6 - В та 6 Г клас + (Дацков А)


09.-10.2024

Good afternoon, dear! 
Open your book on p.110
Do ex.1
do ex.2 p.110


записати слова :school collocations 
ex.1, 2 p.111 - пис

Your homework : ex.1 ( письмово написати про свою школу)

=============================

07.-08.2024
Good afternoon, dear!

We are going to talk about school



Open your book on p.108and watch a video lesson

Write new words : 

Прослухати  пояснення вживання модальних дієслів: 





your homework is ex 8(скласти речення)
================================
02-03.05.2024

Good afternoon, dear!
We are going to talk about shows.
Open your books on p.106 
Watch video lesson.




Do ex.2,4 p.106 
Read the facts about different programmes .

 Read  the information about famous people.

Your homework is to write about your favourite website. Написати розповідь про улюблений вебсайт та прислати на перевірку.


============================
25-26.04.2024

Good afternoon, dear!
We are going to practise grammar.
Watch a video lesson.





Now do ex.2, 3 ( in written form)
Ex.4(correct mistakes)

Homework

Open your workbook on.p.77 and do 1,2 


===============
23-24.04.2024

Good afternoon, dear!
We are going to talk o magazines and books.
Let's watch a video lesson and write new words: 







Now :

do ex.1(oraly), ex.2(oraly)
Ex.3(in written form)

Your homework is ex.3




===============================
18.04.2024-19.04.2024

Good afternoon, dear!
We are going to talk about  talk show.
Read ex.1 ,2 ( відп.на запит)


Ex.1,2 (пис)

Your homework is : (написати про улюбл.передачу)

Твір надіслати на мою електронну адресу natalkamarchuk74@gmail.com до неділі 21.04.2024

=========================
16-17.04.2024

Good afternoon, dear! 
We are going to practise : to be going to...
Ex.1(усно)
Ex.2 (пис)
Ex.4 ( пис)



Do ex.5 ( пис)

Your homework is: ex.6 p.47(пис.)
===============================
10.-11.04.2024

Good afternoon, dear!
We are going to practice grammar. 
Open your book on p.99 
Watch a video lesson





do ex.4,5 p.99

Write ex 1 p.72, ex.3 p.73 


Your homework is ex.2,4 p.73

================================
08-09.04.2024

Good afternoon, dear!
We are going to talk about watching TV. 
Open your book on p.98 and watch a video 

Do ex.1, 2( answer the questions) p.98 

Do ex.1 p 72 
Homework is: ex.2, 3 p.72

=======================================
04.04.2024

перейди за посиланням та виконай цю роботу до неділі 7 квітня до 15.00
 У тебе є одна спроба та 10 хвилин.
Код доступу 8143025
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


===================================
02 - 03/04/2024
Good afternoon, dear.
We are going to talk about animals.

Open your books on p.94 and watch a video lesso


Do the tasks1,2( oraly- усно)

Read about bees( прочитати про бджіл)
 Прослухати тексти і виконати завдання ( 6,7 )


Your homework is : знайти інформацію про зникаючу тварину і зробити проєкт.

Проєкт надіслати на мою електронну адресу natalkamarchuk74@gmail.com до неділі 07.04.2024


=======================================

20-21.03.2024

Good afternoon, dear!
Today we are going to talk about animals.

Watch a video lesson on p.90 and do ex.2 






Read the text and answer the questions: ex.6( прочитай і переклади текст, дай відповіді на запитання)






Your homework is :









===================================================
19.03.2024

Добрий день. Виконай завдання тестово і надішли на мою електронну адресу до 20.03.2024














12-13.03.2024

Good afternoon, dear!
We are going to read the text.: " Strange stories"

Ex.2 p.66 ( пронумерувати події по порядку)

Your homework is ex.1, 2 p.151



================================================
07-08.32.2024

Good afternoon, dear!
We are going to practise Past Continuous.
Look at th table і do the next tasks:

Do ex: 2, 3, 4 p.65 (пис)

Let's repeat the words: Weather.


Your homework is : ex1,2 p.65( vocabulary)



=================================
05-06.03.2024

Good morning, dear!
We are going to talk about mysteries in nature





.

Слова вставити за змістом:
Впр1,3 у зошиті 








Прослухати пояснення :Мин.тривалого часу

Your homework: ex.2 p.87



=========================
28-29.02.2024

Good afternoon, dear!
Today, we are going to  read about Edinburgh.




Read the text and do ex.2  p. 82

Do ex.2,3 p.83

Your homework:ex.1,2 p.61



=============================
27.02.2024

Good afternoon, dear!
Today, we are going to  read Edinburgh.




Read the text and do ex.2 



Do ex.2,3 p.83



Your homework:ex.1,2 p.61




==========================
22 - 23.2024

Good morning, dear!
We are going to do ex.with prepositions

Open your books on p. 81





Do ex.2,3 p.81 (пис)

Read the text

Your homework: ex.2,3 p.61




========================
20 - 21.02.2024
Good morning, dear!
We are going to talk about a town.

Open your book on.p.80 and watch a video:
Do ex. 1,2 ( пис) p.80






Виконати впр.1 ст.60


Your homework: ex.2,3 p.60

===========================
15-16. 02.2024
Good afternoon, students!
I hope you are Ok.
We are going to talk about Healthy body.

Open your books  on p. 79 and watch a video lesson



Repeat the words.Повтори слова  вивчені на попередньому уроці


Виконай завдання в зошиті


Your homework : ex.4 ( написати поради)


===========================================
13-14.02.2024

Good afternoon, dear!
We are going to read about Sport.

Open your books on p.78 and watch a video lesson: 





write new words( запишіть нові слова у словник) 
Вивчити нові слова

Do the ex.into your workbooks( виконай вправи в зошиті)


=============================
07-08.02.2024

Good afternoon, dear !
We are to talk about healthy body.

Open your books on p.77 and watch a video:



Should- рекомендовано
Shouldn't - не рекомендовано.
Do ex.2,(усно)
Ex.4( виправ.помилки) p.77пис
Пис.вставити : should/ shoudn't ex.3 p.77

Your homework is : ex.3, 4 




=======================================
06.02.2024
Good afternoon, dear!
We are going to talk about our healthy bodies.

Open your books on p.76 and watch a video lessons.



Write new words and do ex1, 2.p.76.
Прослухати діалоги і поєднати: ex.3 p.76

Open your Workbook and do ex.1 p.56

Your homework is : ex.2 p.56( WB) , вивчити слова

=====================================
01.02.2024

Посилання на відеозустріч  meet.google.com/gxf-qiev-gzz 

Good afternoon, students!
I hope you are ok.
Today we are going to talk about the history of computers.
Open your books on p.70 and watch a video lesson:




Do ex.1(усно) , прослухати чит.і перекладати.
Now it's time for writing: 
На ст.128 (подивитись і виписати невідомі слова) 




Впр.1 (пис)

Your homework is (написати відповіді до запитань : Computer survey.( помаранчева рамочка)

=================================


31.01.2024

Good afternoon, dear!
I hope you are Ok.
Today we are going to talk about the latest technology.

Open your book on p. 68 and watch a video lesson:




Виконати впр.1 , 2 (усно) читати цікаві факти.
 Прослухати відео пояснення і впр.3 пис.



Your homework is ex.6(скласти речення)


========================
30.01.2024

Сьогодні ми пишемо діагностувальну роботу по темі.
Виконай завдання тестово і відповіді  надішли на мою пошту до вечора 30.01.2024












================================== 

25.01.2024

Посилання на відеозустріч  meet.google.com/gxf-qiev-gzz 


Good afternoon, dear!
I hope you are OK today.
Today we are going to practice the grammar.
Open your books on p.67 and watch a video:





Now open your workbook on p.51 and do ex1,2,3


Your homework is ex.4 (написати про свій візит на фестиваль)

Виконане завдання прислати на мою електронну адресу.

=================================
23-24.01.2024

Посилання на відеозустріч  meet.google.com/gxf-qiev-gzz 


Good afternoon, dear!
I hope you are OK today.
Today we are going to talk about Street food.
Open your books on p.66 and watch a video



Read the text and answer the questions:



Now open your workbook and  do ex.2.
Your homework is ex.3 p.50

=====================
18-19.01.2024

Посилання на відеозустріч  meet.google.com/gxf-qiev-gzz 

Good afternoon , dear!
I hope you are OK.
Today we are going to talk about eating out.

Open your book on p. 65(продивитись відео , що відноситься до 65 ст, прослухати пояснення уроку) та виконати впрпви: 2, 4, 5 ст.65




У Роб. Зош. Впр.1 доповнити речення


Your homework is:  ex. 2, 3 ,5 p.49





=====================================================
16-17.01.2024
 

Good afternoon, dear!
We are going to talk about eating out.
Watch a video lesson and do the ex(виконати впр. за доп.відео)






Впр.1, 2, 3 ст.64

Записати слова у словник і вивчити:

Виконати у роб.зош: (впр1: усно і впр.2, 3 - пис)



================================================================================================================================

24.02.2023   6 Б клас

Тема  "Парки Лондона"

 Серед визначних та відомих місць Лондона виділяють і парки . Прочитайте про парки у Лондоні. 

                                                                    Reading

 In March and April there are a lot of flowers in the parks. English people like roses, daffodils and tulips a lot. The rose is the symbol of England. The daffodil is the symbol of Wales.

There are many parks in London as well as in other cities and towns in England. The most famous London parks are Hyde Park, St. James’s Park and Green Park.

In Hyde Park, people like to sit on the grass or to read books on the benches under the trees. They also like to visit the beautiful rose garden there and go boating on the lake.


https://youtu.be/gdltMgnzCK4



In St. James’s Park you can sit by the lake and watch swans, geese, ducks and other birds which live there.



Green Park is a quiet place with a lot of beautiful trees. Green Park has no lakes, no buildings and few monuments. The only flowers are daffodils.



Answer the questions about the text in Ex. 2. Письмово

1. Are there many parks in England?

2. What London parks do you know?

3. Why is spring a lovely season in England?

4. Are there many flowers in the English parks?

5. What do people like to do in Hyde Park?

6. What birds can you see on the lake in St. James’s Park?

 Домашнє завдання 

Розповідати про парки Лондона

=============================================

Урок 30.11

Уважно прочитайте і виконайте цю роботу. Наступного тижня, коли ви прийдете до школи, відразу ж будемо писати контрольну роботу з письма . Завдання будуть такі самі, як і в цьому зразку.

Зразок контрольної роботи з письма за 1 семестр

Завдання 1.
Read and circle the odd word ( прочитайте і виділіть зайве слово )

1) tea, coffee, sugar, water, juice, milk, compote
2) swimming pool, gym, sports ground, swimming hat, track, stadium
3) football, tennis, wrestling, skiing, skates, basketball, badminton
4) angry, kind, smart, polite, intelligent, hard working

Завдання 2.
Match the words ( поєднайте слова правильно )

1. to make                              a)the washing up
2. to buy                                 b) store
3. team                                   c) a salad
4. to do                                   d) bread
5. department                          e) dish
6. a side                                   f) game    

Завдання 3.
Complete the sentences with the words:  much, many, some, any  ( вставте ці  слова в речення правильно )  

1. How   ...   soup is there in the plate?
2. How  ...   sweets did you eat in the morning?
3. I drank  ...  apple juice. I like it very much.
4. Let's go to the shop, we haven't got  ...  milk at home. 

Завдання 4. 
Make up sentences  ( складіть речення з поданих слів )

1. in /  He / our / pupil / is / the / class / best .   
2. usually / in / eat / I / the / cereal / morning / milk / with. 
3. My / three / attends / friend / times /a / club / day / sport /a/.
4. are / in / Skating / and / very / winter / skiing / popular / .

Завдання 5.
Choose the correct item to complete the sentence ( виберіть правильний варіант а, в, с чи d, щоб речення було правильне )

1. My mum often  ...   shopping on Saturdays.
a) did     b) do     c) does     d) is doing 
2. We  ...   the competition in football last week.
a) have    b) will have     c) are having    d) had
3. Look, the children  ...    . 
a) skating    b) are skating     c) is skating     d) am skating
4. My parents   ...    already  a new car .
a) have bought     b) bought    c) buy     d) will buy

Завдання 6.
Write a short story about:
- your meals
- meals and cooking in Ukraine
- your shopping
- how you do sport  ( to your choice )
( написати невеликий твір на одну з цих тем на вибір )
            


==================================

28.11.2022

Тема уроку : " Спорт ".

1. Спочатку дайте відповіді на такі запитання :

- Do you do any sport or a game?  What are they?
- Where do you play sport?
- Do you train in the sport club or  in a section?
- How many times a week do you train?
- What sport games do you play at your PE lessons?
- Do you like to watch sport games on TV?   What are they?

2. Повторимо нові слова та вирази;

- competition  -  змагання
- to compete  -  змагатися
- all year round  -  цілий рік
- jogging  -  повільний біг підтюпцем
- team  -  команда
- team game  -  командна гра
- objective  -  мета
- to shoot a ball through a basket  -  закинути м'яч в корзину
- point  -  очко, бал
- to score a goal  -  забити гол
- to win a cup  -  виграти кубок
- to climb a mountain  -  підніматися на гору

Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виконуючи  всі вправи.


Посилання на відео
  https://www.youtube.com/watch?v=B9_gRjEXd64&list=PL_LuouJxX50_0K8Q3UcP6QcOeCv7y1egV&index=25

Домашнє завдання : впр.5 стор.88 (письмово) Опишіть 2, 3, 4 малюнок за зразком. 
Марк та Саша (6 А клас) описують лише один малюнок на вибір.

========================

23.11.2022

Контрольна робота з аудіювання  в 6 класі за 1 семестр для учнів, які вчаться дистанційно.


Прослухайте текст двічі і виконайте завдання після прослуховування 

Уважно слухайте сам текст. Після того, як ви прослухаєте текст двічі, диктор пояснить, які завдання ви маєте виконати.

1 завдання. На екрані з'явиться 12 речень. Якщо речення відповідає прослуханому, то ви маєте поставити TRUE ( правильно ), якщо речення не відповідає прослуханому, то ставте FALSE ( неправильно )

2 завдання. На екрані буде 12 запитань і по 3 відповіді на кожне запитання з буквами а, в, с. Вам необхідно вибрати правильну відповідь і записати її.

Уважно слухайте диктора, вона чітко пояснює, що треба зробити.

https://www.youtube.com/watch?v=rPEWRaxgQ5M  -  посилання на відео


Роботу виконуємо на листочку. Листочок підписуємо. В кінці уроку роботу скидаєте у вайбер.

===========================

19/11/2022

Тема уроку : " Спорт ".

1. Виконуємо вправу 1 на стор. 80. 
Дайте відповіді на такі запитання за малюнками :

- What game is the boy in the picture 1 playing?   Can you play basketball?
- Is the boy in the 2 picture playing football or handball?  Do you like to play footbaal?
- What sport does the girl in the picture 3 doing? Is this a beautiful sport?
- What is the girl in the picture 4 playing?   Can you play tennis?

2. Тепер вчимося писати смс англійською мовою. Уважно прочитайте смс вправи 3 на стор. 81 і послухайте читання і переклад диктора у відео уроці після цього уроку.

3. Викрнуємо вправу 5 на стор. 82. Прочитайте слова Алекса і самостійно придумайте , що міг би сказати Стів після таких слів Алекса. Запишіть ті слова Стіва, що ви придумали в зошит. 

4. Домашнє завдання 
а) Вправа 4 на стор. 82 ( написати смс другу за планом вправи.

б) Вправа 5 на стор. 82 ( прочитати діалог між Алексом і Стівом . Слова Стіва мають бути придумані і записані вами самостійно ).

Щоб краще зрозуміти , як правильно писати смс англ. мовою, знайдіть цю вправу у відеоуроці і уважно прослухайте диктора.


https://youtu.be/N_r_MERobqM  -  посилання на відео

===========================

17.11.2022

Тема : " Спорт та ігри".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :
- атлетика
- стрибки на лижах
- велоспорт
- парусний спорт
- дзюдо
- боротьба
- фігурне катання
- каток
- люди у всьому світі
- захоплюватись
- дихати свіжим повітрям
- відвідувати спортивний клуб
- тренуватись в спортивному залі
- мати велику популярність серед дівчат ( хлопців, людей )

2. Тепер прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 79. Для правильного читання і перекладу перегляньте відео з попереднього уроку.

3. Тепер вивчимо кілька нових прислівників:
- slowly  -  повільно
- quickly  -  швидко

- carefully  -  ретельно, дбайливо
- loudly  -  голосно
- well  -  добре
- hard  -  важко, наполегливо

4. Виконуємо вправу 6а на стор. 80. Тут треба вставити в речення правильний прислівник з попереднього пункту плану.

5. Домашнє завдання 
1. Текст на стор. 221 ( прочитайте і перекладіть діалог Стіва і Дена ).
2. Вправа 2 на стор. 81 ( вправа за текстом на стор. 221 ).
3. Письмово дати відповіді на запитання в рамочці на стор. 80.
 Для повторення правильного читання і перекладу ще раз перегляньте відео з попереднього уроку.

========================

16.11.2022

Тема уроку : " Спорт та ігри ".



Ми почали нову тему " Спорт".Перегляньте уважно відео вправи з 1 по 4 на стор. 78-79 і виконайте завдання . Уважно слухайте, як диктор читає і перекладає текст. Повторюйте за ним, потім читайте і перекладайте текст самостійно. Старайтесь запам'ятати нові слова.



https://www.youtube.com/watch?v=BBw9eyQoJU4  -  посилання на відео

Домашнє завдання 
1. Вправа 1 на стор. 78 ( вивчити слова )
2. Текст 3 на стор. 79 ( чит. перекладати )
3. Вправа 6 на стор. 80 ( письмово в тестовому режимі )

========================

Тема уроку : " We have a picnic ".

1. Перегляньте відеоурок . Прослухайте текст на стор. 67


https://www.youtube.com/watch?v=N07oE1BSlmI  -  посилання на відео

2. тепер виконайте вправу 4 на стор. 68 ( дайте відповіді на запитання за текстом.

3. Домашнє завдання 

Дайте письмові відповіді на запитання про те, як ви ходили на пікнік :
а)  Did you go to picnic last summer? 
b) Where did you go?
c) What was the weather like that day?
d) Whom did you go with?
e) What did you do during your rest?
f) Did you cook any food on the fire? What did you cook?


=========================================

07.11.2022

Доброго дня. Сьогодні ми продовжуємо говорити про продукти харчування.

Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виконуючи  всі вправи.(Відео дивимось перші 17 хвилин)


Запишіть в зошитах число класна робота і виконайте впр.1 стор.160 (даємо повні відповіді на запитання в рамочці)

Домашнє завдання:
Написати розповідь, що ви їсте протягом робочого дня.

========================

27.10.2022


Доброго ранку. 

Передивіться відеоурок, уважно слухаючи диктора та виписуючи всі невідомі слова.


1.Тепер самостійно прочитайте та перекладіть текст 6 на стор.57.
2. Виконайте тестово впр.7 на стор.57

Домашнє завдання.

Дайте письмові відповіді на запитання впр.10 стор.59


============================

26.10.2022

Тема уроку : " Їжа і напої "

1.Виконайте вправи 1 на стор. 56 ( згадайте назви продуктів, які вивчали в 5 класі.
2. Вправа 3 на стор. 56 .Дайте відповіді на запитання вправи.



==========================

22/10/2022

Доброго ранку. Сьогодні ми продовжуємо говорити про покупки. 

1) Прочитайте діалог.

2) Запишіть в зошиті число, класна робота

Saturday, the twenty-second of October.

            Classwork.

3) Напишіть список покупок, які Емі та її тато повинні зробити у магазині.

4) Дайте письмові відповіді на запитання.

Нові слова:

type of cheese -  тип сиру

light cheese - легкий, обезжирений сир

steak- стейк

flavour - смак


5) Виконайте вправу тестово і запишіть в зошити.

pills - таблетки

ring - перстень

rials - ріал ( грошова одиниця)

baizas - так називаються копійки в Омані

============================================

20.10.2022

Посилання на уроки у вайбер групах.

Доброго дня. 

Сьогодні ми  напишемо невеликий тест. Перед тим, як виконати цей тест, ще раз перегляньте текст про магазини Лондона. (впр.2 стор. 49)

Переходьте за посиланням і виконуйте тест. У вас є одна спроба і 15 хвилин.

Код доступу 2553501

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання:

впр.5 стор.49 ( прочитати, перекласти діалог вставляючи слова з дужок у минулому неозначеному часі) Слова в правильній формі записати у зошити тестово.

Ці відео допоможуть вам повторити правила вживання минулого часу.

Минулий неозначений час.



==================================================

19.10.2022

Діти ,оскільки була тривога, уважно перегляньте цей відеоурок, уважно слухайте читання і переклад диктора, а потім читайте і перекладайте текст самостійно .

Домашнє завдання 
1. Розповісти про 2 магазини Лондона ( за текстом на стор. 49 на ваш вибір )
2. Вправа 3 на стор. 51 ( поставити слова в речення в правильному порядку і їх записати )



========================================

12/02/2022

Тема Покупки 

Сьогодні ми спробуємо скласти діалог. Переходьте за посиланням і виконуйте завдання. Записувати в зошити не потрібно.

https://www.liveworksheets.com/yd385728op

https://www.liveworksheets.com/xm2782520xn

Марк і Саша виконують лише один діалог.

=====================================

10.10.2022

Тема Покупки 

Сьогодні ви працюєте на ст 42-44 

Спочатку подивіться відео і послухайте диктора, потім письмово виконайте впр 3 с43 ( тестово. Записуєте 1- did you buy. 2 -...  )



==========================

08.10.2022

Тема Покупки 

Сьогодні ви працюєте на ст 36 з впр 3 

Спочатку подивіться відео і послухайте диктора, потім письмово виконайте впр 1 с 36 ( скажіть правда чи ні) 

https://youtu.be/b8DAd9Y0Z_w


============================

06.10.2022

Доброго дня. Сьогодні працюємо самостійно, асинхронно.

Тема " Shopping"

Hello children! 

Today we are going to speak about shops and shopping.

 Watcn a video and revise the names of the shops. 

https://youtu.be/xp3qmdvoYUY




Watch a video one more time and do the task


Choose the right word to complete the sentences.
1. Jenny usually does the shopping ....
a) in the toy store      b) in the supermarket     c)  in the  market 
2. She is buying ......  today.
a) bread and fresh fruit     b) bread and butter     c) fruit and vegetables 
3. Jenny often buys expensive dresses in ....
a) a department store    b) a boutique     c) a local market
4. She is looking for ..... today.
a) cheap clothes     b) expensive clothes     c) new clothes 

Home task

 Подивіться відео , яке ми дивилися на уроці до кінця і дайте відповіді на питання письмово 

1. What shop is David in?

2. What is he looking at?

3. Does he want cheap or expensive trainers?

4. Where is Jammie in tne chemist's or at the market?

5. What is she buying there?

===========================================

03/10/2022

Доброго дня. Тема уроку "Список покупок"

Домашнє завдання:

Написати розповідь про те , які продукти в яких магазинах ви купуєте (за зразок можна взяти текст 2 стор.30)


Для Марка та Саші.

Написати 3  речення  за зразком.

I usually buy __________,________ and __________ in the ____________.

( я зазвичай купую ______, ______ та____________ в _______________.)

==========================

01.10.2022

Доброго дня. Працюємо сьогодні самостійно. Передивіться відео, повторюючи за вчителем невідомі слова.


Домашнє завдання: повторити назви магазинів, та речей що в них можна купити.


=========================================

28.09.2022

Доброго дня. Посилання на урок та завдання для самостійного опрацювання у вайбер групі.

========================================

26.09.2022

Доброго дня .

Передивіться відео. 



Виконайте впр. 2 стор.22,

впр. 5 стор 24 (виписуємо слова у словник з перекладом), 

впр.6 стор 24.( вставляємо слова в речення і записуємо в зошити тестово), 

впр.2 стор.25 (відкриваємо дужки і записуємо дієслова у правильній часовій формі)


=============================================

22.09.2022

посилання на урок https://meet.google.com/ojs-kpgz-egs

================

21.09.2022

6А та 6 Б класи

посилання на урок https://meet.google.com/eua-tevh-bue








=================================

19.09.2022

6А та 6Б 

посилання на урок https://meet.google.com/jrt-jbrc-kpd

Доброго ранку. Сьогодні ми поговоримо про наших братиків та сестричок.

Домашнє завдання впр.7 стор.19 Написати розповідь про свою сестру, брата або кузена.

План розповіді:

1. Імя

2. Скільки років

3. Зовнішність

4.Де навчається.

5.Риси характеру.

6. Що ви любите робити разом.

===================================

17/09/2022

6A  та 6Б класи

Hello dear pupils!

Today we are going to talk about your families.

Перейдіть нижче за посиланням і виконайте вправи. Спочатку прочитайте текст. У завданні А потрібно дати відповіді на запитання. У завданні В вставити пропущені слова. У завданні С обєднати слова протилежні за значенням.

https://www.liveworksheets.com/ms1835123ch

Завдання для Войцеховського Саші та Кудіна Марка.

https://www.liveworksheets.com/qj1793499ue

======= ================

15.09.2022

Посилання на урок 6 А клас https://meet.google.com/owb-gwnb-fux

Посилання на урок 6Б клас   https://meet.google.com/exn-jydb-hbg


=============================

1

4.09.2022 6 Б клас

Доброго дня. Сьогодні ми спробуємо описувати свого батька та маму.

Подивіться першу частину відео. Потім відкрийте підручники на стор 16 і прочитайте впр.2 A та B  самостійно. І не забудьте перекласти.!




Удачі!

========================

12.09.2022

  Посилання на урок   https://meet.google.com/ssn-eepn-cwa

Дом.завдання: впр.7 стор 16 ( написати про свого друга або подругу.)

=============================

09/09/2022

 посилання на урок  https://meet.google.com/fit-wbuw-zrf

=============

01.06.2022

Hello dear pupils!

Today we are going to talk about your future summer holidays

Firstly let's talk about the things you can do in summer

Watch a video



1. Say which of these activities you can do during holidays. Why?

✵ go surfing

✵ buy souvenirs

✵ see place of interest

✵ go fishing

✵ go camping

✵ make new friends

✵ sunbathe

✵ go on a boat trip

✵ gather mushrooms

✵ go shopping

2, Read the dialogue and make up a similar one.

A: Where are you going to spend your holidays?

B: I'm going to spend them in the village.

A: How long are you going to stay there?

B: For three weeks, I think.

A: Are you going by train?

B: No, we are going by bus.


3. Fill in the letter with the words:

Under water, photos, Zoo, exciting, tent, scuba-diving, stay, mountain biking

Dear Liz,

We are having a great time here in New Zealand! We've done some really … things. Yesterday we went … it was fantastic! Ron took … They are wonderful. Today we are going to look at the animals in the…

Tomorrow we're going to take our … so we can …for a night in the mountains. On Friday 23 we're going to go…

I say goodbye for now.

Yours,

Tom

 4. Answer the questions.

✵ What places would you like to visit in summer? Why?

✵ Where are you going to spend your holidays?

✵ How long are you going to stay there?

✵ What are you going to do there?

✵ Which summer month will you spend with your parents?

✵ What plans have your friends got?

✵ What places would they like to see?


=================================================

31.05.2022

Тема уроку: " Шкільне життя "

Ми з вами обговорили школи і навчання в Україні, шкільні предмети, які вивчають українські школярі і діяльність учнів на уроках.
Сьогодні проведемо віртуальну екскурсію до британської школи. Уважно перегляньте відео і дайте відповіді на такі запитання:

- When do British children start primary and secondary school?
- When do the lessons start?
- Do the pupils wear a school uniform?
- What lessons do they have today?
- What subjects do they study?
- What languages do they study?
- Where do the pupils have lunch?
- When do the lessons finish?
- What do the pupils do after school?

https://www.youtube.com/watch?v=xCS_ZQZ_7hQ - посилання на відео

Завдання присилати не потрібно.

============================================

27.05.2022

Hello everyone!- Усім привіт!

Today you have a Story Time lesson- Сьогодні у вас урок історій

Watch a cartoon. Then you can read a story and do the tasks - Перегляньте мультик. Потім ви зможете самостійно прочитати текст і виконати завдання


Now you can read and translate the text- Тепер ви можете прочитати і перекласти текст на українську мову

THE ANT AND THE GRASSHOPPER.

Once upon a time there was a grasshopper, who played the violin. Like all grasshoppers, he loved the summer. He did not work at all but when the sun was hot, he played his violin and sang and danced all day. An ant lived near the grasshopper. She was very different from her neighbour. Did she like music and singing and dancing? No, she did not. The ant worked hard. She worked from morning until night. She picked up food and carried it to her house in the anthill. The grasshopper laughed at her. «You have been working hard for days and days. Why don’t you sing and dance like me?» he said. «The sun is hot. The sky is blue. Don’t work so hard». But the ant said, «After summer comes autumn, and after autumn comes winter. I must work. You must work». The grasshopper did not listen to the ant. He laughed and started to sing and play and dance again. The hot summer passed slowly and then it was autumn. The weather was colder but the grasshopper still played his violin and sang and danced. The winter arrived. The grasshopper stopped playing his violin. It began to snow. The grasshopper was cold and he was very hungry, too. Then he remembered the ant and all the food in the anthill. He walked through the snow. He arrived at the ant’s house and knocked on the door. «Please, please,» said the grasshopper, «can I come in? I am so cold and hungry. I have nothing to eat. » But the ant said, «I worked hard through the summer. You didn’t. You played your violin and sang and danced. You laughed at me in the summer. Well, now it is winter. Tell me, who is laughing now? » She closed her door and the grasshopper walked slowly away through the snow to look for a kinder friend.

 Read and say if statements are true or false.- Прочитайте речення і визначте, чи вони правдиві (T) чи неправдиві (F) 

1. The grasshopper played the guitar.

2. The ant was fond of playing and dancing too.

3. The ant worked very hard.

4. The grasshopper was very lazy.

5. The grasshopper was very happy when winter had come.

6. The grasshopper laughed at ant in the summer.

 

Match the parts of the sentences.- Поєднайте частини речень

1. The grasshopper remember...

2. The hot summer passed...

3. The grasshopper stopped...

4. The weather was colder...

a. then autumn came.

b. playing his violin.

c. all the food in the anthill.

d. but the grasshopper still played his violin.

 

Find the equivalents:- Знайдіть в тексті відповідні речення

1. Мурашка працювала день та ніч.

2. Вона відрізнялася від свого сусіда.

3. Він постукав у двері.

4. Я багато працювала все літо.

 

Fill in the blanks- Заповніть пропуски в реченнях

1. When winter came, the grasshopper … playing the violin.

2. The grasshopper was very … and … .

3. She picked up … and carried it to her … .

4. He arrived at the … house and … on the door.

Find the synonyms- Знайдіть синоніми ( слова чи словосполучення з таким самим значенням)

1. To be fond of –

2. To work much –

3. I have to work –

4. He came to the ant’s house –

 

Answer the questions- Дайте відповіді на питання

1. Who worked hard?

2. Who was lazy?

3. Did the ant help the grasshopper in winter?

4. Who was right: the grasshopper or the ant? Why?



==================================
25.05.2022

Hello everyone!

Today we are going to talk about school subjects.

Read and guess



Write the words   into the correct column. Письмово .

Match the words . (Письмово 1- буква)


Присилати відповіді - не потрібно!

============================================
24.05.2022

 Доброго дня!
 Сьогодні ми пишемо контрольну роботу з письма за 2 семестр.

===========================================
20.05.2022

Готуємось до контрольної роботи з письма 

Зразки завдань для повторення 

  • 1. Match the word combinations. Поєднати вирази 
 
  • 2. Match the phrases and sentences with their translations.
  • Поєднайте вирази та речення з їх перекладом

  • 3.Choose the correct tense form. Виберіть дієслово в правильному граматичному часі 




    • 4.Put in “much” or “many”. Вставте Much\Many 


  • 5. Match the parts of the following sentences. З’єднайте частини речень


  • 6. Make up the sentance. Складіть речення з поданих слів

    opens/This/at/o’clock/shop/nine.

    ! Речення починаємо писати з великої літери, в кінці ставимо крапку.

================================
18/ 05/2022

посилання на урок  https://meet.google.com/xir-qwuv-foh

1.     Is the sentence true or false?

 

1) The boy′s name is Jamie. He is 11 years old.

2) The boy is from the USA.

3) The boy tells about his summer holidays.

4) Annette is his aunt.

5) The pupils in the school wear school uniform.

6) In the assembly hall the pupils dance every day.

7) Classes start at 9.30

8) It′s 11am. It′s break time. 

9) His favourite lesson is PE.

10) At a quater past twelve he has got lunchtime.

11) He eats lunch in the school canteen with his friends.

12) Anghara has got ham, salad, sandwiches, an apple for lunch.

13) After lunch children have school clubs.

14) The third lesson is science.

15) It′s 1.15. It′s time to go home.

16) The end of the school day is at 3.15.

 

===========================================
17.05.2022
Доброго дня. Сьогодні у нас контрольна робота з аудіювання.

Посилання на урок   https://meet.google.com/vmi-modd-czj


1.     




====================================
13/05/2022

Доброго ранку. Сьогодні ми працюємо самостійно. Подивіться відео та дайте відповіді на запитання.
Для цього клікніть по картинці, і перейдете на сторінку, де включається відео.


==================================

11.05.2022

Посилання на урок  https://meet.google.com/xrn-wwgt-kwq

Hello dear pupils! 

The topic of our lesson is At the English lesson.- Тема уроку- На уроці англійської мови

Watch a video and revise some words and word combinations. Also listen to  and read the text about English lessons and answer the questions- Перегляньте відео і повторіть де-які слова та словосполучення. Послухайте і прочитайте текст, дайте відповіді на питання після тексту ( усно)


Homework

Напишіть 8-10 речень про уроки англійської мови. 

Виконану роботу присилайте на мою пошту.



===================================
10.05.2022
посилання на урок     https://meet.google.com/nux-xszn-nmg

Hello everyone!

How are you today?

Hope you are great!

Сьогодні ми пройдемо тест з теми "Шкільне життя"

Перейдіть за посиланням , або скористайтесь кодом доступу до тесту, вкажіть своє прізвище та пройдіть тест. У вас буде одна спроба і 30 хв часу . Тест активний до 13.00

Результати відправляти не потрібно. 

Код доступу 2926693
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
===================================
06.05.2022

Сьогодні у нас урок читання.

Виконані завдання присилаємо на пошту до неділі.

1. Read and translate the text- Прочитайте і перекладіть текст

 

THE STORY OF ROBINSON CRUSOE

 Robinson Crusoe was travelling on a big sailing ship. There was a terrible storm. He was the only person who did not drown. Robinson found some useful things on the ship: some food and some clothes, some carpenter’s tools and two guns. Robinson reached an island with his things. The island was beautiful but no one lived there. Robinson was alone. He watched as the ship sank. Robinson cut down trees and built a small house. He found animals and fruit to eat. He found some goats on the island and started a small farm. He had a parrot, which he used to talk to. He learned how to cook and make clothes. He grew corn and learned how to make bread. But he was alone on the island for twenty-four years. Then, one day, a man came to the island, and Robinson saved his life. He called this man Friday because that was the day when he found him. Robinson taught Friday to speak English, and Friday helped Robinson on the farm. Finally, after twenty-eight years, Robinson was rescued by a passing ship. He returned to England and Friday went with him. They ere friends for the rest of their lives.

2. Read and say if statements are true (T) or false (F)- Прочитайте речення і скажіть, чи вони правдиві, чи неправдиві ( тестово)

1. Robinson Crusoe was travelling over the sea.

2. All people drowned except Robinson.

3. Robinson reached the island in a boat.

4. Then he met many people there.

5. Robinson saved the life of Friday.

6. Robinson took Friday with him to England.

 

3. Put the sentences into the correct order according to the text- Розташуйте речення у правильному порядку ( наприклад 4,2,1...)

1. Everybody from the ship drowned.

2. He found some useful things on the ship.

3. Robinson was travelling on a big ship.

4. They spent the rest of their lives in England.

5. There was a terrible storm.

6. Robinson saved the life of a man and called him Friday.

 

4. Match the parts of the sentences- Поєднайте частини речень ( виконайте у вигляді тестів)

1. The island was beautiful

2. He taught Friday

3. He spent

4. Robinson learned

                                                                   a. twenty-eight years on the island.

                                                                   b. to grow corn and to make bread.

                                                                  c. but nobody lived there.

                                                                  d. to speak English.

5. Fill in the blanks- Заповніть пропуски ( письмово)

1. He was … person who did not drown.

2. He took some … ..., … from the ship.

3. Robinson cut down … and built a small ….

4. He called this man ….

 6. Find the equivalents- Знайдіть відповідні речення в тексті ( письмово)

1. Oстрів був гарним, але безлюдним.

2. Він був на острові один протягом 24 років.

3. Робінзон навчив П’ятницю говорити англійською, а П’ятниця допомагав на фермі.

4. Робінзона врятував пропливаючий мимо корабель.

5.Робінзон з речами дістався острова.

7. Answer the questions- Дайте відповіді на питання ( письмово)

1. What was happened to Robinson Crusoe?

2. What did he find on the ship?

3. Did he have got any animals?

4. How much time did he spend on the island?

5. Why did Robinson call the man Friday?

6. What was Robinson rescue by?


==================================
04.05.2022
посилання на урок   https://meet.google.com/ect-espv-kop

Hello dear pupils.

Today we will talk about English lessons and different activities at these lessons- Сьогодні ми будемо говорити про уроки англійської мови та про різні види діяльності на цих уроках.

Do the tasks- Виконайте завдання

1.Прочитайте слова, словосполучення та речення англійською мовою з перекладом

2. Закрийте праву сторону ( український переклад) , прочитайте і перекладіть слова, словосполучення та речення

3. Закрийте ліву сторону ( англійський переклад) і спробуйте самостійно перекласти подані словосполучення та речення на англійську мову.




Read and translate the text- Прочитайте і перекладіть текст


Homework

Cкладіть і запишіть 12 різнотипних запитань Олегу про його уроки англійської мови


========================================
03.05.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/kec-hwne-akd

Hello dear pupils! 

Today we have to learn about different activities at the English lessons- Cьогодні ми маємо вивчити про різні види діяльності на уроках англійської мови

Firstly, do exercise 1 page 178- Спочатку виконайте вправу1 на сторінці 178

Look at the pictures. Read and translate the word combinations in the box. Match the pictures to the activities.- Розгляньте фото. Прочитайте і перекладіть  словосполучення в рамочці. Поєднайте фото з видами діяльності ( словосполученнями з рамки)

Exercise 2 - Match the words with their translation - З'єднайте словосполучення з їхнім перекладом.


Exercise 3- Read the text and copy out the sentences with different activities at the English lesson -Прочитайте текст,  випишіть з нього речення, в яких розповідається про види діяльності на уроці англійської мови.



Exercise 4- Answer the questions- Дайте відповіді на запитання. Питання не переписуйте



Homework :
Exercise 1 page 178- вивчіть словосполучення напам'ять
=======================================
29.04.2022

The topic of the lesson is Physical Education lessons ( PE lessons)

Продовжуємо говорити про уроки фізкультури в школі.

Сьогодні працюємо самостійно. записуємо в зошитах число.
Виконуємо впр. 4 на стор. 176 ( прочитати текст і вставити пропущені частини A,B,C,D,E,F,G,H  згідно зі змістом , записати в зошити тестово)

В кого немає підручника , користуйтесь цим фото і виконуйте вправу .


======================

27.04.2022
посилання на урок   https://meet.google.com/wak-mwfj-abb

Hello everyone!

The topic of our lesson is PE lessons.

Watch a video and revise sports verbs


Open your books on page 177 exercise 5- read the word combinations in the box and translate them into Ukrainian- Розгорніть підручники на сторінці 177, вправа 5- прочитайте і перекладіть словосполучення в рамочці

Match the words with their Ukrainian equivalents- Поєднайте слова з українськими еквівалентами ( перекладом)


Запишіть відповіді так: 1-с, 2- е, 3-а.....

Write 6 sentences why children need physical education

For example: Children need physical education because it develops muscles and improves children's health.

Homework

Write 8-10-12 sentences about your PE lessons- Напишіть 8-10-12 речень про свої уроки фізичної культури ( Чи важливі уроки фізкультури? І чому? Чи вони вам подобаються? Скільки разів на тиждень ви маєте фізкультуру? Де проходять ваші уроки фізкультури? Що ви робите на цих уроках? Які види діяльності вам до вподоби, а які -ні?)- подивіться зразки текстів вправа 2 на сторінці 175

Виконану домашню роботу надішліть на мою електронну адресу до неділі.


=========================
26.04.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/kqz-fnxs-mku 

The topic of the lesson is Physical Education lessons ( PE lessons)

 Watch a video and revise actions and sports- Перегляньте відео і повторіть назви дій та видів спорту


Do exercise 1 page 174- read the words in the box and translate them into Ukrainian. Make up sentences with them- прочитайте і перекладіть слова та словосполучення в рамочці, складіть з ними речення ( прочитайте зразок речень)

Exercise 4 page 175- read the pupils' opinions  about the lessons of Physical education- Прочитайте, що учні думають про уроки фізичної культури

Say if the statements are True or False- Скажіть: наступні речення правдиві чи неправдиві ?

1. John likes his PE lessons.

2. Kate doesn't like her PE lessons.

3. Kate is fond of doing some individual exercise.

4. John enjoys playing hockey.

5. Both pupils don't like team games.

6. John thinks that PE lessons help him to have fun with his friends and stay healthy.

Homework

вивчіть слова та вирази з рамочки вправи 1 на сторінці 174

виконайте письмово вправу 3 на сторінці 175- перепишіть речення і заповніть пропуски, використавши слова з рамки  

=================
=======================

22.04.2022

Працюємо самостійно.

Доброго ранку. Сьогодні ми поговоримо про весняне свято Пасху.
Прочитайте текст, вставляючи в нього слова з рамочки. Перекладіть його усно.


            Веселих свят і мирного неба !
================================
20.04.2022

посилання на урок   https://meet.google.com/sbu-ewzt-zem
=============================================
19.04.2022

посилання на урок    

Hello everyone!- Доброго дня усім!  

Today we are going to speak about your Geography lessons.

Answer the question:
-When have you got your Geography lesson?-  We have got .....

1) Firstly, let's learn the words which can help you tell about your Geography lessons - Але спочатку давайте вивчимо слова, які допоможуть вам розповідати про урок географії.
Ex.1 p 167- Впр 1 ст 167 в підручнику ( самостійно прочитайте слова, подивіться на малюнки і поєднайте малюнок зі словом- усно)

a forest-ліс
a mountain- гора
an island- острів
a valleу- долина
a hill- пагорб
a river- річка
the sea- море
a volcano- вулкан
farmland-фермерське угіддя
a landmark- визначне історичне місце

2) Зараз подивіться відео і позначте собі "+" , які слова з впр 1  ст 167 ви почули


3) Ex.2 p. 168 - Виконайте письмово впр 2ст 168 ( подивіться на малюнок , знайдіть на малюнку об'єкти, назви яких є у рамочці, письмово запишіть речення )

4) Пригадайте назви континентів англійською


 5) Виконайте тест на ст 169 впр 3 (письмово: 1- c, 2- d ...)

Homework- Домашнє завдання :
впр 5 ст 170 -Складіть загальні запитання до речень і дайте коротку відповідь. (Письмово)

Для того щоб вам було легше пригадайте ,як складати запитання

 



==================================
15.04.2022
 Доброго дня. Сьогодні ми працюємо самостійно.

Завдання 1. Складаємо і записуємо в зошити 6  речень за зразком.  I like ... but I don't like... (на місці підмета ми записуємо різні займенники, не лише I )

I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha




like
likes



don’t like
doesn’t like

Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts



Let's revise our timetable -Давайте пригадаємо наш розклад уроків. 

Repeat the questions- Повторимо запитання.

What lessons do you have on Monday? - Які уроки ти маєш у понеділок?
What lessons does your sister have on Tuesday? - Які уроки твоя сестра має у вівторок?

Завдання 2. Написати розклад уроків свого друга, брата або сестри.

I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha
My Friends
My sister
My brother



have got

has got



haven’t got

hasn’t got
Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts





on
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday


Завдвння 3. Переписати вирази у зошити і вивчити.

I am good at doing the sums. -Мені добре вдається розвязувати задачі.
Нe is good at playing football - Йому добре вдається грати у футбол.
favourite -улюблений
really like - насправді любити
hate - ненавидіти

Homework - Домашнє завдання.

 впр.5, стор. 166 (Доповніть  і запишіть в зошити)

================================
13.04.2022
посилання на урок     https://meet.google.com/dbo-nnuy-cun

1. Повторіть назви предметів англ. мовою і дайте відповіді на такі запитання :

- What subjects do you learn at school?
- What is your favourite subject? Why is it you favoutite subject?
- What do you do at the Maths ( English, Ukrainian, History, Computer studies, Music, Art, PE lessons?
- What do you usually do at the lessons?
- What do you do at the breaks?

2. Повторюємо утворення і вживання простих часів дієслова та утворення запитань різного типу.
Наприклад: 
We learn different subjects at school. ( Present Simple )
Do we learn different subjects at school? ( загальне запитання )
What do we learn at school? ( спеціальне запитання )
Do we learn different subjects at school or at the university?
We learn different subjects at school, don't we?

3. Рекомендоване домашнє завдання 
а) Вправа 5 на стор. 162 ( відкрити дужки і поставити дієслова в теперішньому простому часі )
б) Вправа 6 на стор. 162 ( вставити в текст потрібні слова з рамочки, прочитати і перекласти текст ).
Для тих, в кого немає підручника, можете читати текст і вправу тут:

=============================
12.04.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/uaq-xetq-tbi

Тема: Шлільне життя.


Hello, pupils!
Today we are going to start a new topic " School life''

1) Спочатку давайте пригадаємо назви шкільних предметів. Подивіться, послухайте та повторіть за ведучим.
https://youtu.be/AnZxeX_8mVk


2) Відкрийте підручники на ст 160 впр 1 прочитайте назви шкільних предметів і скажіть які з них відсутні у відео? . Усно за зразком у підручнику поєднайте картинки з назвами шкільних предметів.




3) Подивіться наступне відео, поспівайте разом з Тедом і скажіть What's your favourite subject ?



4) Прочитайте самостійно діалоги , впр 2 ст 161 в підручнику



5) Пригадайте як утворюються порядкові числівники в англійській мові







6) Прочитайте лист Олі впр 3ст 161 і скажіть  який у неї улюблений урок ?


Домашнє завдання 
Вивчити назви шкільних предметів впр1 с 160 
 Виконайте письмово  впр 4 ст 161 в підручнику. Скажіть чи правдиві ці речення (+) , якщо ні (-) то виправте речення на правдиві  і запишіть  за зразком.
==========================================
08.04.2022

Hello dear pupils! 

Today you have to do a Test on the topic "Ukraine. Kyiv"- Сьогодні ви маєте виконати самостійну роботу по темі " Україна. Київ"

САМОСТІЙНА РОБОТА ПО ТЕМІ  “ Ukraine. Kyiv”.       

І. Translate  the  words  and  word-combinations  by  English- Перекладіть слова та словосполучення  англійською мовою:                                                                   

1) відвідати музей - …….                       4) кінотеатр - ……..

2) красивий театр - ……..                      5) вуличний музикант - ……..

3) площа Незалежності- ……..             6) пішохідний перехід - ……..

ІІ. Complete  the  text –Доповніть текст артиклями a, an, the і дієсловом  is:                                                                                             

(1)…  capital  of  Ukraine  …  Kyiv. (2)It  …  one  of  …  most  beautiful  cities  in  …  world. (3) More  than  3  mln. people   live  there.

(4)… streets  of  Kyiv  are  beautiful. (5)Kyiv  …  the  political, economic, scientific, industrial  and  cultural  centre  of  Ukraine. (6)Kyiv  …  also  famous  for  its  attractive  parks.

(7)…  city  has  …  well-developed  transport  system. (8)There  …  also  …  underground,

(9)…  railway  station, …  airport   and  …  river  port.

 

III.  Make  the  sentences  and  write  them- Складіть речення з поданих слів:                                                    

1)   1)  and/ nice/ of/ streets/ wide/ Kyiv/ The/ are

2)    2)  famous/ is/ Kyiv/ its/ parks/ for/ attractive

3)   3)   year/ visit/ Kyiv/ people/ every/ A  lot  of

4)    4)  has/ transport/ city/ well-developed/ The/ a/  system

5)  5)    are/ many/ galleries/ Kyiv/ in/ art/ There

6)   6)   proud/ capital/ Ukrainians/ of/ are/ their

 

IV. Поставте по 2 різнотипних запитання до 2 та 3 речень.

V. Match the parts of sentences.- Зєднай частини речень

 

1.    Khreschatyk

2.    Golden Gates                          

3.    Kyiv Pecherska Lavra             

4.    St. Sophia Cathedral            

5.    Kyiv

6.   Pyrohovo Museum

A. was the main cathedral in Kyiv Rus and founded  by Yaroslav the Wise.

B. has a unique collection of folk architecture from all regions of Ukraine.

C. situated  on the river Dnieper. 

D. were the main entrance to Kyiv.    

E. the main street in Kyiv.                                                         

F. is a big monastery, where   the monks live and  work.                                                                                                                                                                                                                 

 Присилаєте на мою пошту    natalkamarchuk74@gmail.com   до 13.25


==================================
05.04.2022


посилання на зустріч  https://meet.google.com/cnk-aext-srd

Тема " Визначні місця Києва . Повторення ." 

Hello boys and girls! Hope you are OK. 

Сьогодні пригадаємо вивчений матеріал по визначних місцях Києва. 

Answer these questions.

1. What country are you from?

2. What is the capital of your country?

3. Do you know the main street of Kyiv?

4. What is the symbol of Kyiv?

5. What place of interest in Kyiv do you know?

  Read the statements and say TRUE\FALSE

1. Lviv is the capital of Ukraine.

2. Kyiv stands on the Dnipro River.

3. Khreshchatyk is the heart of Kyiv. 

4. Andriyivskyi Uzviz is the central square of the city. 

5. St. Sophia's Cathedral is famous for its frescoes and mosaics.

6. Mariyinskiy Palace is the residence og the president. 

Reading. 

Прочитайте уважно  листівку і дайте письмові відповіді на запитання. 


 Подивіться на наступну листівку , уважно прочитайте  і доповніть листівку необхідними слова за змістом. Запишіть в зошитах

Повторіть лексику з теми Київ, визначні памятки Києва.
Підготуйтеся до самостійної роботи.
=====================================

01.04.2022

посилання на урок     


Переглянути відео про Київ ( 2 частину ) і дати письмові відповіді на такі запитання :

1. When was St. Sophia Cathedral built? Can you take photos inside the Cathedral?
2. What animals did you see in the zoo?
3. Who was the architect of the Gothic Church? What can people see in this church?
4. How many models of planes and helicopters can you see in the Aviation museum>
5. What can people do in Truhaniv Island?
6. What can you see in the Singing Field ( Spivoche Pole )?
7. What is the oldest district in Kyiv?



==================================================
30.03.2022


Тема Уроку : " An Excursion around Kyiv ".

Доброго дня.

Перегляньте відеофільм про Київ ( частина 1 ) і дайте письмово відповіді на такі запитання до відеофільму:



https://www.youtube.com/watch?v=o7cnxQTm7mE  посилання на відео

1. What is Kyiv-Pechersk Lavra?
2. What can you see in Kyiv-Pechersk Lavra?
3. What is there in Khreshchatyk Street?
4. What was the Golden Gate in the time of Kyivan Rus?
5. What can you see in Landscape Alley?
6. What can you buy in Andrew's Descent?
7. What can you buy in the Alley of Artists?
8. What can you do in Poshtova Square?
9. What unusual kind of transport can you see in Kyiv?
10. Where are musical fountains situated in Kyiv?

Відповіді на запитання надсилайте мені на пошту.


====================================================

29.03.2022

посилання на урок    https://meet.google.com/age-nzuq-yna

Тема уроку: " Визначні місця Києва. Екскурсія по Києву ".


Записуємо число, класна робота  

а) Вправа 2 на стор. 152 ( Вставити правильні за змістом слова з рамочки в речення ).
б) Текст 3 на стор. 153 ( читати і перекладати ).
в) впр.6 стор. 154 ( написати розповідь про місце, де ви побували минулого року. Початок розповіді у цій вправі)

Уважно перегляньте відеоурок, він допоможе вам виконати завдання правильно.

https://www.youtube.com/watch?v=bEBMhUz-aAo  -  посилання на відео



==========================================================
25.03.2022

Доброго дня, діти . Сьогодні урок читання. Перейдіть за посиланням і виконайте завдання.

https://www.liveworksheets.com/qr1289158ac

Для зручності, це завдання я скину у вайбер-групу. Виконаєте там, де зручніше.
==============================================
23.03.2022

посилання на урок        https://meet.google.com/cdd-izzv-xsh
=============================================
22/03/2022


Тема уроку: " Визначні місця Києва . Дім з химерами ".

1. Давайте повторимо вивчені часи дієслова. Ваше завдання перекласти речення з укр. на англ. мову. 
- Ми подорожуємо Україною дуже часто.
- Наші друзі подорожували західною Україною минулого літа.
- Ми будемо подорожувати по нашій області.
- Мій друг подорожує по Англії зараз.
- Я вже подорожував до Чорного моря.

Як ви бачите, ми склали речення зі словом ПОДОРОЖУВАТИ в усіх вивчених нами часах. 

2. Тепер складіть власні речення в усіх вивчених часах з будь-яким іншим дієсловом. Напривлад, TO PLAY,  TO SING.

3. Зараз виконуємо вправу 2 на стор.146 ( вставляємо потрібні слова замість крапок ). Щоб виконати вправу , треба згадати раніше вивчені вирази:
- to go straight  -  іти прямо
- to keep on going  -  продовжувати йти
- to turn left ( right )  -  повернути наліво ( направо )
- to take the turn  -  повернути, зробити поворот )
- on the left ( right )  -  зліва ( справа )

4. Читаємо текст 4 на стор. 148 і вставляємо потрібні за змістом слова з рамочки.

- architect  -  архітектор
- receptions  -  прийоми
- hunting  -  полювання

5. Рекомендоване домашнє завдання 
а) текст 4 на стор. 148 ( читати і перекладати )
б) дати відповідідна такі запитання за текстом:

- What is Horodetskiy House?
- Who designed the House?
- What is the building decorated with?
- What animals can you see on the house?
- Why did the architect decorate the house with the animals?
- Where is the house situated?
- How is the House with Chimeras used now?

Перегляньте коротке відео, щоб мати краще уявлення , що таке будинок з химерами в Києві.


https://www.youtube.com/watch?v=nYfO0UMGhOE  -  посилання на відео


------------------------------------------------------------------
18.03.2022

Тема уроку: " Визначні місця Києва. Вивчені часи дієслова ".



Доброго ранку. Сьогодні працюємо самостійно.
а) працюємо з текстом 1Б на стор. 143 " The Kyiv-Pechrska Lavra " ( читаємо і перекладаємо )
б) даємо відповіді на запитання за текстом ( на стор. 144)


https://www.youtube.com/watch?v=RmCK8wPANSo  посилання на відео


Перегляньте це коротеньке відео , щоб мати уявлення, що таке Києво-Печерська Лавра.



Вам потрібно розповісти про Маріїнський Палац або про Києво-Печерську Лавру ( на ваш вибір ).
==========================================
16.03.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/edi-jnxu-kpp




Тема уроку: " Київ.Визначні місця. Маріїнський Палац ".


1.Перегляньте ці цікаві відео .
https://www.youtube.com/watch?v=IeOwYi1Rqc4  -  посилання на відео 1


https://www.youtube.com/watch?v=-wOubVFzM14  посилання на відео 2




Працюємо над текстом 1 на стор. 143 ( 1 частина ) " Mariynskyi Palace". Уважно слухайте диктора і старайтесь повторювати за ним.


https://www.youtube.com/watch?v=yfGkBCWXHg8   посилання на відео

Читаємо текст з перекладом. В тексті є декілька незнайомих слів:
- tsar  -  цар
- that's why  -  ось чому
- Kyivites  -  кияни
- elderly people  -  люди похилого віку
- chat  -  розмовляти

2. Після тексту є запитання . Ваше завдання - дати правильну відповідь на ці запитання.

3. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 144. Читаємо діалог і стараємось його перекласти.

4. Рекомендоване домашнє завдання. 
Розповісти про Маріїнський Палац за текстом і використати інформацію з відео.




============================
15.03.2022

посилання на урок https://meet.google.com/qqb-rwsv-ndx
==============
11.03.2022

Hello everyone!!!!

Today we are going to talk about the capital of Ukraine - Kyiv .

What do you know about Kyiv? 

Watch the video 

https://youtu.be/FA6p7I2UZLQ      Подивіться відео про Київ 

Зверніть увагу на нові слова та вирази 

a chestnut tree - каштан 

to be located - розташований 

the picturesque banks - мальовничі береги 

lined with -  обсаджені ( деревами) 

lime trees - липи 

poplars - тополі

scientific - науковий

industrial - промисловий

well-developed- добре розвинений 

Прочитайте і перекладіть текст про місто Київ впр2 с 138-139 доповніть необхідними реченнями A\B\C\D після тексту




Дайте усно відповіді на запитання впр 3 с 139


=================================
09.03.2022
посилання на урок у вайбер групі

Тема уроку: " Лондон. Визначні місця Лондона ".


1. Закінчуємо тему.  сьогодні ваше завдання буде дати письмові відповіді на такі запитання:

- Are there many interesting important sights in London?
- What famous sights in London do you know?
- What is Westminster Abbey? 
- How old is the Abbey?
- What can you see in the Abbey?
- Ta what century does St. Paul's Cathedral date back?
- What can the tourists see inside St. Cathedral?
- What is Buckingham Palace ?
- What is there in the Palace?
- What can you say about the Tower of London?
- Who is the Ravon Master? What does he do?
- What do " Beefeaters " do in the Tower of London?

 

============================================

11.02.2022

Тема " Places to visit in London"

Сьогодні ви продовжуєте подорож визначними місцями Лондона. Ви відвідаєте королівську резиденцію, відомий собор та королівську церкву.

 Let's start. 

Westminster Abbey - Вестмінстерське Абатство

Опрацюйте нові слова, які допоможуть вам краще зрозуміти відео та зміст тексту-1 з підручника впр 4 с124 

a royal church - королівська церква

was founded -була заснована

rebuild- перебудований

a tomb- усипальниця, гробниця

treasures- скарби

the ancient Coronation Chair- стародавнє крісло для коронації королів та королев 

Подивіться відео про Вестмінстерське Абатство ,потім прочитайте текст -1 впр 4с 124



https://youtu.be/afzg6fvI55c

St. Paul's Cathedral - собор святого Павла 

Подивіться наступне відео , після цього прочитайте та перекладіть текст-2 впр4 с 124

Слова до наступного відео і тексту 2  впр4 с 124

architecture- архітектура

date back- датувати ( встановлювати точну дату) 

bell - дзвін  

Whispering Gallery - Галерея , яка шепоче


https://youtu.be/iIIDSdvhskk

Buckingham Palace -Букінгемський палац 

Слова до тексту 

residence- резиденція

the State Entrance -державний вхід 

the Royal Family - королівська родина

to appear- з'являтися 

on occasions of national holidays- з нагоди національних свят 

Подивіться відео ,потім прочитайте текст-3 впр4 с125 



https://youtu.be/FtGN2wK9g_s

Домашнє завдання 

Прочитайте речення та відгадайте про яке визначне місце Лондона розповідається.  

1) It’s the place where British kings and queens live when they are in London.

2) The coronation of all British Kings and Queens takes place there. Some famous people are also buried here. 

3) It is the greatest of all English churches, dates back to the 17th century.

Дайте письмові відповіді на запитання до текстів впр4 с124 

1. How old is Westminster Abbey?

2. What is Westminster Abeey?

3. What is St.Paul's Cathedral famous for?

4.  Are there monuments to generals and admirals inside the cathedral?

5. Who lives in Buckingham palace?

6. What is there in this palace?

========================================
09.02.2022


Тема уроку: "Great Britain. London ".

1. Давайте повторимо нові слова. Перевірте себе і перекладіть на англ. мову такі власні назви:
- Трафальгарська площа
- Тауерський міст
- Букінгемський палац
- Собор Святого Павла
- Колона Нельсона
- Лондонське Око
- Будинок Парламенту
- Музей мадам Тюссо
- театр Глобус



https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4   - це посилання на відео

2. Тепер переглядаємо відео, починаючи з вправи 5 на стор. 121.
а) спочатку постарайтесь запам'ятати слова з рамочки, які треба вставити в речення .Дивіться відео уважно, там диктор дає переклад цих слів.
б) тепер спробуйте самостійно без диктора виконати вправу 5 ( вставте потрібні слова в речення )

3. Домашнє завдання
а) вивчити слова з вправи 5 на стор.121
б) письмово перекласти такі речення на англійську мову :

- Королева Великої Британії живе і Працює в Букінгемському Палаці.

- Трафальгарська площа є одна з центральних і найкрасивіших площ Лондона.

- Колона Нельсона була споруджена ( was erected ) на честь відомого англійського адмірала Нельсона.

- Відомий англійський поет Вільям Шекспір заснував ( founded ) театр Глобус в Лондоні багато років тому.

- Собор Святого Павла в Лондоні є одним з найбільших і найвідоміших соборів в світі.

- Біг Бен - це головний годинник Лондона, який знаходиться на центральній площі міста біля Будинку Парламенту.

Домашнє завдання записуємо в зошити. Перевіримо на наступному онлайн уроці.


================================================

08,02,2022

Посилання на урок   https://meet.google.com/fri-nmpg-sbw

Тема уроку:" Велика Британія. Лондон ".

1. Сьогодні починаємо нову тему. Уважно перегляньте це відео, але не весь урок. Продивіться і прослухайте перші три вправи. Постарайтесь запам'ятати нові слова - відомі місця Лондона. 



https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4   - це посилання на відео


2. Тепер самостійно прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 121.

3. Домашнє завдання. 
а) вивчити нові слова з вправи 1 на стор.120.
б) текст 2 на стор.121 прочитати і перекласти.
в) дати письмові відповіді на такі запитання за текстом:
- Where was Jane born?
- What is London?
- What can you see in London?
- What do the tourists like to see in London?
- Where is Tom now?
- Where has Tom been recently?
- Where is London Zoo situated?
- What sports can people do in Regent's Park?


==================================

04.02.2022

посилання на відеозустріч   https://meet.google.com/ujg-gtsk-kcq


=================================
02,02,2022

посилання на відеоурок   https://meet.google.com/kjk-swkj-bob

домашнє завдання: 1) впр.2 стор.113 читати і перекладати
 
              2) Дайте письмові відповіді на такі запитання за текстом:
- How are London buses called?
- Whom do they have?
-Why should you look at the sign on the bus?
- Why should you read the noticeboard?
- How can you get to most places in London very quickly?
-Are there many lines in London underground? 
- Where can you buy a ticket to the underground?

=====================================


01.02.2022

Good morning, dear friends! 
Сьогодні ми продовжуємо гоорити про подорожі.

Нові слова та вирази

a travel document - проїздний документ
a passport - паспорт
a return ticket - квиток у два кінці
a single ticket -  квиток в один кінець
a buss pass - проїзний квиток на автобус
a token- жетон
a fare -  плата
to book - купувати
in advance -  наперед

 Подивіться відео. Повторюйте за вчителем всі невідомі для себе слова та вирази.




Домашнє завдання: 1) впр.7 стор 108 (закписати в зошити тестово)
2) вивчити нові слова          


================================
04.12.2021

тема "Спорт"

Подивіться відео. Повторюйте за вчителем всі невідомі для себе слова та вирази.


Домашнє завдання: 1) напишіть про свій улюблений вид спорту за зразком впр.7 стор. 86.
                                  2) вивчіть цю розповідь.

--------------------------------------------------------------------------------------
05.11.2021
Тема "Їжа"

1. Повторимо нові слова з теми. Перекладіть дані слова з української мови на англійську і перевірте себе:

- вівсяна каша
- м'ясо
- риба
- крупи, круп'яні вироби
- горіхи
- борошно, пакет борошна
- хліб
- макаронні вироби
- гамбургер
- овочі, фрукти
- йогурт
- сметана
-чіпси, сухарики

2.  Подивіться відеоурок, виписуючи нові для себе слова.


3. Виконайте впр.4 стор.61 (тестово)

Домашнє завдання: впр.3 стор.61 ( читати і перекладати текст)

=======================================================
03.11.2021
посилання на урок https://meet.google.com/zoj-eirm-ugr  
домашнє завдання: впр.6 стор.57 (чит. і перекл), впр.10 стор.59 (письмово дати відповіді на запитання)
======================================================
02.11.2021

Hello everyone!

Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему

"Food and drinks"


Давайте подумаємо, про що ми будемо говорити протягом наступних уроків?

Ми говоритимемо про їжу та напої, про улюблені рецепти, про корисну і шкідливу їжу і багато інших цікавих речей.
Для початку повторимо слова.



1. Відкрийте підручники на с.56. Виконайте впр.1 (зєднайте малюнки зі словами з рамочки)

2. Заповніть табличку словами.(письмово)
3. Дайте відповіді на запитання з впр.3 стор.56 (письмово)
Почніть так: I usually have ..... for breakfast/
                       I like .......
                       My favourite food is....

Домашнє завдання: вивчити слова з впр.1 стор 56 та відеоролика.



==================================================================
13.  04. 2012
Hello!Nice to see you!
Розгляньте малюнки на стор.149. впр.1
the main road -головна дорога
a road sign - дорожній знак
a pedestrian crossing -пішохідний перехід
a pavement - тротуар
the traffic lights - світлофор
an undeground station sign - знак метро
 впр. 1 стор. 149. Прочитайте речення, перекладіть ,зєднайте картинки з реченнями.

впр.2 стор.149 виконайте в зошиті у вигляді тестів.

Сьогодні пригадаємо вживання теперішнього завершеного часу.
Спочатку перегляньте відеоролик.






На стор. 199 - 200 в підручнику ви знайдете пояснення до цього правила.

А тепер виконаємо декілька тренувальних вправ.

1. Поставте слова в дужках у Present Perfect Tense.

1. My mum _____ (write) shopping list. It's on the kitchen table.
2. He _____ (finish) training.
3. Oh, no! I  _____ (lose) my money!
4. I _____ (not clean) my football boots.
5. They _____ (not start) their meal.
6. He  _____  (not wash) his hands. They're very dirty.



домашнє завдання.
 1. слова вивчити
2. вправи записати в зошиті, переслати на мою електронну пошту до середи. 

 моя електронна адреса  natalkamarchuk74@gmail.com



15.04.2020
Good morning, dear friends! 
Today we're going to talk about places you should visit when you are on excursion.

Take your books and open them on page 152, ex.2

Repeat the words:
a map - карта
a guide - екскурсовод
a guidebook - путівник
typical - типовий
to go sightseeing - оглядати визначні місця
an art gallery - ххудожня галерея
 to visit museums - відвідувати музеї
to go on a guided tour - - поїхати на екскурсію з екскурсоводом
to get lost - загубитися
to take photos -фотографувати


Complete the sentences(доповніть речення. Де необхідно, поставте дієслова у правильній часовій формі)
Запишіть в зошитах у вигляді тестів.



page 152, ex.3 (read and translate)

page 153, ex. 4 (записуємо у вигляді тестів)

Watch the video and repeat How to use The Present Perfect Tense.
 Do exercises.



Поставте слова в дужках у правильній часовій формі.

1.      I  _____ (not do) my homework.
2.     He _____  (not win)  all his matches this year.
3.     My brother and I _____  (not see) any films this week.
4.     It's my birthday party today. I  _____ (not invite) many people.
5.     Mum's really angry. We _____  (not tidy) our room!
6.     I can't play with my friends this evening. I  _____ (not finish) my homework.

Перевірте домашню вправу.   

Впр 2, стор 149
1-      lights
2-      underground
3-      main
4-      sign
5-      pedestrian crossing
6-      pavement

До 1-го і 3-го речень складіть по 2 запитання.
1. My mum  has written  shopping list. It's on the kitchen table.
2. He has finished  training.
3. Oh, no! I  have lost my money!
4. I haven’t cleaned my football boots.
5. They haven’t started  their meal.
6. He  hasn’t washed  his hands. They're very dirty.

Домашні завдання присилаємо до понеділка.
 моя електронна адреса  natalkamarchuk74@gmail.com





21.04.2020

Сьогодні починаємо нову тему ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

Let's read the words.Давайте пригадаємо слова. Хто не знає  чи забувся - вивчити!
subject /ˈsʌbdʒɪkt/ предмет
Art /a:t/ мистецтво
Drawing /ˈdrɔːɪŋ/ малювання
Maths /mæθs/  математика
Mathematics /mæθəmˈætɪks/ математика
English /ˈɪŋɡlɪʃ/ англійська
Ukrainian /juːˈkreɪ.ni.ən/ українська
Science /saɪəns/ наука
PE /ˌpiːˈiː/ фізкультура
Music /ˈmjuːzɪk/ музика
Handicraft /ˈhændɪkrɑːft/ трудове навчання
Reading /ˈriːdɪŋ/ читання
Computer science /kəmˌpjuː.tə ˈsaɪəns/ інформатика
World Literature - світова (зарубіжна) література
Biology - біологія
Physical Education (PE) /ˌpiːˈiː/ фізкультура 
Computer Studies - інформатика
Geography - географія
History - історія
Art - малювання (мистецтво)






ex.3, page 161 (прочитай листа і переклади)

ex.4 page 161 (виконай за зразком)
ex.6 page 162 (прочитай, переклади, встав слова із рамочки, запиши у вигляді тестів)

Домашні завдання присилаємо до середи.
 моя електронна адреса  natalkamarchuk74@gmail.com






23.04.2020


Hello everybody! Let's start our lesson!

1. Спочатку уважно дивимося відео про вживання простого теперішнього часу.





2.Завдання 1. Складаємо і записуємо в зошити 6  речень за зразком.  I like ... but I don't like... (на місці підмета ми записуємо різні займенники, не лише I)




I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha




like
likes



don’t like
doesn’t like

Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts


3.Давайте пригадаємо наш розклад уроків. Повторимо запитання.

What lessons do you have on Monday? - Які уроки ти маєш у понеділок?
What lessons does your sister have on Tuesday? - Які уроки твоя сестра має у вівторок?

Завдання 2. Написати розклад уроків свого друга, брата або сестри.




I
You
He
She
It
We
You
They
Sasha
My Friends
My sister
My brother



have got

has got



haven’t got

hasn’t got
Ukrainian
English
Maths
Music
Biology
Geography
History
Computer Studies
Art
PE
Ukrainian Literature
World Literature
Handicrafts





on
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday




Завдвння 3. Переписати вирази у словник і вивчити.
subject - предмет
I am good at doing the sums. -Мені добре вдається розвязувати задачі.
he is good at playing football - Йому добре вдається грати у футбол.
favourite -улюблений
really like - насправді любити
hate - ненавидіти


Домашнє завдання. - впр.5, стор. 162 (записати в зошити)

Завдання 1, 2, домашнє фотографуємо і відправляємо мені на пошту до неділі


27.04.2020

Hello everybody! Let's start our lesson!



Відкрийте підручники на стор. 167. Повторимо слова. Записуємо їх у словники і вчимо.
mountains - гори
a valley - долина
a river - річка
the sea - море
an ocean - океан
a continent - континент
countries - країни
cities - міста
a map – мапа (карта)
the Earth – Земля (планета)
a lake - озеро
a hill – пагорб
a forest – ліс
an island - острів
a volcano - вулкан
farmland – сільськогосподарські угіддя
a landmark – орієнтир

А тепер відкриваємо підручникна сто р. 168. Розглянемо малюнок і назвемо усно ті географічні назви, які там є. Виконуємо вправу під малюнком у вигляді тестів ( і здаємо).




Пригадайте, як утворювати загальні запитання (yes/no questions). Перегляньте відео, яке допоможе вам виконати наступне завдання:


Виконуємо впр 5 на стор.170 ( за зразком)
Домашню роботу присилаємо до середи.



29.04.2020
Hello everybody! Let's start our lesson!
Today we'll talk about the lesson of Geography.

Спочатку пригадаємо вивчені слова. 
1. Подивіться відео.





2. Виконайте впр.1 і 2 на стор. 171( у вигляді тестів)
3. Прочитайте і перекладіть впр.3, на стор.172.
4. Впр. 4, стор.172 ( у вигляді тестів)


Домашню роботу присилаємо до п'ятниці.




30.05.2020
Сьогодні продовжуємо говорити про урок географії.
1. Watch the video. Перегляньте відео і пригадайте назви континентів.




2. Open your books on page 173, ex.5. Read and translate the texts.
3. Перейдіть за посиланням і виконайте тест. 

https://naurok.com.ua/test/start/352621

Присилати нічого не треба.




04.05.2020

Hello, boys and girls!
Today we're going to talk about our PE lessons.

1. Зєднай словосполучення з перекладом.

1. to run                                        a) стрибки в довжину
2 . to jump                                     b) підтягуватись
3. to play with a ball                      c) лазити по драбині
4. to jump in length                       d) бігати
5. to climb on the rope                  e) скакати на скакалці
6. to climb the wall bar                  f) стрибати
7.to do a pull-up                            g) грати в мяча
8. to skip a rope                             h) лазити по канату

2. Прочитай і переклади розповіді учнів про урок фізкультури. впр.2,стор.175.

3.  Say if the statements are true or false.  Письмово в зошиті лише True чи  False

             1)  John likes his PE lessons.        2) Kate does not like her PE lessons.        3) Kate is fond of doing some individual exercises.        4) John enjoys playing hockey.        5) Both pupils don't like team games.        6)John thinks that PE lessons help him to have fun with friends and stay healthy.

       роботи здаємо до середи.


       





 06.05.2020

Урок домашнього читання.

Сьогодні ми продовжуємо говорити про урок фізкультури.  


 1. Зєднай слова з їхнім перекладом.

1. the race                             a) бігуни
2. to be held                          b) стартова лінія
3. everybody                         c) бути готовим
4. runners                              d) відбуватися
5. scream excitedly               e) слова підтримки
6. to be ready                        f) кожен
7. convince                           g) перегони
8. the starting line                 h) стояти тремтячи
9. to stand trambling             j) переконувати
10. encouraging words          i) кричати захопливо


2. Читаємо і перекладаємо впр. 4, стор. 176, вставляємо пропущенні вирази і записуємо в           зошити у вигляді тестів


роботи присилаємо до п'ятниці.


12.05.2020


Сьогодні ми продовжуємо розмовляти про те, що ми робимо на уроках. Ми вже вивчили уроки географії та фізкультури. На черзі урок англійської мови. 


Спочатку пригадаємо ті вирази, які ми використовуємо на уроках.

Завдання 1. Зєднай словосполучення з їхнім перекладом.





Завдання 2. Прочитайте текст, перекладіть і випишіть з нього ті словосполучення, які означають види діяльності на уроці.




Завдання 3. Дайте відповіді на запитання.





Відповіді присилаємо до четверга.







17.05.2020

Доброго дня!
 У вівторок 19.05 ми пишемо контрольну роботу за 2 семестр. Початок контрольної роботи о 12.00. На роботу відводиться лише 2 години.

Повторіть:
1.  назви визначних місць Лондона і Києва, і чим саме відомі ці місця. 

2. назви шкільних предметів, види діяльності на уроці.

3. всі граматичні часи (В підручнику ст 193 -195 Present Simple Tense, cт196-197 Past Simple, ст 197-198 Future Simple, ст 198 -199 Present Continuous Tense, ст 199- 200 Present Perfect Tense
Також відеоролики про вживання усіх часів є на блозі у розділі "На допомогу учневі"


Контрольна робота.


1.      you like this movie?
варіанти відповідей

a)     Does               b) Do                 c) Can


2.     When ... your birthday?
варіанти відповідей

a)     is                    b) am             c) are


3.     In 2015 he ... to Greece by plane
варіанти відповідей

a)     go                  b) goes            c) went


4.     The Nile is the ... river in the world.
варіанти відповідей

a)     long              b) longer      c) longest


5.     She always helps ... mother.
варіанти відповідей

a)     her               b)   she             c) me


6.     Обери правильну відповідь на питання
Do birds build nests?
варіанти відповідей

a)     No,they don't 

b)     Yes,they do 

c)     Yes,they does 

d)     No,they doesn't


7.     Яке з питань сформовано невірно?
варіанти відповідей

a)     Alice is three years old? 

b)     Are you in France? 

c)     Do you live in Ukraine?


8.     What do we do at Music lesson?
варіанти відповідей

a)     sing songs                           d) learn about composers 

b)     draw nature pictures            e) learn about music instruments 

c)     write compositions              f) guess riddles


9.     Complete the sentences:
We draw and paint pictures at ...
варіанти відповідей

a)     Art lesson                        c) Math lesson 

b)     Music lesson                    d) Reading lesson


10. Complete the sentences:
We learn about other places, countries, cities at...
варіанти відповідей

a)     Biology lesson                  c) Geography lesson 

b)     History lesson                   d) PE lesson


11. Complete the sentences:
We learn about events of the past at ...
варіанти відповідей

a)     PE lesson                           c) Geography lesson 

b)     History lesson                     d) Biology lesson



12. Travelling by train is .... than travelling by plane.
варіанти відповідей

a)     slow                       c) slowest 

b)     slower                    d) the slowest


13. Travelling by plane is ..... way of travelling.
варіанти відповідей

a)     fast                     c) fastest 

b)     faster                  d) the fastest


14. Put the words in the correct order to make sentences:
famous / is / Kyiv / its / parks / for / attractive / .
(вказати правильну відповідь)
варіанти відповідей

a)     Kyiv is attractive its for famous parks. 

b)     Kyiv is parks for its attractive famous. 

c)     Kyiv is famous for its attractive parks. 

d)     Kyiv is famous its for attractive parks.


15. Put the words in the correct order to make sentences:
proud / capital / Ukrainians / of / are / their / .
(вказати правильну відповідь)
варіанти відповідей

a)     Proud are ukrainians of their capital. 

b)     Ukrainians are proud of their capital. 

c)     Capital are proud of their ukrainians . 

d)     Ukrainians are of their proud capital


16. .Постав дієслово в дужках у правильній часовій формі.
St. Sophia’s Cathedral.....(to be) one of Kyiv’s most impressive landmarks.a
варіанти відповідей

a)     have been                     c) was

b)     will be                            d) is


17.  What is the capital of Ukraine?
варіанти відповідей
a)     Lviv                        c)  Kyiv

b)     Ternopil                 d) Donetsk


18. Що це?
It is a royal church.
варіанти відповідей

a) Westminster Abbey               c) Tower Bridge 
b) Buckingham Palace               d)  the Tower of London  


19.  London buses are called ...
варіанти відповідей

a) cricket players                   c)  double-deckers
b) city bridges                        d) busy places


20. The traditional colour of London taxis is ...
варіанти відповідей

a) yellow                    c) blue 
b) green                     d) black
  
21. London stands on the river ...
варіанти відповідей

a) Dnipro                 c) Thames 
b) Dunai                   d) Desna


22. Постав дієслово в дужках у правильній часовій формі.

 Helen _______________________ (to spend) her holidays at the Spanish seaside next summer.
варіанти відповідей

a)     Spend                c) will spend

b)     Spent                 d) has spend              


23. Постав дієслово в дужках у правильній часовій формі.

 My parents _____________________ (to leave) the hotel next Monday.
варіанти відповідей

a)     Leave                      c) left

b)     will leave                d) have left


READING
My name is Tom Austin. I live in a small town of Durham in the north of England.
This story is about the day when I went to London with my dad for my 12th birthday. I woke up at five o’clock in the morning. When I got downstairs and said goodbye to my mum, Dad and I got into the car and drove to the train station.
On the train, we were talking about what sights we wanted to see. When we arrived at St Pancras Station, we went in search of something to eat. We found a subway café and had lunch there. Then we set off walking around London. Some of the sights we saw were Nelson’s Column, Big Ben, the Tower of London and Westminster Abbey. But the main attraction of the day was a flight on the London Eye. I was really looking forward to this and it didn’t disappoint me. At last, we got on the train home. On our way back, my dad and I were discussing what we had seen and done during the day. We both decided that we had really enjoyed our day.

24. Тom lives in a small … of Durham.
варіанти відповідей

a)     Lunch                   c) town

b)     England                d) London Eye


READING
My name is Tom Austin. I live in a small town of Durham in the north of England.
This story is about the day when I went to London with my dad for my 12th birthday. I woke up at five o’clock in the morning. When I got downstairs and said goodbye to my mum, Dad and I got into the car and drove to the train station.
On the train, we were talking about what sights we wanted to see. When we arrived at St Pancras Station, we went in search of something to eat. We found a subway café and had lunch there. Then we set off walking around London. Some of the sights we saw were Nelson’s Column, Big Ben, the Tower of London and Westminster Abbey. But the main attraction of the day was a flight on the London Eye. I was really looking forward to this and it didn’t disappoint me. At last, we got on the train home. On our way back, my dad and I were discussing what we had seen and done during the day. We both decided that we had really enjoyed our day.

25. Where did they have lunch?
варіанти відповідей

a)     in a restaurant             c)  in a café

b)     on the train                  d) at St Pancras Station


READING
My name is Tom Austin. I live in a small town of Durham in the north of England.
This story is about the day when I went to London with my dad for my 12th birthday. I woke up at five o’clock in the morning. When I got downstairs and said goodbye to my mum, Dad and I got into the car and drove to the train station.
On the train, we were talking about what sights we wanted to see. When we arrived at St Pancras Station, we went in search of something to eat. We found a subway café and had lunch there. Then we set off walking around London. Some of the sights we saw were Nelson’s Column, Big Ben, the Tower of London and Westminster Abbey. But the main attraction of the day was a flight on the London Eye. I was really looking forward to this and it didn’t disappoint me. At last, we got on the train home. On our way back, my dad and I were discussing what we had seen and done during the day. We both decided that we had really enjoyed our day.

26. Did they see Westminster Abbey?
варіанти відповідей

a)     Yes, they did                     b)   No, they didn’t   

READING
My name is Tom Austin. I live in a small town of Durham in the north of England.
This story is about the day when I went to London with my dad for my 12th birthday. I woke up at five o’clock in the morning. When I got downstairs and said goodbye to my mum, Dad and I got into the car and drove to the train station.
On the train, we were talking about what sights we wanted to see. When we arrived at St Pancras Station, we went in search of something to eat. We found a subway café and had lunch there. Then we set off walking around London. Some of the sights we saw were Nelson’s Column, Big Ben, the Tower of London and Westminster Abbey. But the main attraction of the day was a flight on the London Eye. I was really looking forward to this and it didn’t disappoint me. At last, we got on the train home. On our way back, my dad and I were discussing what we had seen and done during the day. We both decided that we had really enjoyed our day.

27. What was the main attraction of the day? 
варіанти відповідей

a)     visiting Madam Tussaud’s 

b)     walking around London   

c)     the flight on the London Eye






21/05/2020

Hello, boys and girls.

Продовжуємо працювати.

Подивіться відео і дайте письмові відповіді на запитання:




1) How old is Fred?
2) Where is he from?
3) Does Fred get up at 7:30?
4) What does he usually have for breakfast?
5) How does he get to his school in the morning?
6) Is his school new or old?
7) How many students study there?
8) What time do his lessons start at?
9) How many lessons a day does Fred usually have?
10) Is food at his school good?
11) When does he usually come back home from school?
12) What doesFred like doing after school?











Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.