – In two years …

Завдання присилаєте мені на пошту до 21.04.2021




==========================================================

15.04.2021 9В

16,04,2021 9А


 Тема: Choosing profession.

Hello everyone!

Today we continue  to speak about future career.

1)Watch a video and check yourself.




2) . Домашнє завдання: Впр.10 стор.169 (написати про професії своїх членів сімей. Використати запитання цієї вправи, як план. На одне запитання повинно бути по декілька речень) 

P.S. Розповідь на 10-12 речень. Не пишіть тексти  на 2-3 сторінки. 


Виконані домашні завдання надсилати до 18.04.2021


==============================================

14,04,2021 9В і 9А


Сьогодні ми продовжуємо вивчати професії та риси характеру, притаманні цим професіям.

Повторіть слова і вирази з вправ 3. стор.166 та впр.2 стор.170.

 1 Складіть  речення за табличкою (6 речень).


2. Виконайте наступні вправи тестово.




3. Виконайте завдання 6,7. (тестово)

(6- обрати слово відповідно до тексту 4, ст 167

7- записати прийменники.)



Роботи присилайте на мою пошту до 15.04.2021

=========================================

13.04.2021 9А посилання на онлайн урок ви знайдете у вайбер групі.

=========================================

12.04.2021 9В посилання на онлайн урок ви знайдете у вайбер групі.


=======================================

08.04. 2021 9 В

09.04. 2021 9 А

Hello!

Today we will speak about jobs and qualities, learn new words, read the text about A Day in the Life of a Zoologist
 Decide and write which of these jobs ( напишіть, якою з цих професій):
- you would most\ least like to do ( ви хотіли б найбільше\ найменше займатися)
- is well-paid ( добре оплачувана)
- is the most prestigious ( найпрестижніша)
- is the least popular ( найменш популярна)
- is the most dangerous ( найнебезпечніша)
- is the less stressful ( найменш напружена, нервова, стресова) 

Відповіді давати повними реченнями

Ex. 2 p. 170- look at the list of qualities, read and translate them.Consult the dictionary or my photo with the translation if you don't know any of them


Ex. 3 p .170- 171 read the text and order the paragraphs ( A-D)- прочитайте текст і розташуйте його частини у правильному порядку. ЗАПИШІТЬ ТАК :1-А, 2-..., 3- ..., 4- .....
Read the text again and pay attention to the sentences with blue words- Прочитайте текст ще раз і зверніть увагу на речення з синіми словами.
Learn these words- Вивчіть ці слова



Ex. 5 p. 171 - find a word or a phrase in the text that has a similar meaning to each of these phrases
 Вправа 5 с. 171- знайдіть в тексті слова чи вирази, які мають те саме значення, що й вирази у вправі ( запишіть їх)



============================================

07.04.2021   9 В клас

07.04.2021    9 А клас


Сьогодні ми поговоримо про Пряму  і Непряму мову в англійській мові.
 Let's read some information and rules.
                                   Direct and Reported Speech
Пряма мова (direct speech) прямо передає мову автора, а непряма мова (indirect speech) показує, що хтось переказує висловлювання автора.
         Direct Speech

           Reported Speech
Present Simple
‘I am fine’, the boy said.
Past Simple
The boy said (that) he was fine.
Present Continuous
‘He is sleeping’, she said to me.
Past Continuous
She told me (that) he was sleeping.
Present Perfect
‘I just have washed my car’, he said.
Past Perfect
He said (that) he had washed his car.
Past Simple
‘I played chess’, Susan said.
Past Simple / Past Perfect
Susan said (that) she played chess.
Susan said (that) she had played chess.
Past Continuous
‘We were working all night long’, she said.
Past Continuous / Past Perfect Continuous
She said (that) they were working all night long.
She said (that) they had been working all night long.
Future Simple
‘She will go to the park tomorrow’, my brother said.
Conditional (would)
My brother said (that) she would go to the park the next day.

      Bob said, ‘This film is very funny’. - Bob said (that) the film was very funny.
Direct and Reported Speech.
Interrogative Sentences (Questions)
У непрямих запитаннях, на відміну від прямих, прямий порядок слів    (спочатку підмет, а потім присудок).
Загальні питання (Yes / No Questions) – це запитання, на яке потрібно дати відповідь «так» або «ні» – ‘yes’ or ‘no’.
Якщо непрямою мовою передається загальне запитання, то запитання утворюється за допомогою if або whether. Дієслова do і does при утворенні
непрямих запитань не вживаються.
He asked me, ‘Do you speak English?’ – He asked if I spoke English.
Спеціальні питання (Wh-Questions) – це запитання, у яких вживаються питальні слова: who (хто), when (коли), where (де), why (чому), which (котрий) та інші.
У цьому випадку непрямі запитання утворюються за допомогою
відповідних питальних слів.
He asked me, ‘Where do you work?’ – He asked me where I worked.
Перетворюючи пряму мову на напряму, треба пам’ятати про заміну деяких слів на інші:
Direct Speech
Indirect Speech
today
that day
yesterday
the day before
now
then
tomorrow
the next day
this
that
these
those
here
there
last weekend
the weekend before
next weekend
the following weekend
ago
before
Reported Speech: Modal Verbs
При переході з прямої мови у непряму модальні дієслова mustcanmayneedntwill / shall змінюються:
Direct Speech

Indirect Speech
must
Susan: ‘I must do my homework’

had to / must
Susan said that she had to / must do her homework.
can
John: ‘I can run fast’

could / would be able to
John said that he could / would be able to run fast.
may
Bob: ‘My brother may be at the his room’

might / could
Bob said that his brother might be at his room.
needn’t
Nicole: ‘You needn’t read this book for tomorrow’

didn’t need to / didn’t have to / wouldn’t have to
Nicole said that I didn’t need to / didn’t have to read this book for the next day.
will / shall
Michelle: ‘Mr. Smithson shall fly to New York next month’

would
Michelle said that Mr. Smithson would fly to New York next month.

Модальні дієслова should, would, might, could залишаються без змін:
The teacher said: ‘You should study hard’
The teacher said that I should study hard.

Let's do some exercises- Давайте виконаємо де-які вправи
 

 Exercise 1.
Write sentences in reported speech with ‘say’ or ‘tell’
1. Bob: ‘I do my homework every day’
2. Kelly: ‘I cleaned my room yesterday’
3. Susan to me: ‘I am typing a document now’
4. John to her: ‘My sister went to the cinema last Saturday’
5. Peter to him: ‘I shall help you with Math tomorrow’
                                                 
Exercise 2
Write questions in reported speech
1. Peter to me: ‘Do you like green tea?’
2. John to his sister: ‘Did you go to the theatre yesterday?’
3. Michelle: ‘Where is the police station?’
4. Kathy to me: ‘What are you drawing?’
5. Bob: ‘Is he doing his homework now?’

Exercise 3
Write sentences in reported speech
1. The teacher: ‘Open the books!’
2. My sister: ‘Don’t close the window’
3. Pam: ‘Give me the phone’

Exercise 4
Write sentences in reported speech
1. Samantha to her sister: ‘I can help you with your homework’
2. Kelly: ‘You should clean your room’
3. Susan: ‘May I open the window?’

Exercise 5
Write sentences in reported speech
1. Peter: ‘I like coffee’
2. Sam: ‘I washed my clothes yesterday’
3. Susan to me: ‘I am making a pie now’
4. Kelly: ‘Where is the factory?’
5. Bob: ‘I bought some milk last Monday’

Домашнє завдання прислати до 09.04.2021 на елекронну пошту.

                                 


===================================================

06.04.2021 9А клас.

Посилання: https://meet.google.com/ygq-ogff-xpu




Виконану роботу присилаєте сьогодні до 10.10  включно мені на пошту. Потім роботи приймати не буду.


natalkamarchuk74@gmail.com 



===================================================

05.04.2021

посилання:   https://meet.google.com/zdq-isrf-fje

Домашнє завдання: Впр.10 стор.169 (написати про професії своїх членів сімей. Використати запитання цієї вправи, як план. На одне запитання повинно бути по декілька речень)



===========================================================

02/04/2021    9А клас

01/04/2021    9В клас

Today we are going to speak about  choosing your future profession. We will improve your vocabulary and reading skills. Сьогодні ми поговоримо про вибір професії. Ми покращимо словниковий запас і ваші навички читання.
Let's start from your vocabulary
Open your books on page 167 exercise 5- read word-combinations in a box ( прочитайте словосполучення в рамочці, перевірити правильність читання ви можете за допомогою Гугл-перекладача- введіть словосполучення і натисніть гучномовець, ви почуєте правильну вимову слів)


 
Find English equivalents ( усно):
1) винахідник                                                    7) підходити для певного місця ( роботи)
2) вміння/здатність                                           8) найкраще підходити
3) необхідні якості                                            9) майбутня кар'єра
4) пожежник                                                     10) бухгалтер
5) висока кваліфікація                                     11) досягати успіху
6) приймати рішення      

                               
Ex. 4 p. 167- read the text about the qualities which are required for different kinds of professions

Домашнє завдання:

Ex. 6 p . 168 - complete the sentences according the text ( доповніть речення відповідно до тексту, письмово)

Ex. 7 p. 168- find the words in the text of ex. 4 on p. 167 to match the following definitions ( знайдіть слова у тексті вправи 4 на сторінці 167, щоб поєднати їх зі значеннями, письмово)


Домашню роботу приймаю до 04.04.2021

==============================================================

31.03.2021  9А та 9В класи.

 Today we are going to summarize your knowledge about Mass Media and their role in the life of modern society.

1. Read the text on page 217-219 again and answer the questions of ex. 5 p. 220. ( Прочитайте текст на С. 217-219 ще раз і дайте усно відповіді на питання вправи 5 на сторінці 220)
2. Ex. 7 p. 221- complete the statement. ( Доповніть письмово 1 твердження)
3. Ex. 11 p. 222- complete the sentences. ( Доповніть письмово 4 речення )
4. Watch some videos and write down:
a) 5 points of view why television is  bad for your health;
b) 4 points of view what you'll get if you switch off your television right now;
c) 5 benefits of watching TV for kids.
Перегляньте відео і запишіть:
а) 5 точок зору, чому телебачення некорисне для вашого здоров'я;
б) 4 точки зору, щоб ви отримали , якби вимкнули телевізор прямо зараз;
в) 5 переваг перегляду телевізійних програм для дітей. 


HOMEWORK
Ex. 14 p. 222 - make up a list of questions to interview your classmates about their attitude to television
Впр. 14 ст. 222 - складіть список запитань ( 6-8 ), щоб опитати своїх однокласників щодо їхнього ставлення до телебачення.


==============================================================

30.03.2021   9А клас

Посилання: https://meet.google.com/awk-czhs-zuh

homework: ex.1,2 p.160 (прочитати,перекласти, тестово вставити пропуски, скласти по 3 запитання до кожного тексту)


===============================================================

29.01.2021  9В клас

Посилання : https://meet.google.com/owb-rbri-nqi


homework: ex.1,2 p.160 (прочитати,перекласти, тестово вставити пропуски, скласти по 3 запитання до кожного тексту)

Текст, який писали на сьогодні (огляд телепередачі) також скидаєте на електронку.





Виконану роботу присилаєте сьогодні до 11.05 включно мені на пошту. Потім роботи приймати не буду.

natalkamarchuk74@gmail.com 


======================================================================

22.01.2021

Посилання : https://meet.google.com/vet-sfnf-aiu 

Перетворіть речення у пасивний стан.

1.An old woman feeds the pigeons.

2.Pamela will drive the bus.

3.The little boy can draw pictures.

4.They will not play football.

5.The girl writes poems.

6.The guard watched the prisoner.

7.The girl drove the white car.


21.01.2021 (9 В клас)

Урок 21.01

Тема уроку "SCIENCE" (computers ).

1. Виконуємо вправу 4 на стор.104. Прочитайте і перекладіть текст про те, як правильно читати електронну адресу. Вчимося правильно читати такі знаки: 

@  -  at

. ( крапка )  -  dot

- ( тире )  -  dash

3. Виконуємо вправу 5 на стор. 104.Повторюємо електронні скорочення деяких слів і поєднуємо слова з виразами.

Наприклад: Ukraine  -  ua  і т. д.

Вправа 5 на стор. 105. Практикуємось в правильному читанні електронної адреси.

4. Повторюємо слова і вирази з попереднього уроку. ( вправа 2 на стор. 103 ).

5. Домашнє завдання. Вправа 10 на стор. 106. ( Написати твір про переваги і недоліки комп'ютерів. 

Написати за таким планом:

а) чому зараз більше і більше людей користуються комп'ютерами.

б) вкажіть чи комп'ютери насправді роблять наше життя легшим ( ваша думка ).

в) для чого використовуєш комп'ютер саме ти.

г) як ти думаєш, чому підлітків так приваблюють комп'ютери.

д) Напиши чи бачиш ти баланс між живим спілкуванням і віртуальною реальністю.

Постарайтесь розкрити кожен пункт плану, не списуйте з Інтернету. Висловіть СВОЮ думку.

Цей твір дуже важливий , оцінки за твір всі підуть в журнал. Дуже великий не пишіть. Напишіть твір в робочих зошитах. Якщо підемо до школи, то принесете його на урок, якщо карантин продовжать, то відправите його на пошту. Ще раз наголошую, НЕ СПИСУЙТЕ З ІНТЕРНЕТУ.


=============================================================

20.01.2021

Доброго ранку!

Сьогодні для учнів 9 В класу буде проведений он-лайн урок на платформі Google Meet.

посилання: https://meet.google.com/ovb-oseu-wfg

Домашнє завдання:

1. Переробіть речення, використовуючи Passive voice.

1. The doctor prescribed her new medecine.

2. They often speak about her.

3. Everybody laughed at this funny animal.

4. They teach three foreign languages at this school.

5. The girl put all her books on the shelf.

6. They did not invite her to the party.

7. The boy was angry because his mother didn`t allow him to go to the stadium.

8. A young teacher started a school in this village.

2. Вивчити вирази впр.2, стор. 103

=============================================================

20.01.2021 для 9 А класу

Lesson 5 

 Тема:  Science.  Is life possible without computers?
1.Ex 2 р. 103. (слова знадобляться для визначення переваг і недоліків використання комп'ютерів і телефонів ).Прочитайте і вивчіть ці вирази з вправи . 
2 Cкласти 4 речення з цими виразами. Наприклад: I can find a lot of different information working with my computer. Записати в зошит як класну роботу.

3. Виконуємо вправу 3. на стор. 103 - 104 Вставляєте слова з вправи 2. Наприклад: I love making CHAT friends around the world (тестово) не все переписувати, а лише № речення і слово.


4. Тепер повторюємо утворення і використання пасивного стану дієслова в англійській мові. Сьогодні повторимо Simple Passive. Щоб повторити цей матеріал, перегляньте наступне відео.
Або  підручник 240- 242


А тепер виконаємо вправу. Поставте дієслова в дужках в Passive voice. Перекладіть українською мовою.

1. The printing press (invent) in the fifteenth century.

2. Last night I (invite) to a party by a friend from Scotland.

3. Spain and Portugal (visit) by millions of tourists every year.

4. Italy and Russia (invade) by Napoleon.

5. The menu in that restaurant (change) every month.

6. Nowadays oil (carry) from Alaska to California in large ships.


Домашнє завдання.

1. впр.2, стор. 103 вивчити вирази
2. Переробіть  і запишіть речення, використовуючи Passive voice.

1. The doctor prescribed her new medecine.

2. They often speak about her.

3. Everybody laughed at this funny animal.

4. They teach three foreign languages at this school.

5. The girl put all her books on the shelf.

6. They did not invite her to the party.

7. The boy was angry because his mother didn`t allow him to go to the stadium.

8. A young teacher started a school in this village.


============================================================

19.01.2021

Доброго ранку!

Сьогодні для учнів 9А класу буде проведений он-лайн урок на платформі Google Meet.

Посилання : https://meet.google.com/rpx-wmer-bts

=============================================================

18.01.2021 для 9В класу

20.01.2021 для 9А класу

Продовжуємо вивчати світ науки і техніки. Сьогодні поговоримо про мобільні телефони.

Для початку повторіть слова з теми.


Прочитайте і перекладіть текст письмово.



Виконайте вправи після тексту тестово і запишіть в зошити.





15.01.2021 (9А клас)

Продовжуємо вивчати світ науки і техніки. Сьогодні поговоримо про мобільні телефони.

 ( Mobile  Phones ).

1. Вивчимо спочатку нові слова з теми :

- is credited  -  приписується

- portable  -  портативний, переносний

- cordless  -  бездротовий

- receiver  -  отримувач

- range  -  радіус дії

- further  -  подальший

- flip  -  (тут) кришка, яка відкривається 

- are available  -  доступні

- digital organizers  -  цифрові органайзери

- ability  -  здатність

- advent  -  поява

- extension  -  розширення, розповсюдження

- building block  -  будівельний блок

- to own  -  володіти

2. Читаємо і перекладаємо текст 3 на стор. 98.

3. Визначаємо правильні заголовки до кожної частини тексту. ( Завдання перед текстом ).

4. Виконуємо вправу 4 на стор. 99.( До поданих слів у вправі вибрати синоніми зі слів перед вправою в рамці  і записати в зошити).

5. Виконуємо вправу 6. на стор. 100 ( вибираємо правильний варіант згідно тексту і записуємо в зошити у вигляді тестів ).

6. Домашнє завдання. 

Перекласти текст 3 на стор. 98 письмово.

Увага! Усі письмові вправи цього уроку пересилаєте мені на пошту до 17.01.2021.


14,01,2021 (9 В клас)

https://meet.google.com/xns-txzv-bou

домашнє завдання:

впр.3 стор.98 (чит.і перекл.)

впр.4 (вивчити слова)

впр.5 (знайти подібні за значенням слова)



13.01.2021( 9-А і 9-В класи)

How are you? Let's start our lesson.

1. Спочатку повторимо вивчені слова на попередньому уроц. Перевірте себе. Перекладіть дані слова і вирази на англійську мову без словника :

- паровий двигун

- транспортний засіб

- електрична лампочка

- наука,

- науковий,

 - науковець

- машинобудування

- винахід, винахідник, винаходити

- відкриття, відкривач, відкривати щось нове

- перетворювати

- просуватись вперед

- живитись від чогось ( про електроприлади )

- затемнення камери

- вимагати

- вплив світла


2. Відкрийте підручники на стор.96 і прочитайте текст 6. Відгадайте про який технічний засіб йде мова. Запишіть у зошитах в класній роботі.

3. Виконайте впр.7 на стор.96 тестово у зошиті.

Домашнє завдання:

1. Вивчити слова з рамочки (впр.5, стор.95)

2. Впр.9 стор.96  ( прочитати, перекласти, вставити слова з рамочки і тестово записати в зошиті)

Увага! Усі письмові вправи цього уроку пересилаєте мені на пошту до 15.01.2021.

Памятайте! не всі відповіді у ГДЗ правильні!



11.01.2021 (9-А і 9-В класи)

Good morning. pupils. Let's start our lesson.

Сьогодні ми починаємо говорити про світ науки і техніки. Про те, як технічні засоби впливають на наше життя.

с.93 впр.1 Зєднай слова з рамочки і малюнками з впр. 2. прочитай і переклади.

с.94 впр.2,3 

Домашнє завдання: впр.4 стор.94 дати письмові вдповіді на запитання. Слова з рамочок вивчити напамять.


Вправи класної роботи виконуєте у вигляді тестів і записуєте в зошитах після ( Число. Класна робота.)   

Вправи домашньої роботи виконуєте в зошитах після ( число. Домашня робота

Увага! Усі письмові вправи цього уроку пересилаєте мені на пошту до 13.01.2021.








 Good morning. pupils. Let's start our lesson. Today we'll talk about the environment in our lives .

1. Read new words and word-combinations with the translations.

farmland- сільськогосподарські угіддя

housing- житло

thriving wildlife - процвітання дикої природи

vegetation - рослинність

grassland - пасовиська

tilled - зораний

urban - міський

suburban - приміськийa

moorland - болотиста місцевість

to halt -зупиняти

2. Make up your own sentences with new words.

3. Read and translate text 2, page 69.

4. Answer the questions ex. 3, page 70

5. Match the words with their definitions. ex. 4, page 71

6. Watch the video attentively and learn how to use The Present Perfect Continuous tence.




7. Do ex. 9, page 92.

Your homework
1. Learn new words and word-combinations,
2. do ex.5, page 71.





02-12-2020

Good afternoon, pupils! How are you? Let's start our lesson.

Сьогодні ми поговоримо про причини забруднення повітря і шляхи їх вирішення. 

1. Подивіться відео, і в одну колонку випишіть причини забруднення повітря, а в другу колонку шляхи вирішення цієї проблеми.






2. Складіть речення, використовуючи дані з колонок. (4-5 речення)
Зразок:
Switching off the lights, TV or any electrical device when  not in use can help in reducing the level of pollution.

3. Пригадайте правила вживання The Present  Continuous  Passive tence. с.72

(Якщо потрібно перегляньте відео)




4. Перетворіть речення з активного стану у пасивний.

  1. Sheila is drinking a cup of tea. - 
  2. My father is washing the car. - 
  3. Farmer Joe is milking the cows. - 
  4. She is taking a picture of him. - 
  5. I am writing a poem. - 
  6. We are not playing football. - 
  7. He is not wearing a tie. - 
  8. Is she preparing the party? - 
  9. Are they talking about the meeting? - 
  10. Is she watering the flowers? - 

Увага! Усі письмові вправи цього уроку пересилаєте мені на пошту до 03.12.2020.



03-12-2020

Good morning! How are you? Let's start our lesson. 


1.Сьогодні ми поговоримо про причини забруднення води і шляхи їх вирішення. 

1. Подивіться відео, і в одну колонку випишіть причини забруднення води, а в другу колонку шляхи вирішення цієї проблеми.





2. Складіть 5речень використовуючи словосполучення з колонок.

If we want to save water we should close the tap when not in use. 

3. А тепер перевіримо перетворення речень на пасив.


1. The cows are being milked by farmer Joe. 

2. A picture of him is being taken by her. 

3.  A poem is being written by me.

4. Football is not being played by us.

5.  A tie is not being worn by him.

6.  Is the party being prepared by her?

7. Is the meeting being talked about by them?

Are the flowers being watered by her?

9. The car is being washed by my father.


4. Спробуймо ще попрацювати над пасивним станом дієслова. 

Перетворіть речення з активного стану у пасивний.


1. Katy is measuring our new room.

2. The coach is congratulating the team at the moment.

3. The boy is reading the book.

4. I'm growing red roses in the garden.

5. Is he opening the gifts now?

6. Are the postmen delivering the mail?

7.They aren't keeping this guy in prison.

8. Is global climate change threatening many species worldwide?


Увага! Усі письмові вправи цього уроку пересилаєте мені на пошту до 06.12.2020.


07-12-2020
Good morning. pupils. Let's start our lesson.

Спочатку повторимо вивчені словосполучення.

1. Match the words with their synonyms or definitions.

1. illegal                                  a) a person who pays a tax
2. to dump                               b) recognized
3. a bulky item                         c) to make free of rubbish
4. a taxpayer                            d) to act a serious wrongdoing
5. to clear smth. away             e) to take out the garbage
6. to commit a crime               f) transport
7. a vehicle                              g) outlaw
8. identifiable                           h) massive and heavy goods
9. a prosecution                        i) to place/ to locate
10. trial                                     j) a waste yard/ place
11. to seize                               k) dangerous materials
12. a waste dispozal site          l) legal punishment for s guilty person
13. to dispose                           m) to make an effort
14. hazardous substance           n) to confiscate
15. to disturb                            o) the act of putting to the proof
16. to make measures               p) to cause disturbance to someone

Сьогодні ми поговоримо про причини забруднення землі (грунту) і шляхи їх вирішення. 

2. Подивіться відео, і в одну колонку випишіть причини забруднення землі, а в другу колонку шляхи вирішення цієї проблеми.





Домашню роботу перевіримо у середу! Усі вправи(1 і2) !
Good luck!


















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.