06-08.05.2024
тема Мій вільний час
Подивіться відеоурок і виконайте наступні вправи по підручнику:
Прочитайте і перекладіть впр3 на ст 166 , доповніть речення впр4 ст 167 ( письмово)
Послухайте і пригадайте правило про вживання so\such , виконайте впр 5 на ст 167.
Домашнє завдання
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання Відповіді перешліть мені на електронну адресу або вайбер.https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/51851
================================
29.04-01.0.2024
Тема: Шкільне життя.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему " Шкільне життя". На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про позашкільні види діяльності.
1) Look at your school time-table and answer the questions. Подивіться на свій шкільний розклад уроків і
2) Match the pictures with the names of after-school activities. Поєднайте картинки з назвами позашкільних гуртків
3) Practise your vocabulary in the sentences below.
Повправляймося складати речення за табличками поданими нижче. Завдання виконайте письмово , складіть до кожної таблички по чотири речення і запишіть їх.
=======================
24-25.04.2024
Тема Шкільне життя
1. Перевірте себе і дайте відповіді на такі запитання :
- Where do you study?
- Where is your school situated?
- How many lessons do you have a day?
- What is your favourite lesson ?
What extracurricular activities do you have?
2. Вивчаємо нові слова з теми:
- school orchestra - шкільний оркестр
- choir - хор
- advertisment - реклама
- to advertise - рекламувати
- to sign up for the club - записатися в клуб ( гурток 0
- to build up a confidence - розвивати впевненість
- to take notes - робити записи
- explore - досліджувати
- opportunities - можливості
- appreciate excellence - цінувати досконалість
- dedicate - присвячувати
- to the beat of music - під ритми музики
- to develop a sense of rhythm - розвивати відчуття ритму
- group routine - груповий режим
- reading-related activities - діяльність, пов'язана з читанням
3. Складаємо речення з новими словами. Наприклад:
I signed up for the piano classes two years ago.
This club builds up my confidence.
4.Читаємо і перекладаємо вправу 1 на стор. 162. і виконуємо завдання до неї.
Домашнє завдання.
а) текст 3 на стор. 163 (читати і перекладати).
б) вправа 4 на стор.164 ( письмово ).
в) вчити нові слова
===============================
22.04/2024
Тема: Київ. Повторення.
Урок повторення та узагальнення вивченого по темі. Самостійна робота ( Скидаємо на перевірку)
1) Write true(T) or false (F). Виконуємо коротко 1 +,-
1. Kyiv is one of the most beautiful and one of the oldest cities of Europe.
2. Podil is the symbol of Kyiv.
3. Khreshchatyk Street is the jewel of Kyiv.
4. Podil suffered a great fire in the past.
5. Maidan Nezalezhnosti is the main square in Kyiv.
6. Shevchenko Street is the central street in Kyiv.
2) Complete the questions with the correct question tags ("хвостики") Пишемо лише 1 хвостик.
1. There are many interesting picture galleries and souvenir stores in Andriyivskiy Uzviz, ....?
2. Maidan Nezalezhnosti is the heart of Kyiv, ....?
3. Kids can go skateboarding and roller skating in the parks,...?
4. The Ukrainian architect designed the Fountain Samson,...?
5. My friend has already bought a book about the history of Kyiv,...?
6. Kyiv was founded by three brothers Kyi, Shchek, Khoryv and their sister Lybid,...?
3) Answer the questions. Пишемо повні відповіді на запитання.
. What is the best known street in Kyiv?
2. Where is Nebesna Sotnia Alley situated?
3. Have you ever been to Kyiv?
4. What places of interest have you visited there?
5. Who are the foundres of Kyiv?
6. What is the jewel of Kyiv?
=====================================
18.04.2024
Тема Майдан Незалежності
Подивіться відеоурок , прочитайте текст впр 2 с 153 -154 , письмово дайте відповіді на питання впр 3 с 154
https://youtu.be/wl556ztEW6U?si=0Dvt6u6OnxuBEcES
Домашнє завдання
Впр 4 с 155 A поєднайте слова з їх визначеннями , впр 4 с 155 частина B доповнити речення словами з попередньої вправи
Впр 5 с 155 прочитайте і перекладіть речення , знайдіть дієслово в реченні і визначте в якому часі кожне речення ( запишіть за зразком)
==================================
17.04.2024
Тема Київ, Хрещатик
Подивіться відеоурок і виконайте наступні вправи
Запишіть і вивчіть слова виділені жирним шрифтом в тексті
Прочитайте і доповніть розповідь про Хрещатик впр 2 с 150
https://youtu.be/vD5FmcALtH8?si=cMI-onMaVckIL1Yw
======================
15.04.2024
Тема Київ. Перлина міста -Поділ.
Подивіться відео урок і виконайте всі вправи уроку
Прочитайте впр 5 с 148
Впр 6 с 149 (усно )
Впр 7 с 149 письмово
https://youtu.be/LDuQmiOeoXA?si=tSRJrU4_Fxd1Lezb
Домашнє завдання
Впр 7 с 149 письмово
Тема Київ, визначні місця Києва
Подивіться відеоурок і виконайте наступні завдання
Впр 2 с 145 прочитайте виразно діалог
Впр 3 с 146 письмово доповнити речення
Впр 4 с 146 прочитайте
https://youtu.be/kLOp2_-ARTI?si=hkmN4zd3kfBNzdn9
Про одне з цих місць напишіть за планом впр 5 на с 147
Тема Київ, музей мініатюр
Починаємо вивчення теми Київ, визначні місця Києва
Подивіться відеоурок і виконайте наступні вправи
впр1 с 142 - вивчити нові слова
впр 3 с 143 прочитати лист Ані
впр 4 с 143 усно
https://youtu.be/KlQW9wllEIY?si=NpJhTeOZf69fHYbw
Тема: London's castles.
Подивіться відеоурок та виконайте усі завдання запропоновані вчителем.
Удачі
============================
21.03.2024
Прочитайте уважно ще раз правило .
Згода за допомогою фрази So, Neither
Коли ми погоджуємося в чомусь з кимось ми вживаємо фразу 'і я теж' so am I, neither does she.
Згода з стверджувальними реченнями So do I
Коли ми погоджуємося із стверджувальною думкою, ми будуємо речення за допомогою слова so - so do I.
- We are late. So are they. (Ми спізнюємося. Вони теж.)
- He is hungry. So is she. (Він зголоднів. Вона теж.)
- They live in Warsaw. So does she. (Вони живуть у Варшаві. І вона теж.)
На другому місці в цій фразі ставиться дієслово. Як визначити яке дієслово ставити? Вам треба зрозуміти, як утворюється заперечення з фразою, з якою ви працюєте. Наприклад. I am late - I am not late. Ніякого нового допоміжного слова ми не вживали, а лише додали частку not до am. Тому фраза 'і я теж' будуватиметься за допомогою дієслова be - am So am I. Така сама побудова буде з дієсловами can, must, would, should, was/were, тобто з такими дієсловами, які при утворенні заперечного речення не вимагають допоміжного, якого немає в стверджувальному реченні.
- She is at home. So are we. (Вона вдома. І ми теж.)
- He can drive. So is she. (Він вміє водити машину. І вона теж.)
- They would like to swim. So would I. (Вони хотіли б поплавати. І я теж.)
- I have been late. So has she. (Я запізнився. І вона теж.)
- You should study. So should I. (Тобі слід займатися. І мені теж.)
- We are going to buy a car. So are they. (Ми збираємося купити машину. І вони теж.)
Якщо заперечне речення утворюється за допомогою допоміжного дієслова, якого немає в стверджувальному реченні, ми ставимо цей допоміжний в нашій фразі згоди. Наприклад. I live in the country. - I don't live in the country. Тому фраза 'і я теж' будуватиметься за допомогою дієслова do So do I.
- She works. So does he. (Вона працює. І він теж.)
- They went to the cinema yesterday. So did we. (Вони ходили в кіно вчора. І ми теж.)
- He plays tennis. So do I. (Він грає в теніс. І я теж.)
Згода із запереченняи Neither do I
Коли ми погоджуємося з негативною думкою, ми будуємо речення за допомогою слова neither - neither do I.
- We aren't at work. Neither are they. (Ми не на роботі. І вони теж.)
- They don't smoke. Neither do we. (Вони не палять. І ми теж.)
- He can't come. Neither can she. (Він не може прийти. І вона теж.)
Перейдіть за посиланням, виконайте завдання , зробіть скрін та перешліть на вайбер або електронну пошту.
https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/121891
===============================================
18-20.03.2024
Тема: London.
Подивіться відеоурок та виконайте усі завдання запропоновані вчителем.
Уважно послухайте правило вживання So\Neither do I.
Hometask
впр.5 стор 129
=====================================
13-14.03.2024
Тема: London's sightseeing.
Перейдіть за посиланням, виконайте завдання , зробіть скрін та перешліть на вайбер або електронну пошту.
Виконані роботи здавайте вчасно!
1) https://www.liveworksheets.com/w/en/english-language/1827197
2) https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/79669
===============================================
11.03.2024
Тема Great Britain
Подивіться відеоурок
Впр 1 пригадайте назви визначних місць Лондона
Впр 2 прочитайте діалог
Впр 3 дайте письмові відповіді на питання
Впр 4 а опрацюйте слова, поєднайте визначення зі словами
Впр 4 b доповніть речення словами ( 1- слово)
Складіть власні речення з новими словами і запишіть їх в зошити
https://youtu.be/LT--EMMLnf4?si=GEIAWU68Z51N7L55
Уважно послухайте в чому різниця між will \ be going to
Впр 5 прочитайте і перекладіть речення ( усно)
Виконайте вправу на закріплення ( письмово) 1- will чи going to
Домашнє завдання ( на перевірку не відправляти)
Впр 7 прочитати і перекласти текст
Доповнити наступний текст ( письмово 1-..... ) використовуючи інформацію з впр 7
==========================================
Виконайте контрольну роботу по темі і надішліть на мою електронну пошту до 12.03.2024
Тематична контрольна робота по темі «Спорт» для учнів 7 класу за
підручником А. Несвіт (нова програма)
I.
Arrange the letters to make up the
words:
1)
N N E I T S –
_________
2)
F L O G - _________
3)
X O I N G B -
_________
4)
DUJO - _________
5)
L C Y C G I N -
_________
6)
E K A R T A -
_________
Choose the odd word out in each group:
1)
swimming,
surfing, cycling, boating
2)
fencing,
football, basketball, handball
3)
tracksuit,
trainers, T-shirt, sandals
4)
to
run, to sing, to jump, to swim
II.
Choose the right variant:
1.
The
most popular sport ______ school is football.
a)
in b) at c) of
2.
The
team of our school plays matches ______ other schools every month.
a)
of b)
against c) to
3.
I
play ______ the school team every month. .
a)
by b) at c) for
4.
I
am not good ________ any sport.
a)
at b) with c) in
5.
Schools
have teams that play _______ inter school competitions.
a)
to b)
for c) in
6.
In
netball there are seven players _________ each team.
a)
at b) of c) on
III.
Put the verbs in brackets into the
Present Perfect Continuous Tense:
1.
Sorry,
I am late. I … (to talk) on the phone.
2.
How
long…he…(to train) in the gym?
3.
You…
(to cook) dinner for two hours already!
4.
Bill
and Tom … (to watch) the football match on TV for an hour.
IV.
Read the texts and match the numbers
with the letters:
1.
Two
sportsmen fight with each other. They must wear white clothes. They can attack
only arms and legs of the opponent .
2.
The
game is played by 2 or 4 players. They mustn`t wear white clothes. They change
their positions. The ball must touch the
table on both sides of the net each time it is hit.
3.
Each
team can have up to seventeen players, but only six can play at the same time.
Players wear skates and numbered shirts.
4.
Sportsmen
must wear crash hats. They mustn`t help each other. They may eat and drink during
the event.
5.
Each
team has up to eleven players, but only seven can play at the same time. The
players have caps on. They mustn`t splash water into the face of the opponent.
6.
Sportsmen
use skis to move down snowy hills.
7.
Each
team has six players. The player can hit the ball with the hand. He/She has to
release the ball before hitting it. The players are not allowed to touch the
net.
8.
The
sportsmen wear gloves and mustn`t hit the opponent behind the neck. Their
assistants must leave the ring before the fight starts.
9.
Each
team has up to ten players, but only five of them play at the same time. The
players must try for a goal within 30 seconds of possessing a ball.
10. Each team has
eleven players. The players have different colours. Only the goalkeeper can
play the ball with the hands.
a)
a/ Boxing b/ Hockey c/ Football
d/ Judo e/ Basketball f/ Table tennis
g/ Volleyball h/ Water polo k/ Cycle racing m/ Skiing
=================================================
26.02.2024
Повторіть правила вживання Past Perfect Simple та Past Perfect Continuous Tense.
посилання на відео https://www.youtube.com/watch?v=A1SNqr5PVZw
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Зробіть скрін та перешліть на мою електронну пошту. Або у вайбер.
https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/1613472
=================================
19 - 21.02.2024
Тема Спорт
Подивіться відеоурок і виконайте наступні вправи
впр 1 с 110 подивіться на малюнки і назвіть види спорту на них
впр2 с 110 розподіліть види спорту на чотири категорії ( водні, індивідуальні, пригодницькі, ті що з м'ячем ) запишіть в зошити
https://youtu.be/IvnAmiBEmWk?si=f7QA19MSkyQRQnG_
=========================================
16.02.2024
Тема уроку: My PE lessons.
Прочитайте текст про уроки фізкультури
At the PE lesson
At the PE lesson, we have a lot of fun and games. Our teacher always makes sure that we have a good time while also getting some exercise. We have a time table for our lessons so we know what we're going to do each week.
We usually start with some warm-up exercises in the gym. We might run on the treadmill or do some stretching to get our muscles ready for the lesson. After that, we might play some games like basketball or soccer. It's great to be outside and playing with our friends.
Sometimes we have competitions where we can show how strong we are. We might have a race or see who can jump the highest. My favourite game is dodgeball. It's so much fun trying to dodge the ball and also trying to hit your friends with it!
If we win a game or competition, we might get a prize. It could be something small like a sticker or a pencil, but it's still nice to get a reward for doing well. I love coming to the PE lesson because it's always so much fun.
Домашнє завдання ( дайте письмові відповіді на питання) Відправляємо на перевірку
Answer the questions:
1. Do you enjoy physical education classes? Why or why not?
2. What is your favorite activity to do during PE class?
3. Have you ever played any team sports during PE class? Which ones?
4. How often do you have PE class at school?
5. Do you think it's important for students to have regular physical exercise during the school day?
6. Have you ever had a particularly challenging experience during a PE class? Can you tell us about it?
7. What kind of equipment or gear do you need for PE class?
8. Are there any specific rules or guidelines that you have to follow during PE class?
9. Do you prefer indoor or outdoor activities during PE class?
10. How does participating in PE class make you feel physically and mentally?
===============================================
12-15.02.2024
Тема Sport. Present Perfect Continuous Tense.
1. Подивіться уважно відеоурок і виконайте усі завдання запропоновані вчителем.
https://www.youtube.com/watch?v=6EHr-sEUkxk
=========================================
07-08.02.2024
Тема Sport. Present Perfect Continuous Tense.
Hello everyone!
1) Розпочніть з повторення нових слів , поєднайте частини виразів (УСНО)
Match the parts of the phrases
1) to play a) jogging
2) to ride b) a record
3) to go c) outdoor games
4) to keep d) in sports competitions
5) to set e) a sports club
6) to participate f) a long distance
7) to be proud g) fit
8) to join h) of achievements
2) Anwer thr questions (УСНО)
1. What sports are you interested in?
2. Who is your favourite sportsman?
3. Did you participate in any ports competitions?
4. Did you join any sports club(s)?
5. What does help you to keep fit and stay healthy ? Why?
3) Сьогодні ми познайомимось з новим граматичним часом THE PRESENT PERFECT CONTINUOUS TENSE
Подивіться відео пояснення про новий граматичний час
https://youtu.be/18OpaOS2rFU?si=cpmAZIfll0OekRkE
Виконайте вправи письмово для закріплення нового часу
Complete the sentences with the Present Perfect Continuous of he verbs in brackets.
1. They ... ... ... (travel) around the world for 3months.
2. Tanya ... ... ... (play) the piano since she started school.
3. We ... ... ... (study) history for two hours.
4. I ... ... ... (wait) for a bus for half an hour.
5. Patrick and Lisa ... ... ... (live) in London since June.
6. they ... ... ... (make) sandwiches since 2 o’clock.
7. He ... ... ... ( paint) this picture for a year.
IV. Fill in the sentences with SINCE or FOR ( можете писати лише номер речення та слово)
1. I have been living at my present address ...a month.
2. Tim has been learning French ... three years.
3. They have been playing football ... two hours.
4. Liz has been studying history ... 9 o’clock.
5. She hasn’t been talking to him ... he moved to Germany.
6. They haven’t been sleeping ... the baby was born.
7. The builders have been working on the house ... weeks.
8. Bruno has been training at water polo ... he started school.
Виконані вправи відправляємо на перевірку!
================================================
05.02.2024
Тема Sport
Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Спорт"
1. Прочитайте, перепишіть у словник та вивчіть слова та вирази:
To feel excited – [fiːl] [ɪkˈsaɪtɪd] почуватись збуджено
To be full of joy – [fʊl] [dʒɔɪ] бути повним радості
To be delighted with- [dɪˈlaɪtɪd] бути в захваті від
Not to feel bored/tired – не почуватися нудно/втомлено
To have a fabulous/ [ˈfæb.jʊ.ləs] \ wonderful time – казково/чудово провести час
To keep fit – підтримувати фізичну форму
To go jogging- [ˈdʒɒɡ.ɪŋ] бігати підтюпцем
To set a school record – встановити шкільний рекорд
To participate [pɑːˈtɪs.ɪ.peɪt] in sports competitions- брати участь у спортивних змаганнях
To be proud of - [praʊd пишатись
To join – приєднатись/вступити
Stamina- витривалість
Achievements- досягнення
To encourage [ɪnˈkʌrɪdʒ] – заохочувати, підбадьорювати
Coach - [kəʊtʃ] тренер
Contest - змагання
2. Відкрийте підручники на с. 104. впр.2. Прочитайте і перекладіть текст, зверніть увагу на нові слова і вирази.
Подивіться відеоурок
https://youtu.be/UvqZ0oWLpH0?si=tRFZNjQb3WaxQyZf
Домашнє завдання ( здаємо на перевірку)
вивчити слова та вирази і скласти 5 власних речень з цими словами ( письмово)
дати письмові відповіді на питання
1 What sport are you interseted in?
2 Who is your favourite sportsman?
3 Did you participate in any spors competitions?
4 Do you join any spors clubs?
5 What does help you to keep fit and healthy? Why?
===================================================
31.01.2024 - 01.02.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Hello everyone!- Вітаю всіх!
Today we will speak about a visit to the theatre- Сьогодні ми поговоримо про відвідування театру
At the begining of the lesson let's revise your vocabulary on the topic of our lesson- На початку уроку давайте повторимо слова по темі нашого уроку, які ми вивчали на попередніх уроках
Read and guess the word.- Прочитайте і вгадайте слово
* A person who meets the viewers at the entrance of the theatre.
* A group of people singing during the performance.
* A gadget which helps you to see the stage and the actors better during the performance.
* A person who comes to the theatre to see a performance.
* A place in the theatre where spectators sit and watch a performance.
* A place in the theatre where you can buy tickets for the performance.
* A break between the parts of a performance.
* A performance in which the actors sing instead of speaking.
Check your answers- Перевірте свої відповіді: an usher, the chorus, opera glasses, a spectator, a theatre hall, a ticket booth/a ticket box office, an interval, an opera
Answer the questions
What theatres have you visited?
Did you visit the theatre when you were a child?
What performances did you watch?
What performances did you like?
What performances did you dislike?
With whom did you go to the theatre?
Watch a video lesson and do exercises after the teacher- Перегляньте відеоурок та виконайте вправи за вчителькою. У вправі 5 на стор..96 постав речення у правильному порядку.
посилання на відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=re9VlQ1Y8m8
Homework
Do exercisse 7 page 96- write a paragraph to post on the Internet blog about your visit to the theatre, use exercise 5 page 96 as a model- Виконайте вправу 7 на сторінці 96- за зразком вправи 5 на с. 96 напишіть повідомлення для інтернет блогу (6-8-10) речень про те, як ви ходили до театру останнього разу.
Виконане домашнє завдання надішліть на мою електронну адресу
=====================
29.01.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Going to the theatre
1.drama theatre | драмтеатр |
2.opera house | театр опери і балету |
3.opera & ballet theatre | театр опери і балету |
4.music comedy theatre | муз.комедії (оперета) |
5.variety theatre | естради (вар’єте) |
6.puppet theatre | ляльковий |
7. children (juvenile) th. | юного глядача |
8.touring theatre | гастролюючий |
9.stage | сцена |
10.curtain | завіса |
11.actor, actress | актор,акторка |
12.players, performers | актори |
13.theatrical company | трупа |
14.cast | склад виконавців |
15.leading performers | актори,що виконують головні ролі |
16.minor characters | другорядні |
17.producer | продюсер, постановник |
18.stage manager; | режисер |
19.director | режисер |
20.musical director | диригент |
21.conductor | диригент |
22.settings, scenery | декорації |
23.orchestra | оркестр; партер (амер.) |
24.stalls | партер |
25.pit | амфітеатр |
26.dress circle | бельетаж |
27.upper circle | балкон |
28.gallery, gods | галерка |
29.box | ложа |
30.opera glasses | бінокль |
31.booking office | театральна каса |
32.box-office | театральна каса |
34.usher, usherette | білетер, білетерка |
35.part, role | роль, партія |
36.performance | виконання,гра; спектакль, вистава |
37.production | постановка |
38.first night | прем’єра |
39.matinee | ранковий спектакль |
40.act | акт, дія |
41.scene; concluding sc. | сцена; заключна сцена |
42.interval, intermission | антракт |
Прочитайте і перекладіть текст .
===========================================
25.01.2024
Тема: У театрі.
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання.
https://www.liveworksheets.com/node/5384879
1. Прослухайте текст про театр Глобус.
2. Запишіть пропущені слова у відповідні місця.
3. Зробіть скрін виконаної роботи і пришліть мені у вайбер або на електронну пошту.
Роботи приймаю до НЕДІЛІ 28.01.2024
==========================================
24/01/2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Тема: У театрі.
1. Послухай як читаються та перекладаються слова впр.1 стор.90
2. Роздивись афіші, та виконай впр.4 стор.92 в зошиті.
==============================
22.01.2024
Посилання на відеозустріч meet.google.com/gxf-qiev-gzz
Тема "У кінотеатрі"
1. Прочитайте текст і доповніть його словами з рамочки , в зошиті запишіть 1- слово ,яке ви підібрали
2. Прочитайте речення і вкажіть правда\чи ні , в зошиті запишіть 1-\+
3. Прочитайте речення ( визначення ) і напишіть про що саме розповідається, в зошиті запишіть 1- слово
відповіді надсилайте на мою електронну адресу до суботи 27.01.2024
natalkamarchuk74@gmail,com
==========================================
17-18.01.2024
Тема At the cinema . My favourite film.
Сьогодні ми поговоримо про улюблені фільми . Подивіться відеоурок , а саме впр 3 с 88 прочитайте і зверніть увагу на те , як описано фільм Хоббіт.
Прочитайте опис фільму "Пірати Карибського моря" і виконайте вправу 63 після тексту +\-
Запишіть 1 +\-
Домашнє завдання
Прочитайте діалог і дайте письмові відповіді на питання ( скинути на перевірку)
================================
15.01.2024
Доброго дня. Сьогодні ми продовжуємо говорити про світ розваг.
Подивіться відеоурок та виконайте завдання запропоновані вчителем.
================================================
11.01.2024
Доброго дня. сьогодні ми поговоримо про жанри фільмів.
Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.
HOMETASK
впр.6 стор.84(вставте пропущені слова з рамочки в текст) і запишіть в зошити
=========================================================
08-10/01/2024
Доброго дня. Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему " У кінотеатрі"
Тема "At the cinema"
Are you a cinema goer?
1. How often do you go to the cinema?
2. What kinds of films are you interested in?
3. What kinds of films don’t you like? Why?
4. Do you have a favourite actor?
5. Who’s you favourite actress?
6. What’s one of the best films you have ever seen?
Подивіться відео , вивчіть жанри фільмів
Домашнє завдання
===================================================
13.12.2023
Сьогодні пишемо контрольну робрту з письма.
роботу виконуємо на окремому подвійному листочку та відправляємо на мою електронну адресу до 17.12.2023
natalkamarchuk74@gmail.com
===========================================
07.12.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
====================================================
06.12.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема уроку : " Здоров'я. Розділові запитання ".
=============================================
04.12.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
А тепер почнемо готуватись до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Одним із завдань буде поставити розділові запитання до речень. Зараз ваше завдання також поставити розділові запитання до таких речень:
================================
30.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема уроку : " Перша допомога ".
1. Повторюємо нові слова ( назви ліків )
2. Тепер перевірте себе і повторіть слова про першу допомогу. Перекладіть дані слова на англ. мову:- кровотеча- вимити бруд і мікроби- перебинтувати міцно, але не тісно- звернутися по допомогу- опік- ошпарення- спричинений гарячою рідиною- задуха- блокувати дихальні шляхи- вдихнути достатньо повітря- вдарити різко по спині- рана- обгорнути ковдрою
3. Дайте відповіді на такі запитання :
-Can a little bleeding a good thing? Why?- What must you do to stop the bleeding?- What is a small burn oe scald?- What must you do at first if you have a burn ( scald)?- When does chocking happen?- What can you do when a person is chocking?- What is the first aid when a person has a broken bone?- When can you say that a person is in shock?
Ще раз перегляньте відео з читанням і перекладом тексту
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
Домашнє завдання Вправа 3 і 4 на стор. 71. Вправу 3 зробити письмово ( заповнити таблицю вправи )
====================================================
29.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Доброго дня!
Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- захворіти- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль- біль у спині ( шлунку )- мати хворе горло- ангіна- висока температура- гарячка- сильна застуда- кашель- нежить- викликати лікаря- оглянути пацієнта
- послухати серце і легені- подивитись горло ( очі, вуха )- виписати рецепт- залишатись у ліжку- дотримуватися порад лікаря- під час лікування лікарем- бруд- мікроби- дихати
4. Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 70 ( вивчити нові слова і вирази )2. Текст 2 на стор. 70-71 ( читати і перекладати)
В цьому тексті є декілька незнайомих слів. Щоб його прочитати і перекласти правильно, перегляньте відео після цього уроку. Диктор читає і перекладає цей текст. Послухайте, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
===============================================
27.11.2023
Доброго дня. Сьогодні ми напишемо невелику самостійну роботу. Відповіді надсилайте на мою електронну адресу natalkamafchuk74@gmail.com
Роботу потрібно здати до 1 грудня.
1. Переклади на українську мову.
-
High
temperature -
earache
-
Feel
cold -
look pale
-
Gargle
the throat -
pain in the knee
-
A
fever - follow the doctor’s advices
2. Переклади на англійську мову.
-
Почуватись
хворим - біль у спині
-
Оглянути
паціента - головна біль
-
Залишатись
в ліжку - біль у локті
-
Пити
тепле молоко з медом -зубний біль
3. Вибери правильний варіант відповіді.
1) Kate
ate too much ice-cream yesterday, and today she has got a …………..….…
а)
Headache б) toothache в)
sore throat г) stomachache д)
pain in the knee
2) Nick didn’t wash his hands before supper and
now he has got a …..…….………
а)
Headache б) toothache в)
sore throat г) stomachache д)
pain in the knee
3) Tom doesn’t visit his dentist regularly, so he
has got a …………..……………….
а) headache б) toothache в)
sore throat г) stomachache д)
pain in the knee
4) Ann often has got ……………………..because she
watches TV from morning till night.
а)
headache б) toothache в)
sore throat г) stomachache д)
pain in the knee
4. Постав репліки діалогу у правильному порядку.
1 - Iryna: So,
how are you doing, Vlad?
2 -Iryna: Well, what seems to
be the problem?
3 -Iryna: Listen, forget about
that medicine! I have just the thing to get rid of bad colds.
You
see, my mum is really into herbal medicine.
4 -Vlad: Well, to be honest,
Iryna, I was feeling great on Saturday, but I started to feel ill Sunday
afternoon. I thought I’d get
better, but I feel worse than before. And I’m really worried
because
I have to give a presentation at school on Friday, so I have to be better by
then.
5 -Iryna: Ah, come on! Give it
a try. You just take some of my mum’s herbal tea and drink
it
four times a day. Believe me. You’ll be up and dancing around every time.
6 -Vlad: Well, I thought I had
the flu, but the doctor said it was just a bad cold. He gave
me
some medicine to take care of my stuffy nose and fever. I’m supposed to take the medicine
three times a day after eating, but it doesn’t seem to help. He also told me to
stay
off my feet for a day or so, but I’m so busy these days.
7 -Vlad: Oh, no thanks.
8 -Vlad: Dancing around every
time, right? Well, you’re right. Let’s meet today.
==================================================
23/11/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема " Лікарські засоби ."
Спочатку дайте відповіді на питання впр1 ст 68 ( письмово)
Послухайте і повторіть за диктором слова впр 2ст 68 , вивчіть слова
Виконайте письмово впр 3 ст 69 ( письмово)
Повторіть , як скласти запитання з "хвостиком" виконайте письмово впр 5 ст 69
========================================
22.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема " Що потрібно робити щоб бути здоровими."
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- захворіти- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль- біль у спині ( шлунку )- мати хворе горло- ангіна- висока температура- гарячка- сильна застуда- кашель- нежить- викликати лікаря- оглянути пацієнта- послухати серце і легені- подивитись горло ( очі, вуха )- виписати рецепт- залишатись у ліжку- дотримуватися порад лікаря- під час лікування лікарем- бруд- мікроби- дихати
Подивіться відео і повторіть вживання модальних дієслів Should та Must
Hometask
Виконайте вправи тестово.
Use should / shouldn't / mustn't
1. We invite the Nortons to our party. They are nice people.2. Young children stay at home on their own.3. Before you go to the dentist's, you brush your teeth.4. You smoke in bed!5. You shut the windows because it is raining.6. You forget her birthday again.7. You go to the theatre when you are in Vienna. It's great.8. They tell her about John's accident. She could break down.9. You cross the street when the traffic lights are red.10. The doctor told Charlie that he drink too much alcohol.11. My mum thinks I spend so much money on clothes.12. "Twilight" is a really great book. You read it soon.13. The teacher said to me,"You get up earlier because you are late again!"14. You tell lies!15. You drive the car. You are only thirteen!
Use should / shouldn't / mustn't
==============================================
20.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема " Що потрібно робити щоб бути здоровими."
Подивіться відеоурок і виконайте наступні вправи по підручнику:
Прочитайте і перекладіть впр2 на ст 66 , доповніть речення впр3 ст 66 ( письмово)
Послухайте і пригадайте правило про вживання модальних дієслів must \ should , виконайте впр 4 на ст 67 , за зразком складіть і запишіть речення до малюнків. (письмово)
===================================================
16.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема уроку : " Піклуємось про своє здоров'я ".
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 64. Читаємо і перекладаємо вирази вправи на англійську мову.
2. Складаємо речення з цими виразами. Наприклад:
- to feel ill - The girl felt ill yesterday.
- to phone the mother - She phoned the mother and said that she felt ill.
3. Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.
HometaskСкдасти і записати розповідь за малюнками впр 2 стор.64 використовуючи вивчені вирази
Усі виконані домашні завдання присилати на мою електронну пошту вчасно.
1. Виконуємо вправу 1 на стор. 64. Читаємо і перекладаємо вирази вправи на англійську мову.
2. Складаємо речення з цими виразами. Наприклад:
- to feel ill - The girl felt ill yesterday.
- to phone the mother - She phoned the mother and said that she felt ill.
3. Уважно перегляньте відеоурок 4 на стор. 64. Слухайте диктора і намагайтесь запам'ятати нові вирази.
==================================
15/11/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема "Health highlights"
Продовжуємо тему "Здоров"я"
Прочитайте і визначте зайве слово ( запишіть в зошити)
Поєднайте частини виразів і запишіть їх в зошити з перекладом так:
to take medicine-приймати ліки
Подивіться на малюнки і виберіть до кожного відповідне речення, в зошит запишіть так:
1 - b She has a broken arm.
Звертаю вашу увагу на те , що всі вправи виконуєте письмово в зошитах .
Домашнє завдання
1) Запишіть в словники та вивчіть виділені слова та вирази з впр 2 на ст 62-63
to feel ill- захворіти
a fever- лихоманка\жар
to call the doctor-викликати лікаря
to examine the patient-оглянути пацієнта
to stay in bed- залишатися в ліжку
to gargle throat- полоскати горло
prescription-рецепт
to improve -поліпшитись
under the doctor's treatment- лікування
2) Прочитайте і перекалдіть впр2 с 62-63
=======================================================
13/11/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
======================================================
09. 11. 2023
Контрольна робота по темі "Їжа"
1. Перекласти слова та вирази на англійську мову
-здорова їжа -пароварка
-солодка їжа -каструля
-каша з молоком -ополоник
- холодильник -чистка для овочів
-відро для сміття -кухонний комбайн
2. Правильно вставте слова в речення
Healthy diet, eating habits, packed lunch, refrigerator, food processor, knife
1/ ...can do many things: grate, cut, mix, blend, make juice and so on.
2/ we usually cut bread and rolls with a ...
3/ I want to tell you about my ....
4/ Different food can be kept longer in the ....
5/ My friend has a ... , he doesn't eat junk food.
6/ I always bring a ...to school.
3. Утворіть розділові запитання до таких речень:
- I try to eat healthy food every day, ... .- My mum cooked a very tasty salad yesterday, ... .- My friend is a vegetarian, ... .- He doesn't like to eat fast food, ... .- We must eat a healthy food, ... .- It.s important to eat a lot of fruit and vegetables, ... .- We will bake pizza next Sunday, ... .- Let's go to Mc'Donalds tomorrow, ... .- I am a good cook, ... .
4. Відкрийте дужки і поставте дієслово в правильному часі:
- I ( to do ) my homework before my mum came from her work.- When I came to the swimming pool, the boys already ( to swim ).- He gave me the book which he ( to buy ) last summer.- I ( to do ) my homework by 8 o'clock yesterday.- I ( to come ) back from school by 3 o'clock yesterday.
5.Вставте в речення слова let або allowed
1. My father ... me
use his laptop.
а) let б) allowed
2.He is always ...
to do as he wants.
а)let б)allowed
3.We are not ... to
eat junk food.
а)let б)allowed
4.The teacher ...
me go home.
а)let б) allowed
5.Who ... you drink
coffee?
а)lets б)allowed
6.The children were
... to take part in the play.
а)let б)allowed
Роботи присилайте на мою електронну адресу
natalkamarchuk74@gmail.com
=============================================================
08.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми готуємось до тематичної контрольної роботи.
1. Повторити вживання Tag-questions
2. Повторити вживання let / be allowed to
3. Повторити вживання The Present Perfect Tence
4. Повторити всю лексику по темі" Їжа"
===================================================
06/11/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми вивчимо минулий доконаний час.
Подивіться відео, прочитайте правило.
Past Perfect – це минулий доконаний час. Він вказує нам, що одна дія завершилась раніше за іншу дію в минулому. Інакше кажучи, в нас є дві завершені дії, одна відбулася, скажімо, вчора, а інша – сьогодні. В цьому випадку та дія, що відбулася вчора, вживається в Past Perfect, а та, що сьогодні – в Past Simple. Давай розглянемо декілька речень, щоб стало зрозуміліше, про що піде мова далі.
He had left the house before I came home. – Він залишив будинок до того, як я повернувся додому.
My dad had prepared the dinner and only then my sister Kate came down to eat. – Мій тато приготував вечерю, і лише тоді моя сестра Кейт спустилась вниз поїсти.
We weren’t in Paris, we had decided to cancel our trip. – Ми не були в Парижі, ми вирішили скасувати нашу мандрівку.
А тепер пропоную розібрати, коли ж саме нам треба використовувати цей час
Одна дія передує іншій в минулому
Як ми вже знаємо, Past Perfect треба використовувати, коли в нас є дві дії в минулому і одна з них відбулась раніше за іншу. До тієї дії, що була раніше, і застосовується Past Perfect.
I wasn’t hungry because I had had breakfast in the morning. – Я не був голодний, бо я поснідав вранці.
(Спочатку я поснідав зранку, а вже після цього, лише через декілька годин, я зрозумів, що я не голодний – одна дія передувала іншій)
Дія, що була завершена до конкретного періоду часу в минулому
Часто ми вживаємо Past Perfect для того, аби показати, що дія була завершена до конкретного періоду часу в минулому. Наприклад, до кінця минулого року, до кінця минулого вівторка тощо.
She had painted all the walls in her house by last Sunday. – Вона пофарбувала всі стіни свого будинку до минулої неділі.
(Тобто вона пофарбувала стіни до конкретного моменту в минулому (до неділі), але нам також важливий і результат від дії)
Пояснення причини результату в минулому Тобто ми можемо пояснити те, що сталося раніше, також через час Past Perfect. Там, де маємо результат, вже будемо вживати простий минулий час.
Nathalie was really upset, because she had been fired and she needed to find a new job. – Наталі була дуже засмучена, бо вона була звільнена і їй необхідно шукати нову роботу.
(Звільнення – причина, тож для цього беремо перфектний час, а сум дівчини – це вже результат)
Reported speech
В непрямій мові також вживається Past Perfect. Коли ми хочемо передати слова іншої людини, яка нас про щось запитала в минулому (а саме – в Past Simple або Present Perfect) або щось розповіла, тоді ми використовуємо Past Perfect безпосередньо для тої частини речення, яку передаємо.
- «Did you send this email to our French partner?» – Mary asked.
= - Mary asked me if I had sent this email to our French partner.
A. My little brother ate all of the cake that I _____________________ (make).
B. The waitress brought a dish that we _____________________ (not / order) .
C. Last night I couldn't get in because I _____________________ (forget) my keys.
D. When we arrived at the station, the train _____________________ (go).
E. They didn't have any money because they _____________________ (pay) all the bills.
F. We had a big party because we _____________________ (pass) all our exams.
G. I got to the cinema at 6.30 but fortunately the film ____________________ (not start) .
H. I was exhausted because I _____________________ (study) too much.
=================================================
01.11.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні у нас урок домашнього читання. Прочитайте та перекладіть текст на стор.49. Якщо вам важко, то подивіться відео і працюйте разом з вчителем.
виконайте тест до 15 листопада
=================================================
30.10.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа"
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
впр.6 стор 48(написати рецепт салату з курки та каррі)
=======================================================
16.10.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа" Ми поговоримо про облаштування кухні та її обладнання.
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
==================================================
12/10/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Їжа" Ми поговоримо про облаштування кухні та її обладнання.
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
Hometask
впр.1 стор 42 (вивчити слова)впр.5 стор.43 (описати свою кухню)
при написанні твору використовуйте прийменники місця
Прийменники місця | |||
above над, вище, вгорі | across from навпроти, через дорогу від | around навколо, навкруги | |
at при, в, на, за, о | behind позаду, поза, за | below під, нижче, внизу | |
between між | by, beside, near при, поруч, біля | close to близько до, поруч з | |
in у, в, всередині | in front of спереду, перед | next to поруч, наступний до | |
on на | opposite навпроти | over над, через | |
past за, повз, мимо, після | under під |
Нагадую, що виконані роботи потрібно присилати ВЧАСНО на мою електронну адресу
natalkamarchuk74@gmail.com
========================================================
11/10/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні ми продовжуємо
вивчати тему "Їжа"
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
Виконайте письмово впр3 ст41 , де потрібно вживаємо частку to
Виконайте наступну вправу письмово . Вживаємо allowed \let
Домашнє завдання
Напишіть про свій перекус ( ланч,який ви берете з собою в школу)
Every morning I pack my lunch box/ I usually take … .
Sometimes I take … . I never take … . My mother lets me put …, …, … into my lunch-box. She doesn’t let me eat …, … .
Нагадую, що виконані роботи потрібно присилати ВЧАСНО на мою електронну адресу
natalkamarchuk74@gmail.com
=================================================
09/10/2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні розпочинаємо вивчати нову тему "Їжа"
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
Напишіть коротке повідомлення про те, що ви берете на перекус в школу і що не берете. Використайте слова та вирази з впр.1 стор.38.
=====================================================
05.10.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні на уроці ми працюємо з текстом.
Прочитайте текст і виконайте завдання після тексту.
1 Read the text and answer the questions.
Each family has its own traditions. They depend on the country where people live and, of course, on a
particular family. As for my family, we’re very closely knit. Our traditions
are similar
to other families. But some are different.
Every morning we enjoy having breakfast together, discussing our plans,, or something important. Then
everyone goes to work, my sister and I go to school. We often call each other at lunchtime but
we meet only in the evening. I always call my parents
when I get home. In the evening we cook dinner together, I like assisting
my mother and
we relax after a
hard day. After the meal, we watch movies together or just chat.
But at the weekend we have much more spare time
that we can spend together. Every weekend we visit our
grandparents and help them in the garden. My sister and I have a tree house.
We play there together
with our friends. Sometimes
our parents organize a trip to another city.
And, of course, the New Year is an exciting
time! We prepare presents, which are not expensive at all, it’s just the way of
expressing our gratefulness to each other. The whole family gets around the table
to celebrate and make New Year resolutions. Christmas
is time for having fun, giving presents, and putting out our nativity’s scene.
In summer we go somewhere together. It may just
be fishing or a trip abroad, it does not matter! For our
family the main thing is that we are together.
1) When do they
talk about their plans? —
2) Who prepares
dinner? —
3) Where do they go
every weekend? —
4) What holidays do
they celebrate? —
5) What do they
prepare for each other? —
6) Where do they go
in summer? —
2.
Tick the sentences True or False .
1.Traditions depend on the country
where people live
2. Some
traditions are different.
3.
We enjoy
having dinner together, discussing our plans
4. When
I come home from school I
always call my parents.
5.
In the
evening I help my mother to cook dinner .
6. Every Saturday and Sunday we visit our grandparents and help them in the garden.
7. My sister and I play there together with our parents.
8.
We celebrate the New Year together.
9.Christmas is time for
having fun, giving presents, and putting out our nativity’s scene.
10.We
never go fishing or abroad in summer.
Роботи присилайте на мою пошту
natalkamarchuk74@gmail.com
=======================================
04.10.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
впр.3,4 стор 34
=================================================
02.10.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
тема уроку "Сімейні традиції"
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
Hometask
Напишіть в зошиті розповідь про свої сімейні традиції за зразком впр.4b стор.31-32
Роботи присилайте на мою пошту
natalkamarchuk74@gmail.com
=======================================
27-28.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Сьогодні урок домашнього читання. Прочитай та переклади текст стор. 27.
якщо важко, ви можете прослухати та повторити читання за вчителем.
виконай впр. 3 стор.28 письмово. Доповни речення за змістом тексту.
Сьогодні ми розглянемо правила утворення розєднувальних запитань.
уважно подивіться відео.
впр.5 стор.29 (запишіть питання в зошит)
============================================
25.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема " The household chores."
Hello children!
Продовжуємо говорити про домашні справи.
Watch a video and make a list of Ben's household chores. Подивіться відео , повторюйте назви домашніх справ і складіть список справ, які виконує Бен .
В зошиті запишіть
Ben's household chores
-
-
Look at the pictures and say what the children are doing at the moment. Вживаємо Present Continuous Tense Теперішній тривалий час.
Подивіться на малюнки і скажіть що діти роблять в цей момент.
У вас є зразок.
Example:
The boy is washing the clothes at the moment.
=====================================================
21.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема "Household chores"
HOUSEHOLD CHORES
Make up sentences (запишіть 6 речень в зошит)
I My dad My mum My sister (brother) My parents My friend | always often sometimes never usually | do shopping go to the market polish the floor vacuum the carpets clean the windows dust the ornaments sweep the floor do the washing do the washing up make my bed make a mess pick up his / her things take out the garbage cut the grass mow the lawn | every day. in the morning. in the evening. at the weekend. every week |
Read the dialogue and do the task.
Mother. Children, Grandma and Grandpa are coming to visit this evening and I need you to help me with some chores. Have you all made your beds?
Children. Yes, Mom.
Mother. Rob, I want you to fill the dishwasher and then wash and dry the big dishes that can’t fit in the dishwasher.
Rob. OK.
Mother. Sue, I want you to take out the garbage. Then sweep and mop the kitchen floor, okay?
Sue. Sure. I’m excited Grandma and Grandpa are coming.
Mother. And Peter, would you clean the bathroom?
Peter. Oh Mom, I hate cleaning the toilet.
Mother. Okay, you clean the sink and bathtub, and I’ll clean the toilet. But then I would like you to help your Dad clean out the garage.
Peter. OK.
Mother. Well then, let’s get started. I’m going out to mow the lawn. Come get me if you need me.
Say if the statements true or false.
1. The children must help clean the house.
2. Rob has to wash and dry the small dishes.
3. Sue has to sweep and mop the bathroom floor.
4. Peter has to clean the toilet.
5. Dad has to cut the grass.
6. Grandma and Grandpa are coming tomorrow.
Homework
Напишіть розповідь про те ,як ви допомагаєте батькам по господарству 10-12 речень
Використайте always\usually\never\sometimes\every day
================================================
20.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Тема " My family and friends"
Hello children!
Продовжуємо тему " Family and friends"
Дайте відповіді на ці запитання
1.How large is your family?
2. Do you have any brothers or sisers?
3. Are they older or younger than you?
4. What are they fond of?
5. What do you like doing together?
Remember new words
to get on well with- мати добрі відносини з....
to have a lot of things in common- мати багато спільного
to mean - означати
to be by yourself- бути самим собою
Reading
Ex 2 p 20 Read Tom's blog about his family and answer the questions
- Is his family small or big?
- Does Tom get on well with his family?
Read ( Ex 3 p 20) what Tom says again. Tick the sentences T( true) or F (false) . If Tom doesn't tell you the answer tick NM ( не сказано)
Подивиться відео і вивчіть правила вживання і написання зворотних займенників.
===========================================================
18.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
впр.6 стор.19 (дати відповіді на запитання)
===========================================================
14.09.2023
Hello, children. I'm glad to meet you .
Сьогодні ми пищемо діагностувальну роботу.
Посилання дійсне до 15 вересня до 23.00
У вас є одна спроба. На роботу відведено 40 хвилин.
Удачі!
=============================================================
13.09.2023
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ssh-twch-zaz
Якщо ви не змогли приєднатися до уроку, або виникли технічні проблеми, перегляньте відеоурок і виконайте вправи за вчителькою
===================================================================
11/09/2023
Hello, children. I'm glad to meet you .
Our today's topic is "Our English Lesson"
Watch this video and try to do all exersises.
=================================================================
09/09/2023
Hello, children. I'm glad to meet you .
Our today's topic is "Summer holidays"
Watch this video and try to do all exersises.
1) вивчити вирази впр.1.стор.8
2) написати 5 власних речень за зразком впр.5 стор.9
==========================================================================
06-07/09/2023
Hello, children. I'm glad to meet you after summer holidays.
Our today's topic is "Back to school"
Watch this video and try to do all exersises.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.