24/02/2023
Hello, children! Доброго дня, діти.
Сьогодні у нас урок повторення.
Перейдіть за посиланням та виконайте усі вправи.
https://www.liveworksheets.com/gf787983nj
===============================
21/01/23
02.12.2022
The topic of our lesson is Ukraine is Our Motherland- Тема уроку- Україна- наша Батьківщина
Сьогодні ми працюємо на сторінках 129-130 старих підручників
Якщо маєте змогу, перегляньте відеоурок та виконайте вправи 1,2,3 разом із вчителькою
1) Усно дайте відповіді на питання вправи 1
=======================
30.11.2022
==========29.11.2022=========================
Тема уроку: Великобританія.
Знайдіть свої підручники за 5 клас А.Несвіт.
Сьогодні ми продовжимо знайомитися із Великобританією
Перегляньте відео
Прочитайте текст
Вправа 3 на сторінці 123 ( старий підручник, автор А.Несвіт)
=====26/11/2022=================================
The topic of the lesson is The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland- Тема уроку- Об'єднане Королівствао Великої Британії та Північної Ірландії.
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання разом із вчителькою
Самостійно прочитайте вправу 3 та дайте відповіді на питання вправи 2
Виконайте вправу 4-прочитайте і письмово доповніть речення назвами країн (допоможе вправа 3)
Прочитайте інформацію з вебсторінок Керолайн та Дієго і доповніть речення за зразком
Якщо є можливість перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом із вчителькою
Today we are going to talk about your friends working day.- Сьогодні ми поговоримо про робочий день ваших друзів. We will learn how to form and use negative form of the verds in the Present Simple Tense.- Ми вивчемо, як утворюється і вживається заперечна форма дієслів у теперішньому простому часі.
CLASSWORK
1) Прочитайте блог Євгенії та дайте відповіді на питання ( УСНО)
2) Доповніть речення відповідними словами з рамочки ( письмово)
3) Прочитайте і виберіть правильний варіант, щоб доповнити 1-3 речення ( УСНО)
Виконайте вправи 1 і 2 усно
HOMEWORK
Виконайте вправи 1 і 2 на с. 28 у ваших робочих зошитах: доповнііть речення відповідними прийменниками
Сьогодні ми працюватимемо на с. 36 ваших підручників
The topic of the lesson is Parts of the Body- Тема уроку- Частини тіла
The topic of the lesson is My Things-Тема уроку- Мої речі
Today we are going to develop your grammar skills
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок
The topic of the lesson is My Things- Тема уроку- Мої речі
Сьогодні ми працюємо на сторінці 26 ваших підручників
Подивіться відеоурок, повторюючи за диктором і виконуючи всі запропоновані вправи.
HOMEWORK
1) Повторіть слова
The topic of our lesson is My Home
We'll revise how to use possessive adjectives, there is \ there are and verb " have\has got"
Watch videos
№ 1- Possessive Adjectives: my, your,his,her,its,our,their
№ 2- There is \ There are
Перейдіть за посиланням і виконайте вправу.( Пересилати мені не потрібно)
https://www.liveworksheets.com/mq1245469og
№ 3 -Have got \ Has got
Homework
Вправа 3 с. 19 ( робочий зошит)
Доповніть речення використовуючи has got ( скорочена форма 's got) або have got ( скорочена форма 've got )
The topic of our lesson is My home- Тема нашого уроку- Моя домівка
We are going to revise how to use HAVE GOT and HAS GOT.- Ми повторимо вживання дієслів HAVE GOT та HAS GOT, а також навчимося вживати їхні скорочені форми
By the end of the lesson you'll learn how to use short forms of the verbs HAVE GOT= 'VE GOT and HAS GOT= 'S GOT
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок
https://drive.google.com/file/d/1N8pvwVZY8QbBFSbAXzuCbiy71HeTbWeB/view?usp=sharing
Classwork
Do exercises 3 and 4, page 25 from your textbooks
Доповніть речення
Do exercises 1 and 2, page 19 from your worbooks
Вправа 1- запишіть слова в правильному порядку
Вправа 2- поєднайте речення
Homework
Вправа 3 с. 19 ( робочий зошит)
Доповніть речення використовуючи has got ( скорочена форма 's got) або have got ( скорочена форма 've got )
Тема уроку- My room ( Моя кімната)
Розпочнемо зі слів, які ми будемо використовувати сьогодні на уроці
2. Тепер самостійно прочитайте і перекладіть текст 3 на стор.198-199
Тема уроку : " Шкільне життя. Вивчення різних предметів ".
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашнє завдання а) вправа 6 на стор. 197 ( відкрити дужки і поставити дієслово-присудок в правильній часовій формі )б) вправа 2 на стор. 195-196 (читати і перекладати ).
Good morning, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
1. 1. Put « +» if the statement is true and « - » if
the statement is false.
1) Nick livеs in a city.
2) Our town is not very big.
3) On Mondays there are a lot of people and cars in the streets.
4) The people of our town do the shopping.
5) In spring and summer there are a lot of grannies and
little children in our "Children's Park".
6) This park is the best place for people.
2. Choose
a correct answer.
1.
Nick livеs …
а) in a city б) in a
village
в) in a small town г)
in London
2.
Our town is…
а) not very big б) very big
в) big г)
nice
3.
There is… across the river
а) a bridge б) a park
в) a tunnel г) a
museum
4.
…there are a lot of people and cars in the streets
а) On Tuesdays б)
On Saturdays and Sundays
в) On Fridays г) On Sundays
5.
In summer yellow and very beautiful …
а) a yard б) a
garden
в) a field г) a
street
6.
Some houses in our town are …
а) small б) large
в) big г) big
and tall
Підготовка до контрольної роботи з письма
Теперішній простий час
Записуємо число, класна робота і виконуємо впр.6 на стор.188 ( письмово)
відкривши посилання
join.naurok.ua
Домашнє завдання:
1) Повторити усі вивчені слова та словосполучення з теми. Повторити порядкові числівники.
2) Написати 8-10 речень про улюблене свято.
Запитання , які допоможуть вам написати розповідь:
Роботи присилати до 08.05.2022
Hello everyone!
Today we will talk about St. Valentine's Day
What is St. Valentine's Day ? Do you know?
Watch a video and repeat the words . Подивись відео, повторюючи слова
https://youtu.be/D666ZqjR-5w - посилання на відео
Тема уроку : " Британські свята ".
1) Текст 1 на стор. 172 Друга частина ( читати і перекладати )
Письмові відповіді на запитання по відеофільмах " Різдво в Британії " та " Святкування Хелоуіна в британській сім'ї " прислати мені на пошту для виставлення оцінок за самостійну роботу.
Для правильного читання і перекладу продивіться відео, уважно слухайте читання і переклад тексту. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно :
2) Записуємо сьогоднішнє число і виконуємо впр.3 на стор.172 письмово.
Домашнє завдання присилаємо на мою поштуnatalkamarchuk74@gmail.com
https://www.liveworksheets.com/nl108255mi
https://www.liveworksheets.com/fu1756270id
Потім вставляємо його у пошукове віконечко і переходимо за посиланням.
Домашнє завдання
https://youtu.be/HSbN2W04sxU - посилання на відео
Подивіться відеофільм про святкування Різдва в Британії і дайте повні письмові відповіді на запитання по фільму:
1. What did the children see in the advert calendar on the first of December?2. What do the children make?3. Whom ( кому ) do Jack and Sally write Christmas cards?4. What do the children see in the calendar on the 19th of December?5. What do they decorate a Christmas tree with?6.What does mum make at Christmas?7. Who helps Mum to make mince pies?8. What do the children see in the calendar on the 21st of December?9. What do the children hang on the fireplace?10. What do they eat for Christmas dinner?
Домашнє завдання присилаємо на мою поштуnatalkamarchuk74@gmail.com
Тема "Holidays and celebrations. Christmas."
Hello everyone!
Today we will talk about holiday preparations and Christmas.
What holidays are there in you counrty?
What is your favourite holiday?
When do you celebrate this holiday?
How do you usually prepare for this holiday?
Тема уроку : " Свята і традиції ".
Давайте повторимо назви деяких українських свят. Перегляньте відеоурок і повторюйте назви свят за диктором.
https://www.youtube.com/watch?v=JBJ9UICDNao - посилання на відео
Виконуємо вправу 1 на стор. 166 ( Читаємо слова в рамочці і поєднуємо їх з малюнками.
Повторюємо утворення кількісних і порядкових числівників. Згадаємо, що кількісні числівники відповідають на запитання СКІЛЬКИ ( один, два, десять і.т.д. ), а якісні на питання ЯКИЙ ( перший, другий, десятий і т.д. ).
Згадаємо , що якісні числівники утворюються додаванням закінчення TH до звичайного кількісного числівника.
Наприклад: six - the sixth ( шість - шостий, twelve - the twelfth - дванадцять - дванадцятий)
Але згадайте винятки з правил:
one - the first ( один - перший )
Two - the second ( два - другий )
three - the third ( три - третій )
Наприклад: Ми святкуємо День Праці 1 травня - We celebrate Labour Day on the FIRST of May.
Ми святкуємо День Незалежності 24 серпня - We celebrate Independence Day on the TWENTY FOURTH of August.
Перегляньте відеоурок про утворення порядкових числівників :
4. Виконуємо вправу 4 на стор. 167 ( читаємо вголос порядкові числівники з вправи ).
5. Рекомендоване домашнє завдання
а) повторити правило утворення порядкових числівників.
б) вправа 5а на стор. 168 ( Сказати і записати, які свята ми святкуємо в дати, які вказані у вправі ).
Наприклад: 8.03 - We celebrate Women's Day on the eighth of March.
Щоб краще засвоїти цей матеріал, перегляньте відеоурок :
Слухайте вправи 1, 4, 5.
В кого немає підручника, користуйтесь сторінками тут: Вправи 1, 4 і 5а
- на березі річки
- багато чудових квітів
- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території
-кататись на гойдалці та каруселі
- відвідати міні-зоопарк
- пишатися парком
- на березі річки
- багато чудових квітів
- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території
-кататись на гойдалці та каруселі
- відвідати міні-зоопарк
- пишатися парком
2. Текст про парк у Хмельницькому вчимо напамять. ( Вивчіть стільки речень, скільки зможете)
Тема уроку: " Місце, де я живу ".
1. Спочатку перевірте себе і перекладіть ці вирази на англійську мову:
- на березі річки
- насолоджуватися прогулянкою
- насолоджуватися виглядом фонтану
- сидіти на траві ( сидіти на лавці під деревом )
- кататись на човні по озеру ( по річці )
- спостерігати за птахами ( за лебедями )
- мати пікнік на спеціальній території
2. Ще раз прочитайте текст про парки ( текст2 на стор. 150 ) і продовжіть наступні речення. ( письмово в зошитах)
-People can .... in the park.
- There are parks in towns, ..., ... .
- Parks are beautiful in all ... .
- In spring parks ... .
- In summer different festivals and ... are held in the parks.
- In autumn red, orange and yellow leaves ... .
- In winter people ... in the parks.
- a park is a place which connects people to the ... .
3. Тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Are there any parks in Khmelnytskyi?
- How many parks in you city do you know?
- What is your favourite park?
- Do you often go for a walk in the park?
-Is the park big or small?
- Are there any animals and birds in the park?
- Where is the park situated?
- What do people of our city like to do in the park?
4. Прочитайте і перекладіть текст про наш парк.
OUR PARK.
We have a beautiful park in our city. It is situated on the bank of the river The Southern Bug.
Our park is very big and nice. There are many kinds of trees and bushes there. You can also see a lot of different flowers there. People like to go to the park very much. They like to sit on the benches and rest.They also can go boating on the river. There is a very good sports ground in the park and many people do sports there. Children like to go to the mini zoo and watch different animals there : bears, foxes, tortoises, goats, pigs, rabbits, geese, ducks, swans and feed them. Children like to ride on swings and on merry-go-rounds ( кататись на гойдалках і каруселях ) in the park. They also ride their bikes, mini cars and roller blade in the park. So, our park is a wonderful place to spend time. People of our city like and are proud ( пишаються ) of our park.
Для загального розвитку перегляньте це цікаве відео про наш парк та його історію
=====================================
09.03.2022 5А клас посилання https://meet.google.com/jyh-wpaq-icn
09.03.2022 5Б клас посилання https://meet.google.com/cpt-qykq-zyf
Доброго дня. Подивіться відео. Потім самостійно прочитайте і перекладіть текст.
https://www.youtube.com/watch?v=Vj0zqL5DIVw
===========================
5Б клас 25.02.2022
5А клас
24.02.2022
Доброго ранку.
Сьогодні урок граматики. Подивіться відео. Виконайте впр. 1 та 3 в зошитах .
Записуємо сьогоднішнє число , класна робота в зошитах.
==========================================
10.02.2022 5а клас 11.02.2022 5 Б клас
Доброго дня . Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Навколо Великобританії"
Відкрийте зошити і запишіть число.
Thursday, the tenth of February.
Classwork.
Виконайте всі ці вправи в зошиті. В першій вправі розшифруйте слово. В другій вправі запишіть правильний артикль,третю вправу виконайте за зразком.
=========================================
09.02.2022
5 Б клас
посилання на урок https://meet.google.com/aje-tnwx-avi
Домашнє завдання : впр.8 стор. 125 ( читати, перекладати, слова виписати у зошити тестово)
5А клас
посилання на урок https://meet.google.com/qdt-dukd-npc
Домашнє завдання : впр.8 стор. 125 ( читати, перекладати, слова виписати у зошити тестово)
===========================================
07.02.2022
5А клас
посилання на урок https://meet.google.com/kzy-admj-vee
Домашнє завдання: впр.5 стор.124 (записати в зошити і вивчити)
5 Б клас
посилання на урок https://meet.google.com/ajh-kdpe-goo
Домашнє завдання: впр.5 стор.124 (записати в зошити і вивчити)
Для тих учнів 5А та 5Б класів, кого не було на онлайн уроці.
Подивіться відео, повторюючи за диктором. Потім постарайтесь самостійно прочитати і перекласти текст.
=====================================================
5А клас 03.02.2022
5Б клас 04.02.2022
Уроки за розкладом в асинхронному режимі
-What season is it now?
-What month is it now?
-What is the weather like today?
-Is it windy today?
-Do you like winter?
2. Пригадайте, як утворюється Минулий неозначений час.
3.Записуємо число, класна робота.
Напишіть наступні дієслова в Past Simple
to be to try to hear to ask to climb
can to fall to come to say to get
to run to to begin to see to listen to turn
============================================
5Б клас 02.02.2022
посилання на урок https://meet.google.com/fpd-tiwu-uif
Домашня робота : прочитати і пеерекласти текст 3, стор.118-119
доповнити речення впр.4 стор. 119
зробити завдання тестово (вправа у вайбер-групі)
=====================================================
5А клас 02.02.2022
Посилання на онлайн урок https://meet.google.com/air-mygz-xuw
Домашня робота : прочитати і пеерекласти текст 3, стор.118-119
доповнити речення впр.4 стор. 119
зробити завдання тестово (вправа у вайбер-групі)
Для тих учнів 5А та 5Б класів, які пропустили онлайн урок. Подивіться відео, повторюючи за диктором. Потім постарайтесь самостійно прочитати і перекласти текст.
========================================================
5 Б клас 31.01.2022
посилання на онлайн урок https://meet.google.com/hec-evhk-gdb
=====================================================
5А клас 31,01.2022
посилання на онлайн урок https://meet.google.com/aex-hitw-nrp
Домашнє завдання у вайбер групі.
Домашнє завдання для 5А та 5Б класів
=======================================================
5Б клас. 04,12,2021
Hello, everyone! How are youtoday?
Are you happy? Are you sleepy? Did you do your morning exercises?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
=======================================
22.11.2021
Посиланнн на зустріч https://meet.google.com/znj-vcvd-euw
Домашнє завдання: підготувати проект "Моя улюблена страва" Впр.5 стор. 64
=======================================================
19.11.2021
посилання https://meet.google.com/kmg-dgac-scw
Домашнє завдання; впр.1 стор.65 (читати.перекладати. тестово записати вставлені слова)
впр. 2 стор 65 (тестово)
=========================================
17.11.2021
посилання на зустріч https://meet.google.com/qka-sfmi-ekc
Домашнє завдання.: перекласти речення на англійську мову.
Кого не було на уроці, написати рецепт приготування картоплі-пюре.
============================================
15/11/2021
посилання на урок https://meet.google.com/yix-akvg-jah
Домашнє завдання: впр.3 стор. 63 ( читати і перекладати), вивчити нові слова.
============================
12.11.2021
5Б клас
посилання на урок https://meet.google.com/key-grpp-ihw
починаємо о 9.25
Домашнє завдання: скласти меню для шкільної їдальні.
записуємо в зошити або робимо на листочках. Зразок: впр.2 стор.60
відправляємо на мою електронну пошту
natalkamarchuk74@gmail.com
-=============================================
05,11,2021
5 Б клас
посилання на зустріч https://meet.google.com/ovd-bchf-uzf
===============================================================
04.11.2021
5А
посилання на зустріч https://meet.google.com/vov-xnyc-obc
Домашнє завдання: впр.7, стор 54. написати, що ви їсте на сніданок.
=============================================================
03,11,2021
5-А клас
посилання на відеоурок https://meet.google.com/fdt-urvt-xdz
Домашнє завдання впр.2, стор. 53 (написати 3 речення, що любите їсти і 2 речення, що не любите їсти)
5Б клас
посилання на відеоурок https://meet.google.com/ddc-ntgu-hxg
Домашнє завдання впр.2, стор. 53 (написати 3 речення, що любите їсти і 3 речення, що не любите їсти)
=========================================================
1/11/2021 5A , 5Б
Hello, everyone! How are youtoday?
Are you happy? Are you sleepy? Did you do your morning exercises?
Let's start our lesson!
Сьогодні у нас урок домашнього читання.
1. Open your books on page 47 and look on the picture and say what kinds of clothes has Becky
got in her wardrobe. (подивіться на малюнок і скажіть, який одяг є у шафі)
2. Now let's read and translate the text. ( тепер читаємо і перекладаємо текст)
3. Під час читання знайдіть і випишіть в зошити переклад таких слів та виразів:
1. улюблений день 9. пропливати в небі
2. підійшов 10. над хмарами
3. кольорові смужки 11. подивилась вниз
4. райдуга 12. помахала рукою
5. старанно 13. вітала тварин і людей
6. дістала з шафи 14. приземлилась у садку
7. літала як пташка
8. чарівний
Для тих учнів, кому важко самому читати і перекладати передивіться відео. Повторюйте за вчителем слова вголос.
================================================================
28,05,2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
================================================
15.05.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
Подивіться відео і дайте письмові відповіді на запитання:
1) How old is Fred?
2) Where is he from?
4) What does he usually have for breakfast?
5) How does he get to his school in the morning?
6) Is his school new or old?
7) How many students study there?
8) What time do his lessons start at?
9) How many lessons a day does Fred usually have?
10) Is food at his school good?
11) When does he usually come back home from school?
12) What doesFred like doing after school?
==============================================
05.05.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашня робота; вивчити правило.
======================================================
30.04.2021
Good morning..dear pupils...
==================================================
28.04.2021
Hello everyone!
===========================================
26.04.2021
Посилання на урок https://meet.google.com/byw-qhcn-vze
Домашнє завдання:
впр.6, стор.178 ( написати 8-10 речень про улюблене свято)
Запитання , які допоможуть вам написати розповідь:
Роботи присилати до 28.04.2021
=============================================
23.04.2021
========================================================
21,04,2021
================================================
19.04.2021
посилання https://meet.google.com/czs-cvyi-sww
Домашнє завдання: 1) впр.3 стор.173 (тестово)
2) впр. 7 стор.171 (доповнити речення)
=================================================
14.04.2021
Good afternoon, pupils!
Сьогодні ми продовжуємо вчити прийменики місця. Спочатку подивіться відео.
Прийменник on (на)
Може вживатися в різних значеннях:
Для позначення місця:
Mark said that your book is on his shelf.
Марк сказав, що твоя книга на його полиці.
Для позначення часу:
We arrived on the 1st of December.
Ми приїхали першого грудня.
Для позначення того, що ми знаходимося в громадському транспорті (а також в літаку, поїзді):
Rachel was on the bus when Ross called her.
Рейчел була в автобусі, коли Росс подзвонив їй.
Прийменник in (в, на)
Якщо ми говоримо про знаходження чогось або когось в конкретному місці, використовується прийменник in.
Приклад:
She was in my room.
Вона була в моїй кімнаті.
Крім того прийменник in вживається:
Для позначення часу (рік, століття):
She was born in 1996.
Вона народилась в 1996 році.
З назвою міст:
There are many shops in Moscow.
В Москві багато магазинів.
З назвою сторін світу:
Jin’s wife lived in south London.
Дружина Джина жила на півдні Лондону.
Прийменник at (в, на)
Незважаючи на те, що in і at мають однаковий переклад, проте, значення у них відрізняються.
Граматика прийменника at:
Позначення місця, при цьому місто вживається в значенні пункту на карті:
Mark had to change the planes at Budapest.
У Будапешті Марк пересів на інший літак.
Якщо ми знаходимося в якомусь місці з конкретною метою:
I was at the hospital.
Я була в лікарні. (З метою вилікуватися, а не просто відвідати будівлю).
Якщо ми говоримо про конкретний момент у часі:
John comes at 5 o’clock today.
Джон прийде сьогодні о 5 годині.
Якщо ми знаходимося поблизу чогось, тобто зі значенням «біля»:
He is waiting at the door.
Він чекає біля дверей.
1. Вправа на знання прийменників часу. Поставте у пропущені місця ’in’, ‘at’, ‘on’ чи ‘х’, якщо жодного з перелічених прийменників підставляти не треба:
- I’ll see you next week.
- He was born 1991.
- Did you see her today?
- It starts tomorrow.
- It was sunny my birthday.
- It will be ready eight months.
- What’s on the TV midnight.
- The factory closed June.
- the winter, it usually snows.
- Friday, she spoke to me.
- What are you doing the weekend?
- I’ll see you a moment.
- The anniversary is May 10th.
- Where did you go last summer.
- The movie starts 20 minutes.
- the moment, I’m busy.
- They were very popular the 1980s.
- My appointment is Thursday morning.
- We had the meeting last week.
- Are you staying at home Christmas Day.
- I have to speak to the boss lunchtime.
- 8 o’clock, I must leave.
Роботи присилайте на мою електронну адресу до 16.04.2021
моя адреса natalkamarchuk74@gmail.com
============================================
12.04.2021
Посилання: https://meet.google.com/mwx-igtd-uqd
Домашнє завдання:
впр.3, стор.170 (дати відповіді на запитання)
впр.5, сторю171 ( тестово)
============================================
09.04.2021
Good afternoon, pupils!
Сьогодні ми продовжуємо повторювати порядкові числівники.
Подивіться відео і пригадайте правила утворення числівників.
Домашнє завдання: напишіть дні народжень (5 чоловік) своїх батьків та родичів за таким зразком:
My mother's birthday is in spring, She was born on the eleventh of May.
=================================================================
07,04,2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашнє завдання: 1) повторити правила написання порядкових числівників.
2) впр.5 стор 168 (написати за зразком)
===================================================
05,04,2021
посилання: https://meet.google.com/wkz-yzzv-yfb
Домашнє завдання: написати розповідь про свою бабусю (як її звати; де вона живе; з чого складається її квартира чи будинок; що є поряд з її помешканням; що ви любите робити разом)
=====================================================
02.04.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашня робота:
1) стор.162-163 впр.5,6 (тесьово)
2) стор.163 впр.6 ( скласти 6 запитань до тексту)
===========================================================
31.03.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Класне і домащнє завдвння:
1) стор. 159 впр.3 (тестово)
2) стор.159 впр.4 (скласти запитання і дати на них відповіді)
3) стор.159 впр.5 (переробити речення на минулий час і записати.
============================================================
29.03.2021
посилання4=: https://meet.google.com/ysu-pnoq-gry
Домашнє завдання: впр.2, стор.157 (написати короткий переказ тексту 4-5 речень)
==============================================================
19.03.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
=====================================================================
17.03.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашнє завдання;=================================================================
15.03.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи. Повторюйте за вчителем нові слова.
Домашнє завдання:
1) вивчити вирази впр5, стор. 151
2) впр.7, стор. 152 ( написати, що люди люблять робити в парку в різні пори року)
Роботи висилати не потрібно. Після виходу з карантину зберу зошити і перевірю.
====================================================================
22.01.2021
Доброго ранкук. Сьогодні у нас урок в Google Meet.
Посилання:
https://meet.google.com/pcu-koxx-ygd
==================================================================
20.01.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
Сьогодні ми поговоримо про погоду.
Перегляньте відеоурок, повторюючи за вчителем.
=============================================================
18,01,2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Уважно повторюйте після вчителя вимову невідомих слів.
посилання на урок
https://meet.google.com/szp-zgwz-ztu
15.01.2021 (третій урок)
Доброго дня шановні батьки 5-Б класу. Сьогодні ( 15.01.2021р. ) з вашими дітьми відбудеться он-лайн урок у Google meet. Перед уроком я скину посилання на цю сторінку. Будь ласка налаштуйте Google meet у своїх гаджетах.
Домашнє завдання:
1. впр.3, стор.103 (чмит. і перекл.)
2. впр.4, стор. 104 (тестово)
========================================================================
13.12.2021
Good afternoon, pupils! How are you today?
Let's start our lesson!
1. Перегляньте відеоурок. Уважно повторюйте після вчителя вимову невідомих слів.
Виконайте наступні завдання:
- впр 2 ст 101 Подивіться на малюнки, назвіть пору року і погоду за зразком.
-впр3 ст 101 Прочитайте і перекладіть текст
-впр4 ст102 Прочитайте речення , погодьтесь чи ні.
Домашнє завдання: впр.6, стор. 102 ( читати, перекладати, тестово записати слова з рамочки в зошит)
11.01.2021
Тема: Природа і погода.
Перегляньте відео урок та виконайте наступні завдання:
- впр 1 ст 98 вивчити слова
- впр 3 ст 99 прочитати та перекласти листи поєднати з малюнками (Усно)
-впр4 ст 100 прочитати речення і вибрати правильне слово (усно)
- впр ст 100 письмово скласти речення за зразком
Домашнє завдання
впр 6 ст 101 написти 7-8 речень про свою улюблену погоду . Запитання до вправи допоможуть вам.
мментарии