09.-10.2024
Good afternoon, dear! Open your book on p.110Do ex.1
Your homework : ex.1 ( письмово написати про свою школу)
=============================
07.-08.2024Good afternoon, dear!
We are going to talk about school
Open your book on p.108and watch a video lesson
Write new words :
================================02-03.05.2024
Good afternoon, dear!We are going to talk about shows.Open your books on p.106 Watch video lesson.
Do ex.2,4 p.106 Read the facts about different programmes .
Read the information about famous people.
Your homework is to write about your favourite website. Написати розповідь про улюблений вебсайт та прислати на перевірку.
============================25-26.04.2024
Good afternoon, dear!We are going to practise grammar.Watch a video lesson.
Now do ex.2, 3 ( in written form)Ex.4(correct mistakes)
Open your workbook on.p.77 and do 1,2
===============23-24.04.2024
===============================18.04.2024-19.04.2024
Good afternoon, dear!We are going to talk about talk show.Read ex.1 ,2 ( відп.на запит)
Ex.1,2 (пис)Your homework is : (написати про улюбл.передачу)
Твір надіслати на мою електронну адресу natalkamarchuk74@gmail.com до неділі 21.04.2024
=========================16-17.04.2024
Good afternoon, dear! We are going to practise : to be going to...Ex.1(усно)Ex.2 (пис)Ex.4 ( пис)
Do ex.5 ( пис)===============================10.-11.04.2024
Good afternoon, dear!We are going to practice grammar. Open your book on p.99 Watch a video lesson
================================08-09.04.2024
Good afternoon, dear!We are going to talk about watching TV. Open your book on p.98 and watch a video
Do ex.1 p 72 Homework is: ex.2, 3 p.72
=======================================04.04.2024
перейди за посиланням та виконай цю роботу до неділі 7 квітня до 15.00 У тебе є одна спроба та 10 хвилин.Код доступу 8143025
===================================02 - 03/04/2024Good afternoon, dear.We are going to talk about animals.
Open your books on p.94 and watch a video lesso
Do the tasks1,2( oraly- усно)
Read about bees( прочитати про бджіл) Прослухати тексти і виконати завдання ( 6,7 )
Проєкт надіслати на мою електронну адресу natalkamarchuk74@gmail.com до неділі 07.04.2024
=======================================
20-21.03.2024
Good afternoon, dear!Today we are going to talk about animals.
Watch a video lesson on p.90 and do ex.2
Read the text and answer the questions: ex.6( прочитай і переклади текст, дай відповіді на запитання)
===================================================19.03.2024
Добрий день. Виконай завдання тестово і надішли на мою електронну адресу до 20.03.2024
12-13.03.2024
Good afternoon, dear!We are going to read the text.: " Strange stories"
Ex.2 p.66 ( пронумерувати події по порядку)
Your homework is ex.1, 2 p.151
================================================07-08.32.2024
Good afternoon, dear!We are going to practise Past Continuous.Look at th table і do the next tasks:
Do ex: 2, 3, 4 p.65 (пис)
Let's repeat the words: Weather.
Your homework is : ex1,2 p.65( vocabulary)
=================================05-06.03.2024
Good morning, dear!We are going to talk about mysteries in nature
.
Слова вставити за змістом:Впр1,3 у зошиті
Прослухати пояснення :Мин.тривалого часу
Your homework: ex.2 p.87
=========================28-29.02.2024
Good afternoon, dear!Today, we are going to read about Edinburgh.
Read the text and do ex.2 p. 82
=============================27.02.2024
Good afternoon, dear!Today, we are going to read Edinburgh.
Read the text and do ex.2
Do ex.2,3 p.83
Your homework:ex.1,2 p.61
==========================22 - 23.2024
Good morning, dear!We are going to do ex.with prepositions
Open your books on p. 81
Read the text :
Your homework: ex.2,3 p.61
========================20 - 21.02.2024Good morning, dear!We are going to talk about a town.
Open your book on.p.80 and watch a video:Do ex. 1,2 ( пис) p.80
Виконати впр.1 ст.60Your homework: ex.2,3 p.60
===========================15-16. 02.2024Good afternoon, students!I hope you are Ok.We are going to talk about Healthy body.
Open your books on p. 79 and watch a video lesson
Repeat the words.Повтори слова вивчені на попередньому уроці
.
===========================================13-14.02.2024
Good afternoon, dear!We are going to read about Sport.
Open your books on p.78 and watch a video lesson:
=============================07-08.02.2024
Good afternoon, dear !We are to talk about healthy body.
Open your books on p.77 and watch a video:
Should- рекомендованоShouldn't - не рекомендовано.
=======================================06.02.2024Good afternoon, dear!We are going to talk about our healthy bodies.
Open your books on p.76 and watch a video lessons.
Write new words and do ex1, 2.p.76.Прослухати діалоги і поєднати: ex.3 p.76
Open your Workbook and do ex.1 p.56
Your homework is : ex.2 p.56( WB) , вивчити слова
=====================================01.02.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Good afternoon, students!I hope you are ok.Today we are going to talk about the history of computers.Open your books on p.70 and watch a video lesson:
Do ex.1(усно) , прослухати чит.і перекладати.Now it's time for writing: На ст.128 (подивитись і виписати невідомі слова)
=================================
31.01.2024
Good afternoon, dear!I hope you are Ok.Today we are going to talk about the latest technology.
Open your book on p. 68 and watch a video lesson:
========================30.01.2024
Сьогодні ми пишемо діагностувальну роботу по темі.Виконай завдання тестово і відповіді надішли на мою пошту до вечора 30.01.2024
==================================
25.01.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Good afternoon, dear!I hope you are OK today.
Today we are going to practice the grammar.Open your books on p.67 and watch a video:
=================================23-24.01.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Good afternoon, dear!I hope you are OK today.
Today we are going to talk about Street food.Open your books on p.66 and watch a video
Read the text and answer the questions:
=====================18-19.01.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
=====================================================16-17.01.2024
Good afternoon, dear!We are going to talk about eating out.Watch a video lesson and do the ex(виконати впр. за доп.відео)
Впр.1, 2, 3 ст.64
In March and April there are a lot of flowers in the parks. English people like roses, daffodils and tulips a lot. The rose is the symbol of England. The daffodil is the symbol of Wales.
There are many parks in London as well as in other cities and towns in England. The most famous London parks are Hyde Park, St. James’s Park and Green Park.
In Hyde Park, people like to sit on the grass or to read books on the benches under the trees. They also like to visit the beautiful rose garden there and go boating on the lake.
Answer the questions about the text in Ex. 2. Письмово
1. Are there many parks in England?
2. What London parks do you know?
3. Why is spring a lovely season in England?
4. Are there many flowers in the English parks?
5. What do people like to do in Hyde Park?
6. What birds can you see on the lake in St. James’s Park?
Домашнє завдання
Розповідати про парки Лондона
=============================================
Урок 30.11
Уважно прочитайте і виконайте цю роботу. Наступного тижня, коли ви прийдете до школи, відразу ж будемо писати контрольну роботу з письма . Завдання будуть такі самі, як і в цьому зразку.
Зразок контрольної роботи з письма за 1 семестр
Завдання 1.Read and circle the odd word ( прочитайте і виділіть зайве слово )
1) tea, coffee, sugar, water, juice, milk, compote2) swimming pool, gym, sports ground, swimming hat, track, stadium3) football, tennis, wrestling, skiing, skates, basketball, badminton4) angry, kind, smart, polite, intelligent, hard working
Завдання 2.Match the words ( поєднайте слова правильно )
1. to make a)the washing up2. to buy b) store3. team c) a salad4. to do d) bread5. department e) dish6. a side f) game
Завдання 3.Complete the sentences with the words: much, many, some, any ( вставте ці слова в речення правильно )
1. How ... soup is there in the plate?2. How ... sweets did you eat in the morning?3. I drank ... apple juice. I like it very much.4. Let's go to the shop, we haven't got ... milk at home.
Завдання 4. Make up sentences ( складіть речення з поданих слів )
1. in / He / our / pupil / is / the / class / best . 2. usually / in / eat / I / the / cereal / morning / milk / with. 3. My / three / attends / friend / times /a / club / day / sport /a/.4. are / in / Skating / and / very / winter / skiing / popular / .
Завдання 5.Choose the correct item to complete the sentence ( виберіть правильний варіант а, в, с чи d, щоб речення було правильне )
1. My mum often ... shopping on Saturdays.a) did b) do c) does d) is doing 2. We ... the competition in football last week.a) have b) will have c) are having d) had3. Look, the children ... . a) skating b) are skating c) is skating d) am skating4. My parents ... already a new car .a) have bought b) bought c) buy d) will buy
Завдання 6.Write a short story about:- your meals- meals and cooking in Ukraine- your shopping- how you do sport ( to your choice )( написати невеликий твір на одну з цих тем на вибір )
==================================
28.11.2022
Тема уроку : " Спорт ".
1. Спочатку дайте відповіді на такі запитання :
- Do you do any sport or a game? What are they?- Where do you play sport?- Do you train in the sport club or in a section?- How many times a week do you train?- What sport games do you play at your PE lessons?- Do you like to watch sport games on TV? What are they?
2. Повторимо нові слова та вирази;
- competition - змагання- to compete - змагатися- all year round - цілий рік- jogging - повільний біг підтюпцем- team - команда- team game - командна гра- objective - мета- to shoot a ball through a basket - закинути м'яч в корзину- point - очко, бал- to score a goal - забити гол- to win a cup - виграти кубок- to climb a mountain - підніматися на гору
Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виконуючи всі вправи.
Посилання на відео https://www.youtube.com/watch?v=B9_gRjEXd64&list=PL_LuouJxX50_0K8Q3UcP6QcOeCv7y1egV&index=25
Домашнє завдання : впр.5 стор.88 (письмово) Опишіть 2, 3, 4 малюнок за зразком. Марк та Саша (6 А клас) описують лише один малюнок на вибір.========================
23.11.2022
Домашнє завдання : впр.5 стор.88 (письмово) Опишіть 2, 3, 4 малюнок за зразком.
Контрольна робота з аудіювання в 6 класі за 1 семестр для учнів, які вчаться дистанційно.
Прослухайте текст двічі і виконайте завдання після прослуховування
Уважно слухайте сам текст. Після того, як ви прослухаєте текст двічі, диктор пояснить, які завдання ви маєте виконати.
1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Якщо речення відповідає прослуханому, то ви маєте поставити TRUE ( правильно ), якщо речення не відповідає прослуханому, то ставте FALSE ( неправильно )
2 завдання. На екрані буде 12 запитань і по 3 відповіді на кожне запитання з буквами а, в, с. Вам необхідно вибрати правильну відповідь і записати її.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.
https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M - посилання на відео
Роботу виконуємо на листочку. Листочок підписуємо. В кінці уроку роботу скидаєте у вайбер.
===========================
19/11/2022
Тема уроку : " Спорт ".
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 80. Дайте відповіді на такі запитання за малюнками :
- What game is the boy in the picture 1 playing? Can you play basketball?- Is the boy in the 2 picture playing football or handball? Do you like to play footbaal?- What sport does the girl in the picture 3 doing? Is this a beautiful sport?- What is the girl in the picture 4 playing? Can you play tennis?
2. Тепер вчимося писати смс англійською мовою. Уважно прочитайте смс вправи 3 на стор. 81 і послухайте читання і переклад диктора у відео уроці після цього уроку.
3. Викрнуємо вправу 5 на стор. 82. Прочитайте слова Алекса і самостійно придумайте , що міг би сказати Стів після таких слів Алекса. Запишіть ті слова Стіва, що ви придумали в зошит.
4. Домашнє завдання а) Вправа 4 на стор. 82 ( написати смс другу за планом вправи.
б) Вправа 5 на стор. 82 ( прочитати діалог між Алексом і Стівом . Слова Стіва мають бути придумані і записані вами самостійно ).
Щоб краще зрозуміти , як правильно писати смс англ. мовою, знайдіть цю вправу у відеоуроці і уважно прослухайте диктора.
===========================
17.11.2022
Тема : " Спорт та ігри".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- атлетика- стрибки на лижах- велоспорт- парусний спорт- дзюдо- боротьба- фігурне катання- каток- люди у всьому світі- захоплюватись- дихати свіжим повітрям- відвідувати спортивний клуб- тренуватись в спортивному залі- мати велику популярність серед дівчат ( хлопців, людей )
2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 79. Для правильного читання і перекладу перегляньте відео з попереднього уроку.
3. Тепер вивчимо кілька нових прислівників:- slowly - повільно- quickly - швидко
- carefully - ретельно, дбайливо- loudly - голосно- well - добре- hard - важко, наполегливо
4. Виконуємо вправу 6а на стор. 80. Тут треба вставити в речення правильний прислівник з попереднього пункту плану.
5. Домашнє завдання 1. Текст на стор. 221 ( прочитайте і перекладіть діалог Стіва і Дена ).2. Вправа 2 на стор. 81 ( вправа за текстом на стор. 221 ).3. Письмово дати відповіді на запитання в рамочці на стор. 80. Для повторення правильного читання і перекладу ще раз перегляньте відео з попереднього уроку.
========================
16.11.2022
Тема уроку : " Спорт та ігри ".
Ми почали нову тему " Спорт".Перегляньте уважно відео вправи з 1 по 4 на стор. 78-79 і виконайте завдання . Уважно слухайте, як диктор читає і перекладає текст. Повторюйте за ним, потім читайте і перекладайте текст самостійно. Старайтесь запам'ятати нові слова.
https://www.youtube.com/watch?v=BBw9eyQoJU4 - посилання на відео
Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 78 ( вивчити слова )2. Текст 3 на стор. 79 ( чит. перекладати )3. Вправа 6 на стор. 80 ( письмово в тестовому режимі )
========================
Тема уроку : " We have a picnic ".
1. Перегляньте відеоурок . Прослухайте текст на стор. 67
https://www.youtube.com/watch?v=N07oE1BSlmI - посилання на відео
2. тепер виконайте вправу 4 на стор. 68 ( дайте відповіді на запитання за текстом.
3. Домашнє завдання
Дайте письмові відповіді на запитання про те, як ви ходили на пікнік :а) Did you go to picnic last summer? b) Where did you go?c) What was the weather like that day?d) Whom did you go with?e) What did you do during your rest?f) Did you cook any food on the fire? What did you cook?
=========================================
07.11.2022
Доброго дня. Сьогодні ми продовжуємо говорити про продукти харчування.
Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виконуючи всі вправи.(Відео дивимось перші 17 хвилин)
Домашнє завдання:
========================
27.10.2022
Доброго ранку.
Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виписуючи всі невідомі слова.
Дайте письмові відповіді на запитання впр.10 стор.59
============================
26.10.2022
Тема уроку : " Їжа і напої "
1.Виконайте вправи 1 на стор. 56 ( згадайте назви продуктів, які вивчали в 5 класі.2. Вправа 3 на стор. 56 .Дайте відповіді на запитання вправи.
==========================
22/10/2022
Доброго ранку. Сьогодні ми продовжуємо говорити про покупки.
1) Прочитайте діалог.
2) Запишіть в зошиті число, класна робота
Saturday, the twenty-second of October.
Classwork.
3) Напишіть список покупок, які Емі та її тато повинні зробити у магазині.
4) Дайте письмові відповіді на запитання.
Нові слова:
type of cheese - тип сиру
light cheese - легкий, обезжирений сир
steak- стейк
flavour - смак
5) Виконайте вправу тестово і запишіть в зошити.
pills - таблетки
ring - перстень
rials - ріал ( грошова одиниця)
baizas - так називаються копійки в Омані
============================================
20.10.2022
Посилання на уроки у вайбер групах.
Доброго дня.
Сьогодні ми напишемо невеликий тест. Перед тим, як виконати цей тест, ще раз перегляньте текст про магазини Лондона. (впр.2 стор. 49)
Переходьте за посиланням і виконуйте тест. У вас є одна спроба і 15 хвилин.
==================================================
19.10.2022
Діти ,оскільки була тривога, уважно перегляньте цей відеоурок, уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім читайте і перекладайте текст самостійно .
Домашнє завдання 1. Розповісти про 2 магазини Лондона ( за текстом на стор. 49 на ваш вибір )2. Вправа 3 на стор. 51 ( поставити слова в речення в правильному порядку і їх записати )
========================================
12/02/2022
Тема Покупки
Сьогодні ми спробуємо скласти діалог. Переходьте за посиланням і виконуйте завдання. Записувати в зошити не потрібно.
https://www.liveworksheets.com/yd385728op
https://www.liveworksheets.com/xm2782520xn
Марк і Саша виконують лише один діалог.
=====================================
10.10.2022
Тема Покупки
Сьогодні ви працюєте на ст 42-44
Спочатку подивіться відео і послухайте диктора, потім письмово виконайте впр 3 с43 ( тестово. Записуєте 1- did you buy. 2 -... )
==========================
08.10.2022
Тема Покупки
Сьогодні ви працюєте на ст 36 з впр 3
Спочатку подивіться відео і послухайте диктора, потім письмово виконайте впр 1 с 36 ( скажіть правда чи ні)
============================
06.10.2022
Доброго дня. Сьогодні працюємо самостійно, асинхронно.
Тема " Shopping"
Hello children!
Today we are going to speak about shops and shopping.
Watcn a video and revise the names of the shops.
Watch a video one more time and do the task
Home task
Подивіться відео , яке ми дивилися на уроці до кінця і дайте відповіді на питання письмово
1. What shop is David in?
2. What is he looking at?
3. Does he want cheap or expensive trainers?
4. Where is Jammie in tne chemist's or at the market?
5. What is she buying there?
===========================================
03/10/2022
Доброго дня. Тема уроку "Список покупок"
Домашнє завдання:
Написати розповідь про те , які продукти в яких магазинах ви купуєте (за зразок можна взяти текст 2 стор.30)
Для Марка та Саші.
Написати 3 речення за зразком.
I usually buy __________,________ and __________ in the ____________.
( я зазвичай купую ______, ______ та____________ в _______________.)
==========================
01.10.2022
Доброго дня. Працюємо сьогодні самостійно. Передивіться відео, повторюючи за вчителем невідомі слова.
=========================================
28.09.2022
Доброго дня. Посилання на урок та завдання для самостійного опрацювання у вайбер групі.
========================================
26.09.2022
Доброго дня .
Передивіться відео.
Виконайте впр. 2 стор.22,
впр. 5 стор 24 (виписуємо слова у словник з перекладом),
впр.6 стор 24.( вставляємо слова в речення і записуємо в зошити тестово),
впр.2 стор.25 (відкриваємо дужки і записуємо дієслова у правильній часовій формі)
=============================================
22.09.2022
посилання на урок https://meet.google.com/ojs-kpgz-egs
================
21.09.2022
6А та 6 Б класи
посилання на урок https://meet.google.com/eua-tevh-bue
=================================
19.09.2022
6А та 6Б
посилання на урок https://meet.google.com/jrt-jbrc-kpd
Доброго ранку. Сьогодні ми поговоримо про наших братиків та сестричок.
Домашнє завдання впр.7 стор.19 Написати розповідь про свою сестру, брата або кузена.
План розповіді:
1. Імя
2. Скільки років
3. Зовнішність
4.Де навчається.
5.Риси характеру.
6. Що ви любите робити разом.
===================================
17/09/2022
6A та 6Б класи
Hello dear pupils!
Today we are going to talk about your families.
Перейдіть нижче за посиланням і виконайте вправи. Спочатку прочитайте текст. У завданні А потрібно дати відповіді на запитання. У завданні В вставити пропущені слова. У завданні С обєднати слова протилежні за значенням.
https://www.liveworksheets.com/ms1835123ch
Завдання для Войцеховського Саші та Кудіна Марка.
https://www.liveworksheets.com/qj1793499ue
======= ================
15.09.2022
Посилання на урок 6 А клас https://meet.google.com/owb-gwnb-fux
Посилання на урок 6Б клас https://meet.google.com/exn-jydb-hbg
=============================
1
4.09.2022 6 Б клас
Доброго дня. Сьогодні ми спробуємо описувати свого батька та маму.
Подивіться першу частину відео. Потім відкрийте підручники на стор 16 і прочитайте впр.2 A та B самостійно. І не забудьте перекласти.!
Удачі!
========================
12.09.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/ssn-eepn-cwa
Дом.завдання: впр.7 стор 16 ( написати про свого друга або подругу.)
=============================
09/09/2022
посилання на урок https://meet.google.com/fit-wbuw-zrf
=============
01.06.2022
Hello dear pupils!
Today we are going to talk about your future summer holidays
Firstly let's talk about the things you can do in summer
Watch a video
1. Say which of these activities you can do during holidays. Why?
✵ go surfing
✵ buy souvenirs
✵ see place of interest
✵ go fishing
✵ go camping
✵ make new friends
✵ sunbathe
✵ go on a boat trip
✵ gather mushrooms
✵ go shopping
2, Read the dialogue and make up a similar one.
A: Where are you going to spend your holidays?
B: I'm going to spend them in the village.
A: How long are you going to stay there?
B: For three weeks, I think.
A: Are you going by train?
B: No, we are going by bus.
3. Fill in the letter with the words:
Under water, photos, Zoo, exciting, tent, scuba-diving, stay, mountain biking
Dear Liz,
We are having a great time here in New Zealand! We've done some really … things. Yesterday we went … it was fantastic! Ron took … They are wonderful. Today we are going to look at the animals in the…
Tomorrow we're going to take our … so we can …for a night in the mountains. On Friday 23 we're going to go…
I say goodbye for now.
Yours,
Tom
4. Answer the questions.
✵ What places would you like to visit in summer? Why?
✵ Where are you going to spend your holidays?
✵ How long are you going to stay there?
✵ What are you going to do there?
✵ Which summer month will you spend with your parents?
✵ What plans have your friends got?
✵ What places would they like to see?
=================================================
31.05.2022
Тема уроку: " Шкільне життя "
https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео
Завдання присилати не потрібно.
============================================
27.05.2022
Hello everyone!- Усім привіт!
Today you have a Story Time lesson- Сьогодні у вас урок історій
Watch a cartoon. Then you can read a story and do the tasks - Перегляньте мультик. Потім ви зможете самостійно прочитати текст і виконати завдання
Now you can read and translate the text- Тепер ви можете прочитати і перекласти текст на українську мову
THE ANT AND THE GRASSHOPPER.
Once upon a time there was a grasshopper, who played the violin. Like all grasshoppers, he loved the summer. He did not work at all but when the sun was hot, he played his violin and sang and danced all day. An ant lived near the grasshopper. She was very different from her neighbour. Did she like music and singing and dancing? No, she did not. The ant worked hard. She worked from morning until night. She picked up food and carried it to her house in the anthill. The grasshopper laughed at her. «You have been working hard for days and days. Why don’t you sing and dance like me?» he said. «The sun is hot. The sky is blue. Don’t work so hard». But the ant said, «After summer comes autumn, and after autumn comes winter. I must work. You must work». The grasshopper did not listen to the ant. He laughed and started to sing and play and dance again. The hot summer passed slowly and then it was autumn. The weather was colder but the grasshopper still played his violin and sang and danced. The winter arrived. The grasshopper stopped playing his violin. It began to snow. The grasshopper was cold and he was very hungry, too. Then he remembered the ant and all the food in the anthill. He walked through the snow. He arrived at the ant’s house and knocked on the door. «Please, please,» said the grasshopper, «can I come in? I am so cold and hungry. I have nothing to eat. » But the ant said, «I worked hard through the summer. You didn’t. You played your violin and sang and danced. You laughed at me in the summer. Well, now it is winter. Tell me, who is laughing now? » She closed her door and the grasshopper walked slowly away through the snow to look for a kinder friend.
Read and say if statements are true or false.- Прочитайте речення і визначте, чи вони правдиві (T) чи неправдиві (F)
1. The grasshopper played the guitar.
2. The ant was fond of playing and dancing too.
3. The ant worked very hard.
4. The grasshopper was very lazy.
5. The grasshopper was very happy when winter had come.
6. The grasshopper laughed at ant in the summer.
Match the parts of the sentences.- Поєднайте частини речень
1. The grasshopper remember...
2. The hot summer passed...
3. The grasshopper stopped...
4. The weather was colder...
a. then autumn came.
b. playing his violin.
c. all the food in the anthill.
d. but the grasshopper still played his violin.
Find the equivalents:- Знайдіть в тексті відповідні речення
1. Мурашка працювала день та ніч.
2. Вона відрізнялася від свого сусіда.
3. Він постукав у двері.
4. Я багато працювала все літо.
Fill in the blanks- Заповніть пропуски в реченнях
1. When winter came, the grasshopper … playing the violin.
2. The grasshopper was very … and … .
3. She picked up … and carried it to her … .
4. He arrived at the … house and … on the door.
Find the synonyms- Знайдіть синоніми ( слова чи словосполучення з таким самим значенням)
1. To be fond of –
2. To work much –
3. I have to work –
4. He came to the ant’s house –
Answer the questions- Дайте відповіді на питання
1. Who worked hard?
2. Who was lazy?
3. Did the ant help the grasshopper in winter?
4. Who was right: the grasshopper or the ant? Why?
Hello everyone!
Today we are going to talk about school subjects.
Read and guess
Готуємось до контрольної роботи з письма
Зразки завдань для повторення
- 1. Match the word combinations. Поєднати вирази
- 2. Match the phrases and sentences with their translations.
- Поєднайте вирази та речення з їх перекладом
- 3.Choose the correct tense form. Виберіть дієслово в правильному граматичному часі
- 4.Put in “much” or “many”. Вставте Much\Many
1. Is the sentence
true or false?
1)
The boy′s name is Jamie. He is 11 years old.
2)
The boy is from the USA.
3)
The boy tells about his summer holidays.
4)
Annette is his aunt.
5)
The pupils in the school wear school uniform.
6)
In the assembly hall the pupils dance every day.
7)
Classes start at 9.30
8)
It′s 11am. It′s break time.
9)
His favourite lesson is PE.
10)
At a quater past twelve he has got lunchtime.
11)
He eats lunch in the school canteen with his friends.
12)
Anghara has got ham, salad, sandwiches, an apple for lunch.
13)
After lunch children have school clubs.
14)
The third lesson is science.
15)
It′s 1.15. It′s time to go home.
16)
The end of the school day is at 3.15.
1.
Hello dear pupils!
The topic of our lesson is At the English lesson.- Тема уроку- На уроці англійської мови
Watch a video and revise some words and word combinations. Also listen to and read the text about English lessons and answer the questions- Перегляньте відео і повторіть де-які слова та словосполучення. Послухайте і прочитайте текст, дайте відповіді на питання після тексту ( усно)
Homework
Напишіть 8-10 речень про уроки англійської мови.
Виконану роботу присилайте на мою пошту.
Hello everyone!
How are you today?
Hope you are great!
Перейдіть за посиланням , або скористайтесь кодом доступу до тесту, вкажіть своє прізвище та пройдіть тест. У вас буде одна спроба і 30 хв часу . Тест активний до 13.00
Результати відправляти не потрібно.
1. Read and translate the text- Прочитайте і перекладіть текст
THE STORY OF ROBINSON CRUSOE
Robinson Crusoe was travelling on a big sailing ship. There was a terrible storm. He was the only person who did not drown. Robinson found some useful things on the ship: some food and some clothes, some carpenter’s tools and two guns. Robinson reached an island with his things. The island was beautiful but no one lived there. Robinson was alone. He watched as the ship sank. Robinson cut down trees and built a small house. He found animals and fruit to eat. He found some goats on the island and started a small farm. He had a parrot, which he used to talk to. He learned how to cook and make clothes. He grew corn and learned how to make bread. But he was alone on the island for twenty-four years. Then, one day, a man came to the island, and Robinson saved his life. He called this man Friday because that was the day when he found him. Robinson taught Friday to speak English, and Friday helped Robinson on the farm. Finally, after twenty-eight years, Robinson was rescued by a passing ship. He returned to England and Friday went with him. They ere friends for the rest of their lives.
1. Robinson Crusoe was travelling over the sea.
2. All people drowned except Robinson.
3. Robinson reached the island in a boat.
4. Then he met many people there.
5. Robinson saved the life of Friday.
6. Robinson took Friday with him to England.
3. Put the sentences into the correct order according to the text- Розташуйте речення у правильному порядку ( наприклад 4,2,1...)
1. Everybody from the ship drowned.
2. He found some useful things on the ship.
3. Robinson was travelling on a big ship.
4. They spent the rest of their lives in England.
5. There was a terrible storm.
6. Robinson saved the life of a man and called him Friday.
4. Match the parts of the sentences- Поєднайте частини речень ( виконайте у вигляді тестів)
1. The island was beautiful
2. He taught Friday
3. He spent
4. Robinson learned
a. twenty-eight years on the island.
b. to grow corn and to make bread.
c. but nobody lived there.
d. to speak English.
5. Fill in the blanks- Заповніть пропуски ( письмово)
1. He was … person who did not drown.
2. He took some … ..., … from the ship.
3. Robinson cut down … and built a small ….
4. He called this man ….
6. Find the equivalents- Знайдіть відповідні речення в тексті ( письмово)
1. Oстрів був гарним, але безлюдним.
2. Він був на острові один протягом 24 років.
3. Робінзон навчив П’ятницю говорити англійською, а П’ятниця допомагав на фермі.
4. Робінзона врятував пропливаючий мимо корабель.
5.Робінзон з речами дістався острова.
7. Answer the questions- Дайте відповіді на питання ( письмово)
1. What was happened to Robinson Crusoe?
2. What did he find on the ship?
3. Did he have got any animals?
4. How much time did he spend on the island?
5. Why did Robinson call the man Friday?
6. What was Robinson rescue by?
Hello dear pupils.
Today we will talk about English lessons and different activities at these lessons- Сьогодні ми будемо говорити про уроки англійської мови та про різні види діяльності на цих уроках.
Do the tasks- Виконайте завдання
1.Прочитайте слова, словосполучення та речення англійською мовою з перекладом
2. Закрийте праву сторону ( український переклад) , прочитайте і перекладіть слова, словосполучення та речення
3. Закрийте ліву сторону ( англійський переклад) і спробуйте самостійно перекласти подані словосполучення та речення на англійську мову.
Homework
Cкладіть і запишіть 12 різнотипних запитань Олегу про його уроки англійської мови
Hello dear pupils!
Today we have to learn about different activities at the English lessons- Cьогодні ми маємо вивчити про різні види діяльності на уроках англійської мови
Firstly, do exercise 1 page 178- Спочатку виконайте вправу1 на сторінці 178
Hello everyone!
The topic of our lesson is PE lessons.
Watch a video and revise sports verbs
Open your books on page 177 exercise 5- read the word combinations in the box and translate them into Ukrainian- Розгорніть підручники на сторінці 177, вправа 5- прочитайте і перекладіть словосполучення в рамочці
Match the words with their Ukrainian equivalents- Поєднайте слова з українськими еквівалентами ( перекладом)
Запишіть відповіді так: 1-с, 2- е, 3-а.....
Write 6 sentences why children need physical education
For example: Children need physical education because it develops muscles and improves children's health.
Homework
Write 8-10-12 sentences about your PE lessons- Напишіть 8-10-12 речень про свої уроки фізичної культури ( Чи важливі уроки фізкультури? І чому? Чи вони вам подобаються? Скільки разів на тиждень ви маєте фізкультуру? Де проходять ваші уроки фізкультури? Що ви робите на цих уроках? Які види діяльності вам до вподоби, а які -ні?)- подивіться зразки текстів вправа 2 на сторінці 175
Виконану домашню роботу надішліть на мою електронну адресу до неділі.
The topic of the lesson is Physical Education lessons ( PE lessons)
Watch a video and revise actions and sports- Перегляньте відео і повторіть назви дій та видів спорту
Exercise 4 page 175- read the pupils' opinions about the lessons of Physical education- Прочитайте, що учні думають про уроки фізичної культури
Say if the statements are True or False- Скажіть: наступні речення правдиві чи неправдиві ?
1. John likes his PE lessons.
2. Kate doesn't like her PE lessons.
3. Kate is fond of doing some individual exercise.
4. John enjoys playing hockey.
5. Both pupils don't like team games.
6. John thinks that PE lessons help him to have fun with his friends and stay healthy.
Homework
вивчіть слова та вирази з рамочки вправи 1 на сторінці 174
виконайте письмово вправу 3 на сторінці 175- перепишіть речення і заповніть пропуски, використавши слова з рамки
Hello everyone!- Доброго дня усім!
Today we are going to speak about your Geography lessons.
Answer the question:
-When have you got your Geography lesson?- We have got .....
1) Firstly, let's learn the words which can help you tell about your Geography lessons - Але спочатку давайте вивчимо слова, які допоможуть вам розповідати про урок географії.
Ex.1 p 167- Впр 1 ст 167 в підручнику ( самостійно прочитайте слова, подивіться на малюнки і поєднайте малюнок зі словом- усно)
a forest-ліс
a mountain- гора
an island- острів
a valleу- долина
a hill- пагорб
a river- річка
the sea- море
a volcano- вулкан
farmland-фермерське угіддя
a landmark- визначне історичне місце
2) Зараз подивіться відео і позначте собі "+" , які слова з впр 1 ст 167 ви почули
3) Ex.2 p. 168 - Виконайте письмово впр 2ст 168 ( подивіться на малюнок , знайдіть на малюнку об'єкти, назви яких є у рамочці, письмово запишіть речення )
4) Пригадайте назви континентів англійською
Homework- Домашнє завдання :
впр 5 ст 170 -Складіть загальні запитання до речень і дайте коротку відповідь. (Письмово)
Для того щоб вам було легше пригадайте ,як складати запитання
Завдання 1. Складаємо і записуємо в зошити 6 речень за зразком. I like ... but I don't like... (на місці підмета ми записуємо різні займенники, не лише I )
I You He She It We You They Sasha | like likes | don’t like doesn’t like | Ukrainian English Maths Music Biology Geography History Computer Studies Art PE Ukrainian Literature World Literature Handicrafts |
Let's revise our timetable -Давайте пригадаємо наш розклад уроків.
Repeat the questions- Повторимо запитання.
What lessons do you have on Monday? - Які уроки ти маєш у понеділок?
What lessons does your sister have on Tuesday? - Які уроки твоя сестра має у вівторок?
Завдання 2. Написати розклад уроків свого друга, брата або сестри.
I You He She It We You They Sasha My Friends My sister My brother | have got has got | haven’t got hasn’t got | Ukrainian English Maths Music Biology Geography History Computer Studies Art PE Ukrainian Literature World Literature Handicrafts | on | Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday |
Homework - Домашнє завдання.
впр.5, стор. 166 (Доповніть і запишіть в зошити)
Тема: Шлільне життя.
Hello, pupils!
Today we are going to start a new topic " School life''
1) Спочатку давайте пригадаємо назви шкільних предметів. Подивіться, послухайте та повторіть за ведучим.
5) Пригадайте як утворюються порядкові числівники в англійській мові
Hello dear
pupils!
Today you
have to do a Test on the topic "Ukraine. Kyiv"- Сьогодні ви маєте
виконати самостійну роботу по темі " Україна. Київ"
САМОСТІЙНА РОБОТА ПО ТЕМІ “ Ukraine. Kyiv”.
І. Translate the words and word-combinations by English- Перекладіть слова та
словосполучення англійською мовою:
1) відвідати музей - ……. 4)
кінотеатр - ……..
2) красивий театр -
…….. 5)
вуличний музикант - ……..
3) площа Незалежності-
…….. 6)
пішохідний перехід - ……..
ІІ. Complete the text –Доповніть текст
артиклями a, an, the і дієсловом is:
(1)… capital of Ukraine … Kyiv.
(2)It … one of … most beautiful cities in … world. (3) More than 3 mln.
people live there.
(4)…
streets of Kyiv are beautiful. (5)Kyiv … the political,
economic, scientific,
industrial and cultural centre of Ukraine.
(6)Kyiv … also famous for its attractive parks.
(7)… city has … well-developed transport system.
(8)There … also … underground,
(9)… railway station,
… airport and … river port.
III. Make the sentences and write them- Складіть речення з поданих
слів:
1) 1) and/
nice/ of/ streets/ wide/ Kyiv/ The/ are
2)
2) famous/ is/ Kyiv/ its/ parks/ for/ attractive
3) 3)
year/ visit/ Kyiv/ people/ every/ A lot of
4)
4) has/ transport/ city/ well-developed/ The/ a/ system
5) 5)
are/ many/ galleries/ Kyiv/ in/ art/ There
6) 6)
proud/ capital/ Ukrainians/ of/ are/ their
IV. Поставте по 2 різнотипних
запитання до 2 та 3 речень.
V. Match the parts of sentences.- Зєднай частини речень
1.
Khreschatyk
2.
Golden
Gates 3.
Kyiv
Pecherska Lavra 4.
St.
Sophia Cathedral 5.
Kyiv 6. Pyrohovo Museum |
A.
was
the main cathedral in Kyiv Rus and founded by Yaroslav the Wise. B. has a unique collection of folk architecture from
all regions of Ukraine. C. situated on
the river Dnieper. D. were the main entrance to Kyiv. E. the main street in Kyiv.
F. is a big monastery, where the monks live and work.
|
Присилаєте на мою пошту natalkamarchuk74@gmail.com до 13.25
Тема " Визначні місця Києва . Повторення ."
Hello boys and girls! Hope you are OK.
Сьогодні пригадаємо вивчений матеріал по визначних місцях Києва.
Answer these questions.
1. What country are you from?
2. What is the capital of your country?
3. Do you know the main street of Kyiv?
4. What is the symbol of Kyiv?
5. What place of interest in Kyiv do you know?
Read the statements and say TRUE\FALSE
1. Lviv is the capital of Ukraine.
2. Kyiv stands on the Dnipro River.
3. Khreshchatyk is the heart of Kyiv.
4. Andriyivskyi Uzviz is the central square of the city.
5. St. Sophia's Cathedral is famous for its frescoes and mosaics.
6. Mariyinskiy Palace is the residence og the president.
Reading.
Прочитайте уважно листівку і дайте письмові відповіді на запитання.
Відповіді на запитання надсилайте мені на пошту.
Тема уроку: " Визначні місця Києва . Дім з химерами ".
1. Давайте повторимо вивчені часи дієслова. Ваше завдання перекласти речення з укр. на англ. мову. - Ми подорожуємо Україною дуже часто.- Наші друзі подорожували західною Україною минулого літа.- Ми будемо подорожувати по нашій області.- Мій друг подорожує по Англії зараз.- Я вже подорожував до Чорного моря.
Як ви бачите, ми склали речення зі словом ПОДОРОЖУВАТИ в усіх вивчених нами часах.
2. Тепер складіть власні речення в усіх вивчених часах з будь-яким іншим дієсловом. Напривлад, TO PLAY, TO SING.
3. Зараз виконуємо вправу 2 на стор.146 ( вставляємо потрібні слова замість крапок ). Щоб виконати вправу , треба згадати раніше вивчені вирази:- to go straight - іти прямо- to keep on going - продовжувати йти- to turn left ( right ) - повернути наліво ( направо )- to take the turn - повернути, зробити поворот )- on the left ( right ) - зліва ( справа )
4. Читаємо текст 4 на стор. 148 і вставляємо потрібні за змістом слова з рамочки.
- architect - архітектор- receptions - прийоми- hunting - полювання
5. Рекомендоване домашнє завдання а) текст 4 на стор. 148 ( читати і перекладати )б) дати відповідідна такі запитання за текстом:
- What is Horodetskiy House?- Who designed the House?- What is the building decorated with?- What animals can you see on the house?- Why did the architect decorate the house with the animals?- Where is the house situated?- How is the House with Chimeras used now?
Перегляньте коротке відео, щоб мати краще уявлення , що таке будинок з химерами в Києві.
https://www.youtube.com/watch?v=nYfO0UMGhOE - посилання на відео
Today we are going to talk about the capital of Ukraine - Kyiv .
What do you know about Kyiv?
Watch the video
https://youtu.be/FA6p7I2UZLQ Подивіться відео про Київ
Зверніть увагу на нові слова та вирази
a chestnut tree - каштан
to be located - розташований
the picturesque banks - мальовничі береги
lined with - обсаджені ( деревами)
lime trees - липи
poplars - тополі
scientific - науковий
industrial - промисловий
well-developed- добре розвинений
Прочитайте і перекладіть текст про місто Київ впр2 с 138-139 доповніть необхідними реченнями A\B\C\D після тексту
Дайте усно відповіді на запитання впр 3 с 139
Тема уроку: " Лондон. Визначні місця Лондона ".
Тема " Places to visit in London"
Сьогодні ви продовжуєте подорож визначними місцями Лондона. Ви відвідаєте королівську резиденцію, відомий собор та королівську церкву.
Let's start.
Westminster Abbey - Вестмінстерське Абатство
Опрацюйте нові слова, які допоможуть вам краще зрозуміти відео та зміст тексту-1 з підручника впр 4 с124
a royal church - королівська церква
was founded -була заснована
rebuild- перебудований
a tomb- усипальниця, гробниця
treasures- скарби
the ancient Coronation Chair- стародавнє крісло для коронації королів та королев
Подивіться відео про Вестмінстерське Абатство ,потім прочитайте текст -1 впр 4с 124
St. Paul's Cathedral - собор святого Павла
Подивіться наступне відео , після цього прочитайте та перекладіть текст-2 впр4 с 124
Слова до наступного відео і тексту 2 впр4 с 124
architecture- архітектура
date back- датувати ( встановлювати точну дату)
bell - дзвін
Whispering Gallery - Галерея , яка шепоче
Buckingham Palace -Букінгемський палац
Слова до тексту
residence- резиденція
the State Entrance -державний вхід
the Royal Family - королівська родина
to appear- з'являтися
on occasions of national holidays- з нагоди національних свят
Подивіться відео ,потім прочитайте текст-3 впр4 с125
Домашнє завдання
Прочитайте речення та відгадайте про яке визначне місце Лондона розповідається.
1) It’s the place where British kings and queens live when they are in London.
2) The coronation of all British Kings and Queens takes place there. Some famous people are also buried here.
3) It is the greatest of all English churches, dates back to the 17th century.
Дайте письмові відповіді на запитання до текстів впр4 с124
1. How old is Westminster Abbey?
2. What is Westminster Abeey?
3. What is St.Paul's Cathedral famous for?
4. Are there monuments to generals and admirals inside the cathedral?
5. Who lives in Buckingham palace?
6. What is there in this palace?
Тема уроку: "Great Britain. London ".
1. Давайте повторимо нові слова. Перевірте себе і перекладіть на англ. мову такі власні назви:- Трафальгарська площа- Тауерський міст- Букінгемський палац- Собор Святого Павла- Колона Нельсона- Лондонське Око- Будинок Парламенту- Музей мадам Тюссо- театр Глобус
https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4 - це посилання на відео
2. Тепер переглядаємо відео, починаючи з вправи 5 на стор. 121.а) спочатку постарайтесь запам'ятати слова з рамочки, які треба вставити в речення .Дивіться відео уважно, там диктор дає переклад цих слів.б) тепер спробуйте самостійно без диктора виконати вправу 5 ( вставте потрібні слова в речення )
3. Домашнє завданняа) вивчити слова з вправи 5 на стор.121б) письмово перекласти такі речення на англійську мову :
- Королева Великої Британії живе і Працює в Букінгемському Палаці.
- Трафальгарська площа є одна з центральних і найкрасивіших площ Лондона.
- Колона Нельсона була споруджена ( was erected ) на честь відомого англійського адмірала Нельсона.
- Відомий англійський поет Вільям Шекспір заснував ( founded ) театр Глобус в Лондоні багато років тому.
- Собор Святого Павла в Лондоні є одним з найбільших і найвідоміших соборів в світі.
- Біг Бен - це головний годинник Лондона, який знаходиться на центральній площі міста біля Будинку Парламенту.
Домашнє завдання записуємо в зошити. Перевіримо на наступному онлайн уроці.
"Food and drinks"
Hello!Nice to see you!
Розгляньте малюнки на стор.149. впр.1
the main road -головна дорога
a road sign - дорожній знак
a pedestrian crossing -пішохідний перехід
a pavement - тротуар
the traffic lights - світлофор
an undeground station sign - знак метро
впр. 1 стор. 149. Прочитайте речення, перекладіть ,зєднайте картинки з реченнями.
впр.2 стор.149 виконайте в зошиті у вигляді тестів.
Сьогодні пригадаємо вживання теперішнього завершеного часу.
Спочатку перегляньте відеоролик.
На стор. 199 - 200 в підручнику ви знайдете пояснення до цього правила.
А тепер виконаємо декілька тренувальних вправ.
1. Поставте слова в дужках у Present Perfect Tense.
1. My mum _____ (write) shopping list. It's on the kitchen table.
2. He _____ (finish) training.
3. Oh, no! I _____ (lose) my money!
4. I _____ (not clean) my football boots.
5. They _____ (not start) their meal.
6. He _____ (not wash) his hands. They're very dirty.
домашнє завдання.
1. слова вивчити
2. вправи записати в зошиті, переслати на мою електронну пошту до середи.
моя електронна адреса natalkamarchuk74@gmail.com
15.04.2020
Good morning, dear friends!
Today we're going to talk about places you should visit when you are on excursion.
Take your books and open them on page 152, ex.2
Repeat the words:
a map - карта
a guide - екскурсовод
a guidebook - путівник
typical - типовий
to go sightseeing - оглядати визначні місця
an art gallery - ххудожня галерея
to visit museums - відвідувати музеї
to go on a guided tour - - поїхати на екскурсію з екскурсоводом
to get lost - загубитися
to take photos -фотографувати
Complete the sentences(доповніть речення. Де необхідно, поставте дієслова у правильній часовій формі)
Запишіть в зошитах у вигляді тестів.
page 152, ex.3 (read and translate)
page 153, ex. 4 (записуємо у вигляді тестів)
Watch the video and repeat How to use The Present Perfect Tense.
Do exercises.
Домашні завдання присилаємо до понеділка.
21.04.2020
Сьогодні починаємо нову тему ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
Let's read the words.Давайте пригадаємо слова. Хто не знає чи забувся - вивчити!
Biology - біологія
Physical Education (PE) /ˌpiːˈiː/ фізкультура
Computer Studies - інформатика
Geography - географія
History - історія
Art - малювання (мистецтво)
ex.3, page 161 (прочитай листа і переклади)
ex.4 page 161 (виконай за зразком)
ex.6 page 162 (прочитай, переклади, встав слова із рамочки, запиши у вигляді тестів)
23.04.2020
Hello everybody! Let's start our lesson!
1. Спочатку уважно дивимося відео про вживання простого теперішнього часу.
2.Завдання 1. Складаємо і записуємо в зошити 6 речень за зразком. I like ... but I don't like... (на місці підмета ми записуємо різні займенники, не лише I)
I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha
|
like
likes
|
don’t like
doesn’t like
|
Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts
|
3.Давайте пригадаємо наш розклад уроків. Повторимо запитання.
What lessons do you have on Monday? - Які уроки ти маєш у понеділок?
What lessons does your sister have on Tuesday? - Які уроки твоя сестра має у вівторок?
Завдання 2. Написати розклад уроків свого друга, брата або сестри.
I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha
My Friends
My sister
My brother
|
have got
has got
|
haven’t got
hasn’t got
|
Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts
|
on
|
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
|
Домашнє завдання. - впр.5, стор. 162 (записати в зошити)
Завдання 1, 2, домашнє фотографуємо і відправляємо мені на пошту до неділі
27.04.2020
Hello everybody! Let's start our lesson!
29.04.2020
Hello everybody! Let's start our lesson!
Today we'll talk about the lesson of Geography.
Спочатку пригадаємо вивчені слова.
1. Подивіться відео.
2. Виконайте впр.1 і 2 на стор. 171( у вигляді тестів)
3. Прочитайте і перекладіть впр.3, на стор.172.
4. Впр. 4, стор.172 ( у вигляді тестів)
1. Watch the video. Перегляньте відео і пригадайте назви континентів.
3. Перейдіть за посиланням і виконайте тест.
https://naurok.com.ua/test/start/352621
Присилати нічого не треба.
04.05.2020
Hello, boys and girls!
Today we're going to talk about our PE lessons.
1. Зєднай словосполучення з перекладом.
1. to run a) стрибки в довжину
2 . to jump b) підтягуватись
3. to play with a ball c) лазити по драбині
4. to jump in length d) бігати
5. to climb on the rope e) скакати на скакалці
6. to climb the wall bar f) стрибати
7.to do a pull-up g) грати в мяча
8. to skip a rope h) лазити по канату
2. Прочитай і переклади розповіді учнів про урок фізкультури. впр.2,стор.175.
3. Say if the statements are true or false. Письмово в зошиті лише True чи False
роботи здаємо до середи.
06.05.2020
Сьогодні ми продовжуємо говорити про урок фізкультури.
1. Зєднай слова з їхнім перекладом.
1. the race a) бігуни
2. to be held b) стартова лінія
3. everybody c) бути готовим
4. runners d) відбуватися
5. scream excitedly e) слова підтримки
6. to be ready f) кожен
7. convince g) перегони
8. the starting line h) стояти тремтячи
9. to stand trambling j) переконувати
10. encouraging words i) кричати захопливо
2. Читаємо і перекладаємо впр. 4, стор. 176, вставляємо пропущенні вирази і записуємо в зошити у вигляді тестів
роботи присилаємо до п'ятниці.
12.05.2020
Сьогодні ми продовжуємо розмовляти про те, що ми робимо на уроках. Ми вже вивчили уроки географії та фізкультури. На черзі урок англійської мови.
Спочатку пригадаємо ті вирази, які ми використовуємо на уроках.
Завдання 1. Зєднай словосполучення з їхнім перекладом.
Завдання 2. Прочитайте текст, перекладіть і випишіть з нього ті словосполучення, які означають види діяльності на уроці.
Завдання 3. Дайте відповіді на запитання.
Відповіді присилаємо до четверга.
17.05.2020
Доброго дня!
У вівторок 19.05 ми пишемо контрольну роботу за 2 семестр. Початок контрольної роботи о 12.00. На роботу відводиться лише 2 години.
Повторіть:
1. назви визначних місць Лондона і Києва, і чим саме відомі ці місця.
2. назви шкільних предметів, види діяльності на уроці.
3. всі граматичні часи (В підручнику ст 193 -195 Present Simple Tense, cт196-197 Past Simple, ст 197-198 Future Simple, ст 198 -199 Present Continuous Tense, ст 199- 200 Present Perfect Tense
Також відеоролики про вживання усіх часів є на блозі у розділі "На допомогу учневі"
Контрольна робота.
21/05/2020
Hello, boys and girls.
Продовжуємо працювати.
Подивіться відео і дайте письмові відповіді на запитання:
1) How old is Fred?
2) Where is he from?
3) Does Fred get up at 7:30?
4) What does he usually have for breakfast?
5) How does he get to his school in the morning?
6) Is his school new or old?
7) How many students study there?
8) What time do his lessons start at?
9) How many lessons a day does Fred usually have?
10) Is food at his school good?
11) When does he usually come back home from school?
12) What doesFred like doing after school?