12-13.01 Тема "At the cinema"
Are you a cinema goer?
1. How often do you go to the cinema?
2. What kinds of films are you interested in?
3. What kinds of films don’t you like? Why?
4. Do you have a favourite actor?
5. Who’s you favourite actress?
6. What’s one of the best films you have ever seen?
Подивіться відео , вивчіть жанри фільмів
====================================================
Урок 7.12
Тема уроку : " Наше здоров'я".
1. Перевірте себе і перекладіть такі слова і вирази на англ мову:- віртуальна реальність- впливати- змогти щось зробити ( вдатися щось зробити )- хірургічні технології- операційна- мережа ігор- зв'язувати- дослідження - зменшити- самотність
2. Тепер дайте відповіді на запитання за текстом:
- What is virtual reality in your opinion?- Can VR affect people's life?- Can it be useful for people in some ways?- How can people use VR in medicine?- Do virtual machines help doctors in surgical techniques?- How can VR help children in hospitals? How?
3. Тепер читаємо діалог 5 на стор. 75 між лікарем і пацієнтом і ставимо слова лікаря і пацієнта в правильному порядку.
4. Домашнє завдання Вправа 8 на стор. 77 ( написати е-лист другу про своє відвідування поліклініки, використовуючи такі слова і вирази вправи:
-to suffer from - страждати від- to complain of - скаржитись на- to give practical advice - дати практичні поради- to prevent the illness - попередити хворобу- to avoid serious complication - уникнути серйозних ускладнень- to examine - оглянути- to find out - вияснити, дізнатися- to recover - одужати
====================================================
05.12.2022
Урок 5.12
Тема уроку : " Здоров'я. Розділові запитання ".
==============================
28.11.2022
Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь їх виконати.
Завдання 1.Поєднайте слова в пари:
1. to dust a) food2. to take out b) the rubbish3. to share c) the doctor's advice4. healthy d) the furniture5. to look e) pale6. to have f) a stomach ache7. to take g) household chores8. to follow h) the temperature
Завдання 2 Визнач правильний переклад речень:
1. My friend tries to keep to a healthy diet.a) Мій друг їсть дієтичні продукти.в) Мій друг старається купувати лише дієтичні продуктис) Мій друг старається дотримуватися здорової дієти.
2. It's important to eat a wide variety of food.a) важливо їсти різноманітну їжу.в) важливо купувати різноманітну їжу.с) важливо старатись урізноманітнювати свою їжу.
3. The doctor told me to follow his advice every daya) Лікар наказав мені дотримуватись його порад .в) Лікар сказав мені дотримуватись його порад щодня.с) Лікар дотримувався порад щодня.
Завдання 3.Заповни пропуски одним із слів: a) a lot of b) much c) many d) little e) a little1. We can see ... of trees in the garden.2. There is very ... soup in the pan. It isn't enough for us.3. ... sweets are not good for your health.4. I want ... lemonade, please.5. You must not eat ... ice cream.
Завдання 4. Утвори розділові запитання до речень:1. Steve fell ill last week.2. My temperature was high.3. I have a headache.4. You must not eat much choсolate.5. Let's have something for a snack.6. I have already done my shopping today.
Завдання 5.Визнач правильну часову форму дієслова:
1. They ... to the hospital last Mondaya) go, b) will go, c) went, d) have gone
2. She ... in the hospital now.a) am, b) are c) be, d) is
3. Ann ... to see a doctor now.a) is waiting, b) waits, c) waited, d) are waiting
4. My mum ... dinner before I came from school.a) cooked, b) had cooked, c) has cooked, cooks
Завдання 5Напиши невеликий твір на одну із тем:1. My family is my treasure2. Helping hands ( my help about the house ).3. My favourite holidays and traditions.4. How I fell ill with a cold .
==================================
24.11.2022
А тепер почнемо готуватись до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Одним із завдань буде поставити розділові запитання до речень. Зараз ваше завдання також поставити розділові запитання до таких речень:
=============================
23.11.2022
Тема уроку : " Перша допомога ".
1. Повторюємо нові слова ( назви ліків )
2. Тепер перевірте себе і повторіть слова про першу допомогу. Перекладіть дані слова на англ. мову:- кровотеча- вимити бруд і мікроби- перебинтувати міцно, але не тісно- звернутися по допомогу- опік- ошпарення- спричинений гарячою рідиною- задуха- блокувати дихальні шляхи- вдихнути достатньо повітря- вдарити різко по спині- рана- обгорнути ковдрою
3. Дайте відповіді на такі запитання :
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
Домашнє завдання Вправа 3 і 4 на стор. 71. Вправу 3 зробити письмово ( заповнити таблицю вправи )
===============================================
21.11.2022
Доброго дня!
Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ".
1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :- захворіти- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль- біль у спині ( шлунку )- мати хворе горло- ангіна- висока температура- гарячка- сильна застуда- кашель- нежить- викликати лікаря- оглянути пацієнта- послухати серце і легені- подивитись горло ( очі, вуха )- виписати рецепт- залишатись у ліжку- дотримуватися порад лікаря- під час лікування лікарем- бруд- мікроби- дихати
4. Домашнє завдання 1. Вправа 1 на стор. 70 ( вивчити нові слова і вирази )2. Текст 2 на стор. 70-71 ( читати і перекладати)
В цьому тексті є декілька незнайомих слів. Щоб його прочитати і перекласти правильно, перегляньте відео після цього уроку. Диктор читає і перекладає цей текст. Послухайте, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео
===========================================
16.11.2022
=====================================
10.11.2022
Домашнє завдання 1. ви вчити нові слова з тексту 3 на стор. 62-632. текст 3 на стор. 62-63 ( читати, перекладати )3. вправа 4 на стор. 63 ( письмово )
Перегляньте відеоурок. Уважно слухайте читання і пояснення нових слів диктором. Потім старайтеся прочитати і перекласти текст самостійно.
====================================
07/11/2022
====================
27.10.2022
=======================================
26.10.2022
=================================================
24/10/2022
- I lost the key that he (give) to me.
- She told me that she (see) the film .
- I went outside as I (hear) a noise.
- She picked out the red dress, which she (not / wear) for ages.
- Mike (not / swim) in the beach before that day.
- His father was angry because he (not / help) him.
- (you / have) dinner before you left the house?
- (he / manage) to find a place to stay when he went to Paris?
- Where (she / stay) before she moved to live with her boyfriend?
=================================================
12.10.2022
===================
10.10.2022
============================
08.10.2022
УРОК ГРАМАТИКИ.
Present Continuous – це час англійської мови. Він використовується для того, щоб описати процес або дію, яка відбувається зараз (в даний момент).
Present continuous вживання
Present Continuos використовується в таких випадках:
Для опису дії, яка відбувається або не відбувається в даний момент.
Часто в такому випадку вживаються наступні допоміжні дієслова: now, right now, at the moment.
Наприклад: He is doing his homework now. – Він робить домашнє завдання зараз.
Для позначення довготривалих дій, які вже відбуваються протягом деякого періоду і ще не є завершеними.
Наприклад: I am studying to become a doctor. – Я вчуся, щоб стати лікарем.
Також Present Continuos може використовуватись для позначення дій або планів, які мають (або не мають) відбутися в майбутньому. При цьому треба вказати час події.
Наприклад: I’m going on a date tonight. – Я йду на побачення сьогодні ввечері.
Present Continuous використовується, коли співрозмовник хоче висловити своє негативне відношення до дій, які утворюються у теперішньому часі.
При цьому характерним є використання слів always та constantly між допоміжним дієсловом та дієсловом з інговим (-ing) закінченням.
Наприклад: She is constantly talking on a phone. – Вона постійно розмовляє по телефону.
Present continuous стверджувальні речення
(Affirmative sentences)
Щоб утворити стверджувальне речення в теперішньому тривалому часі потрібно додати допоміжне дієслово am, is або are (одна з форм дієслова to be) після особи, яка виконує діє, та до дієслова додати закінчення -ing.
Формула: іменник+am/is/are+дієслово+ing.
I am (I’m) reading a book now.
You are (you’re) reading a book now.
He, she, it is (he’s, she’s, it’s) reading a book now.
We are (we’re) reading a book now.
You are (you’re) reading a book now.
They are (they’re) reading a book now.
Present continuous заперечення
(Negative sentences)
Для того, щоб утворити заперечні речення у теперішньому тривалому часі, потрібно додати після допоміжного дієслова am, is або are частку not та дієслово із закінченням -ing.
Формула: іменник+am/is/are+not+дієслово+ing
I am not (I’m not) watching TV at the moment.
You are not (aren’t) watching TV at the moment.
He, she, it is not (isn’t) watching TV at the moment.
We are not (aren’t) watching TV at the moment.
You are not (aren’t) watching TV at the moment.
They are not (aren’t) watching TV at the moment.
Питальні речення (Interrogative sentences)
Щоб утворити питальне речення в теперішньому тривалому часі, потрібно допоміжне дієслово am/is/are поставити на початок речення.
Формула: Am/is/are+ іменник+ дієслово+ing.
Am I sleeping now?
Are you sleeping now?
Is he, she, it sleeping now?
Are we sleeping now?
Are you sleeping now?
Are they sleeping now?
Короткі відповіді (Short questions)
yes, I am
yes, you are
yes, he, she, it is
yes, we/you/they are
No, I’m not.
No, you aren’t.
No, he, she, it isn’t.
No, we/you/they, aren’t
Present continuous маркери часу
- now, just now, right now – зараз
- at the moment – в даний момент
- this week/month/year – цього тижня/місяця/року
Present continuous відео
Present Continuous вправи
1. Утворіть форму дієслів із закінченням -ing.
Н-д: walk – walking
have
come
listen
buy
swim
put
use
stop
drive
win
2. Перекладіть речення, використовуючи Present Continuous.
Хелен купує помідори на ринку.
Маленький Том плаче в спальні.
Йде дощ.
Ми граємо в теніс з друзями.
Мама готує курячий суп.
Мавпочки їдять банани на дереві.
Мій брат вчить віршик.
Куди йде твій батько?
Що ти читаєш?
Чому він спить зараз?
Де грають твої діти?
Поїзд не рухається.
Хлопчики не танцюють.
Джек і Джейн не допомагають мені.
Учитель не дивиться на нас.
3. Складіть зі слів речення.
Н-д: the – I – beach – going – to – am. – I am going to the beach. (Я йду на пляж.)
Anna – juice – is – orange – drinking.
not – sun – shining – the – is.
are – parents – the – in – my – sitting – garden.
dress – she – long – is – a – today – wearing.
we – playing – not – violin – are – the.
=================================
29.09.2022
=======================================
17.09.2022
=============================================
15.09.2022
=================================================
14/09/2022
===========================================
12.09.2022
========================================
10.06
Тема уроку " Літні канікули ".
Today we are going to have our last English lesson this school year. This lesson will be without any tasks and marks. Let's answer the questions " What have I learned this school year?"I think you've learned a lot of things. During the year we spoke about your families, friends, relatives, about English people , their life and traditions. We also talked about our country, its people, interesting places and big cities. You told about your school life , lessons, breaks , favourite subjects. So you see that you have learned a lot of things this year. I hope that you will learn English a little in summer in order not to forget anything. I also hope that you will repeat the table of irregular verbs in summer. Now listen to this song about summer and sing it too. Have a happy and nice summer.
https://www.youtube.com/watch?v=DfHWc6-xuE4 це посилання на відео.
===================================
28,05,2021
Нello everyone!
Today we have grammar lesson .We are going to speak about the order of the words in the English sentences.- Сьогодні у нас урок граматики. Ми маємо повторити порядок слів в англійському реченні.
First of all I propose to you to watch a video and revise your grammar- Спочатку перегляньте відео і повторіть основні правила побудови речень в англійській мові
Exercise - put the words into the correct order to make up sentences- Поставте слова в правильному порядку, щоб скласти речення
- go / now / home / will / I →
- give / the present / tomorrow / we / him / will →
- her / met / last night / at / we / the station →
- was / last week / he / in hospital →
- in Greece / spend / I / will / next year / my holiday →
- must / at five o'clock / leave / we / the house →
- the library / take / I / the book / will / today / to →
- my mum / breakfast / in the morning / made →
- tonight / want / to the cinema / to go / we →
- wrote / last week / they / at school / a test
=========================================
25.05.2021
Сьогодні продовжуємо готуватись до контрольної роботи.
Перегляньте відео і повторіть правила вживання і утворення речень у теперішньому доконаному часі.
Перегляньте відео і повторіть правила вживання і утворення речень у теперішньому тривалому часі.
Це відео допоможе вам пригадати правила утворення tag-questions
=======================================
22.05.2021
Підготовка до контролю письма.
Виконайте завдання з фото.
Схожі завдання будуть на контрольній.
1) Розкрийте дужки, поставте дієслова у потрібному часі.( Present Perfect/ Past Simple/ Present Perfect Continuous)
2) Погодьтеся з твердженнями використовуючи So/ Neither. ( Виконайте будь яких 8 речень з фото нижче).
3) Question tags . Питальні хвостики. ( Виконайте будь яких 6 речень з фото)
===============================================
30.04.2021
Hello everyone!
Сьогодні у нас урок читання.
Foreign languages in our life. Read and translate the text
Learning a foreign language is not an easy thing. It is a long and slow process that takes a lot of time and efforts. (зусиль)
Nowadays it is especially important to know foreign languages. Some people learn languages, because they need them for their work, other travel abroad, for the third studying language is a hobby. Everyone, who knows foreign languages can speak to people from other countries, read foreign authors in the original, which makes your outlook (Кругозір) wider. It is not surprising that many intellectuals and well educated people are polyglots. Nowadays English has become the world’s most important language in politics, science, trade and cultural relations (відносини) . Over 300 million people speak it as mother tongue. The native speakers(носії мови) of Englishlive Australia and New Zealand.
English is one of the official languages in the Irish Republic, Canada, the South Africa Republic. English is one of the official languages of the United Nations Organizations and other political organizations. Half of the world’s scientific literature is in English. It is the language of computers technology. To know English today is absolutely necessary for every educated man, for every good specialist.
English language it is a wonderful language. It is language of the great literature. It is the language of William Shakespeare, Jonathan Swift, Walter Scott, Charles Dickens.
The great German poet Goethe once said, “He, who knows no foreign language does know his own one”. That is why in order to understand oneself and environment one has to study foreign languages.
Виконуємо тестово завдання письмово
Choose the correct item.
1. Nowadays it is especially important to know foreign ___________.
a) countries b) languages c) people
2. Everyone, who knows _________ can speak to people from other countries.
a) foreign languages b) foreign poets c) foreign literature
3. It is not surprising that many intellectuals and well educated people are _______.
a) genius b) clever c) polyglots
4. Nowadays English has become ________ in politics, science, trade and cultural relations.
a) the world’s most important language b) more important language c) is not important language
5. Over 300 million people speak it as mother ______.
a) language b) tongue c) speaker
6. English is one of the official languages of the ______ and other political organizations.
a) United Nations Organizations b) Paris c) Ukraine
7. It is the language of _______.
a) books b) movies c) computers technology
8. English language it is a _______ language.
a) great b) wonderful c) nice
9.It is language of the great________.
a) Literature b) Math c) Art
10. The great ________ poet Goethe once said, “He, who knows no foreign language does know his own one”.
a) British b) French c)German
Виконуємо тестово завдання на +\- письмово
Завдання виконуємо в зошиті.
Роботи за 29 та 30 квітня присилаємо на пошту до 02.05.2021
========================================
29.04.2021
Тема уроку: Вивчення іноземних мов ( " Learning Foreign Languages ").
1. Спочатку виконуємо вправу 6 на стор. 174 ( вписуємо в порожні місця, чому, на вашу думку, важливо вивчати іноземні мови ). Why it is good to know English:
Наприклад:
- to travel
- to understand English films and songs
- to speak to people from English-speaking countries , etc ( Намагайтесь заповнити всі порожні місця ).
2. Вивчаємо декілька нових слів з цієї теми:
- native language ( mother tongue ) - рідна мова
- foreign language - іноземна мова
- international language - міжнародна мова
- experience - досвід
- to improve - покращити, вдосконалити
- improvement - покращення, вдосконалення
- confidence - впевненість, переконаність
- to suit - підходити, годитися
- level - рівень
- three quarters - три чверті
- to design - створювати
- ability to communicate - здатність спілкуватись
3. Спробуйте скласти речення з цими словами і записати. ( 6 речень) Наприклад:
Ukrainian is my MOTHER TONGUE - моя рідна мова українська
I want to Improve my Level of English - я хочу покращити мій рівень англійської мови. і т. д.
4. Перегляньте відео і з нього запишіть і перекладіть 10 причин вивчати англійську мову.
У фільмі ви зустрінете кілька незнайомих слів:
- reason - причина
- respond - відповісти
- to be able - бути здатним
- to impress - вразити
- native speaker - людина, для якої англійська мова є рідною ( носій мови )
https://www.youtube.com/watch?v=b_nFfpA8H6g це посилання на відео. ( Якщо відео відразу не відкривається, то дивіться за посиланням)
.
========================================
27.04.2021
Сьогодні я пропоную вам прочитати текст , заповнити пропуски словами, поданими у рамочці. ( текст не переписуйте, тільки вкажіть номер пропуску і слово)
Потім дайте 5 порад Стефану. Поради записуємо повними реченнями.
Роботи присилаємо на пошту до 28.04.2021
===================================================
22 - 23.04.2021
Тема: Соціальні проекти і благодійність.
It is very good to be useful and helpful. It's so great when you feel yourself being a good citizen.
Today we are going to speak with you about social projects and charity.
1) Open your textbooks on page 169 ,exercise 1b)- read and translate word-combinations in the box.
Social projects
To organize a concert for the orphans- організувати концерт для дітей-сиріт
To clean the river bank- прибирати беріг річки
To plant a fruit garden – садити фруктовий сад
To help the elderly people- допомагати старшим людям
To collect toys and school things- збирати іграшки та шкільне приладдя
To work collaboratively- працювати спільно
To organize a charity event- організувати благодійну акцію
To run a charity marathon - бігти благодійний марафон
Складіть і запишіть 6 речень зі словосполученнями з рамочки
Вправа 2 ст. 169- розгляньте фото (1-4) і поєднайте їх з назвами соціальних проєктів ( A-D).
Як ви гадаєте, чим займаються діти, беручи участь у цих соціальних проєктах? Запишіть свої думки про кожен соціальний проєкт, зображений на фото.
Домашнє завдання
Прочитайте і перекладіть впр 4 ст 170 в підручнику
=========================================================
20.04.2021 Посилання на урок у вайбер групі.
Домашнє завдання: 1) впр.3, стор.166 ( читати і перекладати)
2) впр. 4 стор. 167 ( доповнити речення повністю)
3) Поставити запитання до речень. Починати з того слова, що в дужках.
1) Some children do stupid things. (why?)
2) I am looking for my watch (what?)
3) His penfriend lives in London. (where?)
4) We met after school yesterday. (when?)
5) She ‘ ll come to the party. (with whom?)
6) English is spoken in many countries. (what countries?)
7) He was not prepared for the test. (why?)
8) They were playing a game when I came. (what game?)
9) I have made some mistakes in this exercise (how many?)
10) He has given me his old camera. (what?)
Роботи присилати на пошту до 22.04,2021
=================================================
16.04,2021
Виконайте наступні вправи:
Вправа 1 - прочитайте текст та доповніть речення після тексту ( записуйте лише те що вставили)
Вправа 2- З'єднайте частини, запишіть у вигляді тестів.
Тепер переходимо до и. Вивчаємо правильне вживання слів SO і SUCH.Уважно перегляньте відео з цим граматичним матеріалом.
Як ви бачите з відео, слова SO і SUCH перекладаються як ТАКИЙ, але після слова SO вживаємо ЛИШЕ прикметник або прислівник, а після слова SUCH вживається іменник або іменник з прикметником. Наприклад:
Ця книга ТАКА цікава - This book is SO interesting ( це прикметник- який?- цікавий)
Це ТАКА цікава книга - This is SUCH an interesting book.(прикметник+ іменник - цікава книга).
5. Тепер спробуємо перекласти такі речення, використовуючи слова SO і SUCH:
а) Цей танець Такий чудовий і
Це Такий чудовий танець
б) Цей фільм Такий захоплюючий і
Це Такий захоплюючий фільм.
в) Цей собака Такий розумний і
Це Такий розумний собака.
Вправа 3 - запишіть so або such (тестово)
===========================================================
15,04,2012
Тема: Шкільне життя. Розвиток навичок граматики.
============================================
13.04.2021
Посилання: https://meet.google.com/zbx-rtdv-ftu
Домашнє завдання: 1) впр.1, 5 стор.162, 164 (вивчити нові вирази);
2) впр.5 Стор.164-165 (тестово)
==============================================
08/04/2021
Good morning, pupils! Let's start 0ur lesson!
Починаємо нову тему " School Life".
a) вивчаємо нові слова з теми:
- school orchestra - шкільний оркестр
- choir - хор
- advertisment - реклама
- to advertise - рекламувати
- to sign up for the club - записатися в клуб ( гурток 0
- to build up a confidence - розвивати впевненість
- to take notes - робити записи
- explore - досліджувати
- opportunities - можливості
- appreciate excellence - цінувати досконалість
- dedicate - присвячувати
- to the beat of music - під ритми музики
- to develop a sense of rhythm - розвивати відчуття ритму
- group routine - груповий режим
- reading-related activities - діяльність, пов'язана з читанням
б) Складаємо речення з новими словами. Наприклад:
I signed up for the piano classes two years ago.
This club builds up my confidence.
( скласти і записати 6 речень)
в) Читаємо і перекладаємо вправу 1 на стор. 162.
3. Домашнє завдання.
а) текст 3 на стор. 163 (читати і перекладати).
б) вправа 4 на стор.164 ( письмово ).
в) вчити нові слова
================================================
06.04.2021
посилання: https://meet.google.com/zap-bqzx-bxz
Тема: Київ. Повторення.
Урок повторення та узагальнення вивченого по темі.
1) Write true(T) or false (F). Виконуємо коротко 1 +,-
1. Kyiv is one of the most beautiful and one of the oldest cities of Europe.
2. Podil is the symbol of Kyiv.
3. Khreshchatyk Street is the jewel of Kyiv.
4. Podil suffered a great fire in the past.
5. Maidan Nezalezhnosti is the main square in Kyiv.
6. Shevchenko Street is the central street in Kyiv.
2) Complete the questions with the correct question tags ("хвостики") Пишемо лише 1 хвостик.
1. There are many interesting picture galleries and souvenir stores in Andriyivskiy Uzviz, ....?
2. Maidan Nezalezhnosti is the heart of Kyiv, ....?
3. Kids can go skateboarding and roller skating in the parks,...?
4. The Ukrainian architect designed the Fountain Samson,...?
5. My friend has already bought a book about the history of Kyiv,...?
6. Kyiv was founded by three brothers Kyi, Shchek, Khoryv and their sister Lybid,...?
3) Answer the questions. Пишемо повні відповіді на запитання.
. What is the best known street in Kyiv?
2. Where is Nebesna Sotnia Alley situated?
3. Have you ever been to Kyiv?
4. What places of interest have you visited there?
5. Who are the foundres of Kyiv?
6. What is the jewel of Kyiv?
Відповіді присилаємо на мою електронну адресу сьогодні до 10.00.
======================================================
02. 04.2021
Сьогодні у нас урок домашнього читання.
3 і 4 вправи виконати письмово
Зошити на перевірку зберу після карантину
===================================================
01.04.2021
Посилання https://meet.google.com/bre-hxfx-xzi
Домашнє завдання
стор. 156 впр.1, 2 (тестово)
Для того щоб повторити часи зайдіть на сторінку " На допомогу учневі"
Роботи записуєте в зошиті, які я перевірю після карантину.
=============================================================
30.03.2021
Посилання : https://meet.google.com/uaf-vpmm-nxj
Домашнє Завдання: стор. 153 (читати і перекладати; невідомі слова виписати в словники)
стор.155, впр.4(тестово)
У четвер перевіримо.
==============================================================
22.01.2021
Good morning, pupils! Let's start 0ur lesson!
1. Виконуємо вправу 4 на стор. 112. Потрібно описати картинки за зразком. Уважно прочитайте зразок опису першої картинки. За таким зразком треба написати по декілька речень до кожної картинки.Наприклад: ( картинка 2 ). Дівчата тренуються кожен день, щоб бути здоровими. Зараз вони скачуть на скакалці.Вони втомлені, тому що вони скачуть вже 20 хвилин.
( Це буде одне з домашніх завдань ).
2. Продовжуємо вчитися складати запитання в теперішньому завершено-тривалому часі. Нагадую схеми побудови запитань.
а) загальне запитання завжди починається з ДОПОМІЖНОГО дієслова.
б) спеціальне запитання починається з питального слова, за яким іде допоміжне дієслово, далі підмет і присудок, а потім всі другорядні члени речення.
в) альтернативне запитання завжди починається з допоміжного дієслова.
г) роз'єднувальне запитання утворюється так: речення + перепитування .Схема перепитування в цьому часі - have (has), haven't (hasn't) + підмет (виражений займенником ).
д) в питанні до підмета допоміжним дієсловом завжди буде HAS.
Наприклад: My friends have been running for 20 minutes.
загальне: Have my friends been running for 20 minutes?
спеціальне: How long have my friends been running?
альтернативне: Have my friends been running for 20 or foe 30 minutes?
роз'єднувальне: My friends have been running for 20 minutes, haven't they?
питання до підмета: Who HAS been running for 20 minutes?
3. Домашнє завдання.
а) Вправа 4 на стор. 112 ( письмово описати малюнки з 2 по 6 за зразком ).
б) Вправа 5 на стор.112 (письмово ).
================================================================
21.01.2021
Доброго ранку. сьогодні у нас урок в Google Meet.
Посилання скину сюди і у вайбер групу.
https://meet.google.com/ibm-mprb-ekg
=================================================================
19.01.2021
Доброго ранку.
Продовжуємо говорити про спорт. Передивіться ще раз відео і виаишіть види спорту у чотири колонки: водні види спорту, пригодницькі види спорту,індивідуальні види спорту та види спорту з мячем. (назви можуть повторюватись)
15.01.2021
Good morning, pupils!
Вчора на он-лайн уроці ви всі були МОЛОДЦІ!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Спорт"
Для початку повторіть як звучать англійською види спорту.
Що таке Present Perfect Continuous?
Present Perfect Continuous – теперішній тривалий доконаний час в англійській мові. Він використовується для позначення дії, що розпочалася в минулому і завершилася чи не завершилася на даний момент, а акцент зазвичай ставиться на тривалості дії та її впливу на теперішні події.
Present perfect continuous вживання
Отже, Present Perfect Continuous використовується в наступних випадках:
1. Коли є тривала дія перед теперішнім часом, що завершилася або не завершилася.
Найчастіше Present Perfect Continuous використовується у випадках, коли потрібно зробити наголос на дії, що відбувалася в минулому деякий час і завершилася в даний момент часу або ж ще продовжує діяти.
Наприклад: We have been talking for the last hour. – Ми розмовляли протягом останньої години.
2. Зі словами Recently, Lately.
Present Perfect Continuous також може використовуватися з прислівниками recently та lately або ж без них. В останньому випадку є зрозумілим, що подія, про яку розповідає доповідач, відбулася нещодавно або ще продовжується – це залежить від контексту розмови.
Наприклад: He has been watching too much television lately. – Вона дивиться багато телевізор останнім часом.
Як утворюється Present Perfect Continuous?
Стверджувальні Речення (Affrimative Sentences)
Для утворення стверджувального речення в Present Perfect Continuous ми додаємо допоміжні дієслова have been чи has been та дієслова з закінченням -ing. Has використовується тільки з третьою особою однини (he, she, it), have – з усіма решту.
Формула: іменник+have/has+been+дієслово+ing.
Наприклад: I have been waiting for you here for 2 hours! – Я чекаю тут на тебе вже дві години!
Present perfect continuous заперечні речення
(Negative Sentences)
Заперечні речення в Present Perfect Continuous утворюються за допомогою використання частки not, що ставиться після допоміжних дієслів. Скорочена форма have not – haven’t, а has not – hasn’t.
Формула: іменник+have/has+been+not+дієслово+ing.
Наприклад: It has not been snowing here since 2012. – Тут не було снігу з 2012 року.
Питальні Речення (Interrogative Sentences)
Для утворення питальних речень в Present Perfect Continuous допоміжне дієслово have/has треба поставити на перше місце в реченні.
Формула: have/has+іменник+been+дієслово+ing.
Have you been running? You are looking so exhausted! – Ти бігав? Виглядаєш таким виснаженим!
Короткі відповіді (Short Answers)
yes, I/you/he/she/it/we/they have – так.
no, yes, I/you/he/she/it/we/they haven’t – ні.
Present perfect continuous маркери часу
- lately – нещодавно
- recently – недавно
- since – з
- for 2 hours/years – протягом 2 годин/років
1.Put the verbs into the correct form (present perfect continuous).
- He (work) in this company since 1985.
- I (wait) for you since two o'clock.
- Mary (live) in Germany since 1992.
- Why is he so tired? He (play) tennis for five hours.
- How long (learn / you) English?
- We (look for) the motorway for more than an hour.
- I (live) without electricity for two weeks.
- The film (run / not) for ten minutes yet, but there's a commercial break already.
- How long (work / she) in the garden?
- She (not / be) in the garden for more than an hour.
-Виконайте вправу письмово .
Завдання скинути на пошту до понеділка.
natalkamarchuk74@gmail.com
14.01.2021
Посилання на он-лайн урок у вайбер групі.
ДОБРОГО ДНЯ, УЧНІ!
Ми продовжуємо говорити про спорт в нашому житті.
Подивіться уважно відео.
=======================================================================
12.01.2021
Good morning, pupils! How are you, today?
Let's start our lesson..
Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Спорт"
1. Прочитайте, перепишіть у словник та вивчіть слова та вирази:
To feel excited – почуватись збуджено
To be full of joy – бути повним радості
To be delighted with- бути в захваті від
Not to feel bored/tired – не почуватися нудно/втомлено
To have a fabulous/ wonderful time – казково/чудово провести час
To keep fit – підтримувати фізичну форму
To go jogging- бігати підтюпцем
To set a school record – встановити шкільний рекорд
To participate in sports competitions- брати участь у спортивних змаганнях
To be proud of - пишатись
To join – приєднатись/вступити
Stamina- витривалість
Achievements- досягнення
To encourage – заохочувати, підбадьорювати
Coach - тренер
Contest - змагання
2. З поданими словами складіть 6 речень і запишіть в зошиті в різних часах.
3. Відкрийте підручники на с. 104. впр.2. Прочитайте і перекладіть текст, зверніть увагу на нові слова і вирази.
Дом.завдання; 1. впр.3, стор. 105 (письмово дати відповіді на запитання
2. вивчити нові вирази
Завдання скинути на пошту до четверга.
natalkamarchuk74@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.