2 клас

24/02/2023

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні?  

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Вам потрібно роздивитись малюночки і вибрати, які іграшки є в Елли, а які в Джоша

===================================================

11.10.2022

UNIT 2

Lesson 1.    

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

  Сьогодні працюватимемо на 21 сторінці нашого рідручника.

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)





========================================================

08/10/2022

Hello, children!

Сьогодні ми згадаємо про наші щоденні справи.

Перейдіть за посиланням і виконайте вправу. Вам потрібно словосполучення зєднати з малюнком.

https://www.liveworksheets.com/yl3194943yq

===========================================

02.06.2022

Unit 7

Revision. All I know. Повторення. Все, що я знаю.

  Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? Сьогодні ми  повторимо все що вивчили.

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита.
https://www.youtube.com/watch?v=07-9dH3CzqE&list=PLPLUeg39dgMz3efdl324VobPsg8bv4aV-&index=55

Веселих та щасливих канікул!

==================================

31.05.2022

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи ? 


Сьогодні ми спробуємо написати самостійну роботу.

Попросіть батьків, щоб вам допомогли приєднатися до тесту. Але роботу виконуйте самі!

Код доступу 1681978
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Запишіть своє прізвище та ім'я. Введіть код доступу. І починайте виконувати роботу.

Тест дійсний до 13.00. На виконання тесту відведено 30 хвилин. 

 Good Luck! Удачі!


Фотографувати результати і присилати не потрібно!

=========================================

26.05.2022

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Спочатку повторимо слова,які вивчили на попередніх уроках.

 















Перегляньте урок та виконуйте всі завдання разом із диктором.







==============================================


24.05.2022

посилання на урок   https://meet.google.com/rrd-utip-vrw


UNIT 7.  Lesson 3. It is our school. Це наша школа.

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Перегляньте урок та виконуйте всі завдання разом із диктором.



==================================================

19.05.2022

UNIT 7.  Lesson 2. What is in your schoolbag? Що у твоєму портфелі?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми з вами починаємо вивчати нову тему. Ми будемо говорити про школу та шкільне приладдя.

Перегляньте урок та виконуйте всі завдання разом із диктором.




Картка для читання:

Uu [ʌ]                 [ju]

hug     sum      cube        pupil
rug      hum      Sue         tune
mug     gum      cute       mute
dug      rum      duke       unit  
bug      mud      duty       union




===============================

17.05.2022

посилання на урок   https://meet.google.com/pjj-wqjb-ixk

UNIT 7. Is it long or short? Довге чи коротке?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми з вами починаємо вивчати нову тему. Ми будемо говорити про школу та шкільне приладдя.

Перегляньте урок та виконуйте всі завдання разом із диктором.





Картка для читання:

о [ɔ]  а [æ]  i [ i ]   u [ ʌ ]
sat      cap     rag      can 
sad     mat     not      sob 
sit       him     sip       win 
fig       hid      mat     sap 
rob     mop     fit       rim
run     fun     jump   cup


======================================

12.05.2022

Unit 6

Lesson 9-11. Revision. Повторення. 

 Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми з вами повторюємо усе що вивчили з теми. 

 Перегляньте відеоурок та виконайте завдання з підручника та зошита.

 Також прочитайте картку яка знаходиться під відео.



Картка для читання:

о [ɔ]  а [æ]  i [ i ]
sat      cap     rag      can 
sad     mat     not      sob 
hop    cog      sod      pot 
sit       him     sip       win 
fig       hid      mat     sap 
rob     mop     fit       rim

================================================

10.05.2022

посилання на урок     https://meet.google.com/pzn-ezhc-gzm  

Unit 6

Lesson 9. At home. Вдома.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні на уроці ми повторимо слова, які позначають їжу. А також трохи почитаємо.
Перейдіть за посиланням та виконайте вправу. Вам потрібно підписати кожен малюнок.

https://www.liveworksheets.com/ds1123081kg



Картка для читання.

no, not, spot, bone, so-so , fog, dog, stone, log, hot, rose,  cone, Tom, home, hope, hop, stop.
A frog can hop.
A dog has a bone.
======================================================

05.05.2022

Unit 6

Lesson 8. At home. Вдома.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми продовжуємо говорити про їжу.
перегляньте урок та виконуйте всі завдання разом із диктором.



Картка для читання

Oo  (oy)

(літера е в кінці слова не читається)

no               bone
so-so          stone
rose            cone               
home          hope
go               globe

===================================

03.05.2022

посилання на урок https://meet.google.com/wkb-kpzh-zyy

Unit 6

Lesson 7. Menu. Меню.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми повторимо назви продуктів та страв, які ми любимо їсти.

Перегляньте відео та повторюйте слова вголос.


А тепер переходимо за посиланням  і виконуємо усі запропоновані завдання. Спочатку робимо копію посилання  

Потім вставляємо його у пошукове віконечко .

Попросіть дорослих про допомогу.


https://www.liveworksheets.com/ox1240209ks


Картка для читання.

hat                hit             hot
pat                pit             pot
tap                tip             top
man              min           mon
fat                 fit              fot
dag               dig            dog

a big dog, a fat cat, a bad fox, a frog in a box, a rat on a mat.

===================================================

28.04.2022

посилання на урок   https://meet.google.com/cit-mxrz-kdp

Unit 6

Lesson 6. In the cafe. У кафе.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Сьогодні ми поговоримо про те, що ви любите їсти у кафе.

Спочатку повторимо дні тижня.


Сьогодні ми працюємо у підручнику на стор.102-103, та у зошиті стор.68-69.

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)



=====================================================

26.04.2022

посилання на урок  

Unit 6

Lesson 5. Menu. Меню.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Сьогодні ми поговоримо про те, що ви любите їсти на ланч кожного дня тижня.


Спочатку повторимо дні тижня.


Сьогодні ми працюємо у підручнику на стор.100-101, та у зошиті стор.66-67.

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)






Картка для читання

I i [ɪ]  (ай)

I              hike        ride
like         pine        side
bike        fine         gide
Mike       mine       hide
Nike        dine        bide


=========================================================

21.04.2022

Unit 6

Lesson 6. Easter.  Пасха.


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми з вами поговоримо про Пасху, вивчемо нові слова. Згадаємо дні тижня. Зробимо великоднього кролика (за бажанням)
Оpen your book at page 85. Відкриваємо підручник на ст. 85.

Повторимо слова.
Easter-Пасха
Basket- кошик
Easter Bunny- великодній кролик
Egg-яйце

Подивіться відео та повторюйте слова.


А тепер пограємося у гру. Спробуйте розшифрувати слова.


Веселих свят і мирного неба !

==================================================

19/04/2022

посилання на урок  

Unit 6

Lesson 5. What day is it today? Який сьогодні день?


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Ми продовжуємо вивчати дні тижня. 
Давайте пригадаємо назви тижня. Співаємо разом.


А тепер переходимо за посиланням  і виконуємо усі запропоновані завдання. Спочатку робимо копію посилання  

https://www.liveworksheets.com/yy337tf

Потім вставляємо його у пошукове віконечко .

Попросіть дорослих про допомогу.


Картка для читання:


I i [ɪ]  
it      hi  pit  
in     tin    sin
hip   tip    dip
big   pig   dig

======================================================

14.04.2022

Unit 6

Lesson 4. What day is it today? Який сьогодні день?


Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 

Сьогодні ми вивчимо назви днів тижня. 
Почнемо урок із пісеньки -привітання.



Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)







==================================================

12.04.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/smh-pvgj-jzt

Unit 6

Lesson 4. What's for lunch? Щ на ланч?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Сьогодні ми продовжуємо поговорити про їжу. Почитаємо.


Послухайте пісеньку.



Скажіть, що ви любите їсти, а  що ні.
наприклад.

😀   I like bananas and apples.

😕   I don't like nuts and fish.

А тепер вивчимо нові слова.
 
Нові слова:

rice- (райс) рис
sausage-(сосідж) сосиска
soup-(сууп)суп
bread-(бред) хліб

Картка для читання:

Ee [e]

get  fed  men  beg

pet  led  hen  Meg

bet  Ted  den  leg

let  red  Ken  peg

net  bed  pen  neg


Для тих учнів, хто не зміг доєднатися до уроку.
Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)



======================================================

07.04.2022

посилання на урок   https://meet.google.com/dyv-xkhs-kag

Unit 6

Lesson 3. I like tea. Я люблю чай.

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? Сьогодні ми знову поговоримо про їжу, вивчимо нові слова. 


Давайте розпочнемо наш урок з вивчення нових слів та читання.

Нові слова:

Potato (потейтоу)-Картопля
Tomato- (тометоу)  Помідор
Milk-  (мілк)   Молоко 
Tea-  (ті)   Чай 

Glass-(глес) Склянка 
Cup- (кап)  Чашка 
I like- Мені подобається
I don't like- Мені не подобається

Картка для читання:

Ee [e]

get  fed  men  beg

pet  led  hen  Meg

bet  Ted  den  leg

let  red  Ken  peg

net  bed  pen  neg

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)




======================================================

05.04.2022

Unit 6


посилання на урок  https://meet.google.com/cnk-aext-srd

Lesson 2. What's in your lunchbox? Що у твоєму ланч-боксі?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні?
 Сьогодні ми знову поговоримо про їжу, вивчимо нові слова.
 Почитаємо

Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)

Давайте розпочнемо наш урок з вивчення нових слів та читання.

Нові слова:
orange-апельсин
banana-банан
kiwi-ківі
lunchbox ланч-блкс

Картка для читання:

a[æ]
r a g   b a g    t a g    w a g   h a g   l a g   
c a n   m a n   r a n   t a n    f a n    p a n  
s a d   m a d   h a d   l a d    p a d   d a d

Для учнів, які не змогли приєднатися на урок, або хочуть ще раз повторити слова



=========================================================

31.03.2022

Unit 6

Lesson 1. Have you got a fish sandwich? У тебе є сендвіч з рибою?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Сьогодні ми з вами поговоримо про їжу, вивчимо нові слова. Почитаємо


Давайте розпочнемо наш урок з вивчення нових слів.

Нові слова:

sandwich- сендвіч
meat- (мііт) - м'ясо

fish-(фіш)-риба
cheese-(чііз)- сир

Перегляньте відеоурок і виконайте  завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)


=========================================================

29.03.2022

Lesson 5-7 Revision. Повторення.

Good morning dear children! Nice to meet you- Доброго ранкудіти!

Let's start our lesson - Давайте розпочнемо наш урок. Сьогодні ми повторюємо усе що вивчили за тему.

Перегляньте відеоурок і виконайте  завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)


===========================================================

24/03/2022

посилання на урок https://meet.google.com/ukt-nnyi-asz     

Lesson 4. Happy Easter. Щасливої Пасхи.
Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? Сьогодні ми звами поговоримо про Пасху та згадаємо алфавіт.

Спочатку повторимо алфавіт. Подивіться відео і співайте разом із співаком, повторюйте ітзапамятовуйте усі букви.



Перегляньте відеоурок. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)



=====================================================

22.03.2022

Lesson 3. How Old Is She? Скільки їй років?

Посилання на урок     

Подивіться відео і повторюйте за вчителем. Виконуйте  усі вправи.



=======================================================

17.03.2022

Unit 5

Lesson 2. How Old Are You? Скільки тобі років?


Доброго ранку. Сьогодні ми навчимося запитувати своїх друзів, скільки їм років.
Подивіться мультик про Гого. Пригадайте цифри. Повторюйте за ним.



А тепер попрацюємо з нашими підручниками. Відкрийте підручники на стор. 81.
Подивіться відео і повторюйте за вчителем.



===============================================

15.03.2022


посилання на урок  https://meet.google.com/tym-ankk-gux 

Unit 5

Lesson 1.Happy Birthday. З днем народження.

 Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Today we will speak about birthday. Сьогодні поговоримо про день народження.

Перегляньте відеоурок, вивчіть нові слова та літери. Виконайте завдання з підручника та зошита (якщо є можливість)

 

Нові слова:

Birthday - день народження
Present-подарунок
Flower-квітка
Cake-торт
Balloon- повітряна кулька

Нові літери:

U u[juː]ю

V v[viː]ві
rthday

 

https://www.youtube.com/watch?v=S2GXrXEXTKI

====================================================

10.03.2022

Unit 4

Lesson 8. Fish Can Swim. Риби можуть плавати.

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Today we will speak about animals. Сьогодні ми знову поговоримо про тварин. Згадаємо алфавіт.
 Перегляньте відеоурок, виконайте завдання з зошита (якщо є можливість)

==================================================

10.02.2022


Lesson 5. How big is it  pig?  На скільки велика ця свиня?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні?  Давйте заспіваємо пісеньку!



Today we will speak about animals. Сьогодні ми знову поговоримо про тварин. Та пригадаємо літери

Сьогодні ми працюємо у робочом зошиті ст.38-39

Перегляньте відео-урок, який допоможе пригадати вивчені слова та літери.
Після відео-уроку буде картка для читання, опрацюйте її самостійно.



Літери:

O o [ ou ] оу
P p [ pi: ] пі

Картка для читання:

lop hop mop

pin  pig  pit

not pot dot



***************************************************************

08.02.2022

посилання на урок    https://meet.google.com/jds-rfda-cro

Unit 4

Lesson 5. How big is it  pig?  На скільки велика ця свиня?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Today we will speak about animals. Сьогодні ми знову поговоримо про тварин. А саме розпочнемо повторення вивченого про тварин. 


Перегляньте відео-урок, який пов'язаний з підручником, вивчіть нові слова та літери.




Вивчити:

very big- дуже великий

not very big- не дуже великий

very small- дуже маленький

not very small- не дуже маленький

==========================================================

03,02,2022 1 А клас

Unit 3    посилання на урок   https://meet.google.com/dbc-dbrx-drj

Lesson 4. Is it a big pig?  Це велика свиня?

Good morning, dear pupils!-Доброго ранкудіти!
I hope you are well today.
Today we will speak about animals. Сьогодні ми знову поговоримо про тварин.
Today we have online lessons-Сьогодні онлайн зустріч
Ви зможете приєднатись ща посиланням на платформі : Google meet

Спочатку давайте повторимо назви тварин. Подивіться відео і повторюйте!









Перегляньте відео-урок, який пов'язаний з робочим зошитом, повторіть нові слова та літери.
Після відео-уроку буде картка для читання, опрацюйте її самостійно.



Картка для читання:

c a n           m a n           f a n

h a g           l a g             b a g

j a m           f a n             d a m 



*******************************************************************

 01.02.2022    1 А клас

Unit 3

Lesson 4. Is it a big pig?  Це велика свиня?

Good morning dear children? How are you today?- Доброго ранку, любі діти!  Як у вас справи сьогодні? 
Today we will speak about animals. Сьогодні ми знову поговоримо про тварин.
Перегляньте відео-урок, який пов'язаний з підручником, вивчіть нові слова та літери.
Після відео-уроку буде картка для читання, опрацюйте її самостійно.



Нові літери:

Mm [ em ] эм

Nn [ en ] эн

Нові слова: 

chicken [ 'tʃɪkɪn] курча

pig [pɪɡ] свиня

cow [kaʊ] корова

sheep [ʃi: p] вівця

Картка для читання:

Kid     lid      him
fed     led     ben
bag    can    fab
 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.