7 клас

 12-13.01   Тема "At the cinema"



Are you a cinema goer?

 1. How often do you go to the cinema?

 2. What kinds of films are you interested in?

 3. What kinds of films don’t you like? Why? 

4. Do you have a favourite actor?

 5. Who’s you favourite actress? 

6. What’s one of the best films you have ever seen?


Подивіться відео , вивчіть жанри фільмів

https://youtu.be/R2jdO_H5JbI










What kinds of films do like watching?- I like watcning ....

                                  Складіть і запишіть 5 речень за таблицею








                                                           Домашнє завдання 
                    1. Вивчити нові слова та вирази 
                    2.Виразно читати діалог 
                    3. Скажіть чи ці речення правда чи ні ( письмово) 


====================================================

Урок 7.12

Тема уроку : " Наше здоров'я".

1. Перевірте себе і перекладіть такі слова і вирази на англ мову:
- віртуальна реальність
- впливати
- змогти щось зробити ( вдатися щось зробити )
- хірургічні технології
- операційна
- мережа ігор
- зв'язувати
- дослідження 
- зменшити
- самотність

2. Тепер дайте відповіді на запитання за текстом:

- What is virtual reality in your opinion?
- Can VR affect people's life?
- Can it be useful for people in some ways?
- How can people use VR in medicine?
- Do virtual machines help doctors in surgical techniques?
- How can VR help children in hospitals? How?

3. Тепер читаємо діалог 5 на стор. 75 між лікарем і пацієнтом і ставимо слова лікаря і пацієнта в правильному порядку.

4. Домашнє завдання 
Вправа 8 на стор. 77 ( написати  е-лист другу про своє відвідування поліклініки, використовуючи такі слова і вирази вправи:

-to suffer from  -  страждати від
- to complain of  -  скаржитись на
- to give practical advice  -  дати практичні поради
- to prevent the illness  -  попередити хворобу
- to avoid serious complication  -  уникнути серйозних ускладнень
- to examine  -  оглянути
- to find out  -  вияснити, дізнатися
- to recover  -  одужати


====================================================


05.12.2022

Урок 5.12

Тема уроку : " Здоров'я. Розділові запитання ".

1. Ми написали контрольну роботу з письма за 1 семестр. Аналіз робіт показав, що найбільше помилок ви зробили в розділових запитаннях. Ще раз перегляньте відеоурок про утворення таких запитань. Після цього зробимо вправу на утворення таких запитань.


2. Тепер ваше завдання  -  утворити розділові запитання до таких речень:

- It is a very interesting book,
- The doctor examined me yesterday,
- We must eat healthy food,
- I take medicines when I am ill,
- My friend doesn't like to drink hot milk,
- I am coughing,
- Let's go for a walk today,
- I had to visit our family doctor yesterday,

3. Тепер виконаємо вправу 1 на стор. 74.

4. Домашнє завдання 
а) текст 3 на стор. 75 ( читати і перекладати )
б) вправа 4 на стор. 75 ( дати письмові відповіді на запитання вправи)

В тексті є декілька незнайомих слів і виразів. Щоб краще зрозуміти текст і прочитати його правильно, перегляньте це відео, уважно слухайте читання і переклад тексту диктором. Потім прочитайте і перекладіть текст самостійно.

https://youtu.be/xj7Tf8zF0Fo  -  посилання на відео


==============================

28.11.2022


Готуємось до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Перед вами зразок роботи з подібними завданнями. Постарайтесь їх виконати.

Завдання 1.
Поєднайте слова в пари:

1. to dust                   a) food
2. to take out             b) the rubbish
3. to share                  c) the doctor's advice
4. healthy                   d) the furniture
5. to look                   e)  pale
6. to have                   f) a stomach ache
7. to take                    g) household chores
8. to follow                h) the temperature

Завдання 2 
Визнач правильний переклад речень:

1. My friend tries to keep to a healthy diet.
a) Мій друг їсть дієтичні продукти.
в) Мій друг старається купувати лише дієтичні продукти
с) Мій друг старається дотримуватися здорової дієти.

2. It's important to eat a wide variety of food.
a) важливо їсти різноманітну їжу.
в) важливо купувати різноманітну їжу.
с) важливо старатись урізноманітнювати свою їжу.

3. The doctor told me to follow his advice every day
a) Лікар наказав мені дотримуватись його порад .
в) Лікар сказав мені дотримуватись його порад щодня.
с) Лікар дотримувався порад щодня.

Завдання 3.
Заповни пропуски одним із слів:  
       a) a lot of   b) much   c) many    d) little   e) a little
1. We can see   ...   of trees in the garden.
2. There is very  ...   soup in the pan. It isn't enough for us.
3.   ...  sweets are not good for your health.
4. I want   ...   lemonade, please.
5. You must not eat  ...  ice cream.

Завдання 4. 
Утвори розділові запитання до речень:
1. Steve fell ill last week.
2. My temperature was high.
3. I have a headache.
4. You must not eat much choсolate.
5. Let's have something for a snack.
6. I have already done my shopping today.

Завдання 5.
Визнач правильну часову форму дієслова:

1. They   ...  to the hospital last Monday
a) go,   b) will go,   c) went,  d) have gone

2. She   ...   in the hospital now.
a) am,   b) are    c) be,   d) is

3. Ann   ...   to see a doctor now.
a) is waiting,   b) waits,   c) waited,   d) are waiting

4. My mum   ...   dinner before I came from school.
a) cooked,   b) had cooked,   c) has cooked,  cooks

Завдання 5
Напиши невеликий твір на одну із тем:
1. My family is my treasure
2. Helping hands ( my help about the house ).
3. My favourite holidays and traditions.
4. How I fell ill with a cold .




==================================


24.11.2022


Тема уроку : " Піклуємось про своє здоров'я ".

1. Виконуємо вправу 1 на стор. 72 ( дивимось на картинки і кажемо, чому діти потребують допомоги).
2. За вправою 2 на стор. 72 складіть запитання  до цих же картинок.
3. Читаємо лист Джейн до Ен про те, як вона захворіла і потрапила у лікарню.
Перегляньте цей відеоурок, щоб краще навчитись читати і зрозуміти текст 


https://youtu.be/6Sehl7RRFgo  -  посилання на відео

4. Домашнє завдання 
а) вправа 4 на стор. 73 ( дати письмові відповіді на запитання за текстом ).
б) вправа 5 на стор. 73 ( продрвжити речення ).

А тепер почнемо готуватись до контрольної роботи з письма за 1 семестр. Одним із завдань буде поставити розділові запитання до речень. Зараз ваше завдання також поставити розділові запитання до таких речень:


- It is a serious illness,
- My friend fell ill some days ago,
- He takes his temperature every day.
- We will buy this medicine at the chemist's,
- He didn't go to school yesterday,
- Let's visit our friend in the hospital,
- I am sick with quinsy,
- He hasn't broken his leg,
- I'll eat a sandwich and an apple for lunch,
- They are vegetarians,



=============================


23.11.2022

Тема уроку : " Перша допомога ".



1. Повторюємо нові слова ( назви ліків )

2. Тепер перевірте себе і повторіть слова про першу допомогу. Перекладіть дані слова на англ. мову:
- кровотеча
- вимити бруд і мікроби
- перебинтувати міцно, але не тісно
- звернутися по допомогу
- опік
- ошпарення
- спричинений гарячою рідиною
- задуха
- блокувати дихальні шляхи
- вдихнути достатньо повітря
- вдарити різко по спині
- рана
- обгорнути ковдрою

3. Дайте відповіді на такі запитання :


-Can a little bleeding a good thing? Why?
- What must you do to stop the bleeding?
- What is a small burn oe scald?
- What must you do at first if you have a burn ( scald)?
- When does chocking happen?
- What can you do when a person is chocking?
- What is the first aid when a person has a broken bone?
- When can you say that a person is in shock?

Ще раз перегляньте відео з читанням і перекладом тексту


https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY  -  посилання на відео


Домашнє завдання
 Вправа 3 і 4 на стор. 71.
 Вправу 3 зробити письмово ( заповнити таблицю вправи )


===============================================


21.11.2022

Доброго дня!

Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ".

1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову :
- захворіти
- мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль
- біль у спині ( шлунку )
- мати хворе горло
- ангіна
- висока температура
- гарячка
- сильна застуда
- кашель
- нежить
- викликати лікаря
- оглянути пацієнта
- послухати серце і легені
- подивитись горло ( очі, вуха )
- виписати рецепт
- залишатись у ліжку
- дотримуватися порад лікаря
- під час лікування лікарем
- бруд
- мікроби
- дихати


4. Домашнє завдання 
1. Вправа 1 на стор. 70 ( вивчити нові слова і вирази )
2. Текст 2 на стор. 70-71 ( читати і перекладати)

В цьому тексті є декілька незнайомих слів. Щоб його прочитати і перекласти правильно, перегляньте відео після цього уроку. Диктор читає і перекладає цей текст. Послухайте, а потім старайтесь читати і перекладати самостійно.


https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY  -  посилання на відео


===========================================

16.11.2022


Доброго дня.

Перегляньте відеоурок. Уважно слухайте читання і пояснення нових слів диктором. Потім старайтеся прочитати і перекласти текст самостійно.




Домашнє завдання:
впр.6 стор.67 (письмово)



=====================================


10.11.2022

Домашнє завдання 
1. ви вчити нові слова з тексту 3 на стор. 62-63
2. текст 3 на стор. 62-63 ( читати, перекладати )
3. вправа 4 на стор. 63 ( письмово )

Перегляньте відеоурок. Уважно слухайте читання і пояснення нових слів диктором. Потім старайтеся прочитати і перекласти текст самостійно.

https://www.youtube.com/watch?v=4Tw7OyqjvYY  -  посилання на відео

====================================

07/11/2022


Доброго дня. Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Охорона здоров'я"
Передивіться відео. 

Тепер самостійно прочитайте і перекладіть діалоги на стлр.57 - 58.

Домашнє завдання:
впр.5 стор.59


====================

27.10.2022

Доброо дня. Сьогодні ми готуємося до самостійної роботи.
1.Повторіть всі вивчені слова та вирази.
2. Ще раз повторіть вживання Tag-questions, Past Perfect Tense+всі раніше вивчені часи., злічувані та незлічувані іменники.
Виконання наступних вправ допоможе вам.




=======================================

26.10.2022

Доброго дня. 
Прочитайте та перекладіть текст. На основі цього тексту складіть розповідь про те, що ви їсте протягом вихідного дня. Цю розповідь вам потрібно вивчити.  


=================================================

24/10/2022

Урок граматики.
Доброго ранку! Сьогодні ми працюємо самостійно.
Записуємо число, класна робота.

Виконуємо завдання тестово в зошитах.
1.


 
2. 
1.Your sister isn’t married, ……….?
2.You found my keys, ……….?
3.I am very smart, ……….?
4.Jack didn’t pass his exams, ……….?
5.Our love will last forever, ……….?
6.You have never been to China, ……….?
7.Sandra has already got up, ……….?
8.You prefer seafood, ……….?
9.The students don’t speak French, ……….?
10.She can’t play the violin, ……….?
11.They can see the mountains from the window, ……….?
12.Your boyfriend doesn’t earn much, ……….?
13.We must talk to our сусідів, ……….?
14.The train must not arrive late, ……….?

3. Напишіть речення, ставлячи дієслова у правильну форму: (цю вправу виконуємо повністю)
  1. I lost the key that he (give)  to me.
  2. She told me that she (see)  the film .
  3. I went outside as I (hear)  a noise.
  4. She picked out the red dress, which she (not / wear)  for ages.
  5. Mike (not / swim)  in the beach before that day.
  6. His father was angry because he (not / help)  him.
  7. (you / have)  dinner before you left the house?
  8. (he / manage)  to find a place to stay when he went to Paris?
  9. Where (she / stay)  before she moved to live with her boyfriend?

=================================================

12.10.2022


Доброго дня. 
Подивіться уважно відео, повторюємо і записуємо невідомі слова у словники ( впр.1)
Далі записуємо число, класна робота і виконуємо впр. 3 на стор. 47 тестово.



Домашнє завдання:
впр.6, стор. 48 (написати рецепт салату, інгрідієнти якого записані нижче)




===================

10.10.2022


Доброго дня. Подивіться уважно відео.


Виконайте впр.6 стор 45 письмово.



============================

08.10.2022

УРОК ГРАМАТИКИ.

  Present Continuous – це час англійської мови. Він використовується для того, щоб описати процес або дію, яка відбувається зараз (в даний момент).

Present continuous вживання

Present Continuos використовується в таких випадках:

Для опису дії, яка відбувається або не відбувається в даний момент.

Часто в такому випадку вживаються наступні допоміжні дієслова: now, right now, at the moment.

Наприклад: He is doing his homework now. – Він робить домашнє завдання зараз.

Для позначення довготривалих дій, які вже відбуваються протягом деякого періоду і ще не є завершеними.

Наприклад: I am studying to become a doctor. – Я вчуся, щоб стати лікарем.

Також Present Continuos може використовуватись для позначення дій або планів, які мають (або не мають) відбутися в майбутньому. При цьому треба вказати час події.

Наприклад: I’m going on a date tonight. – Я йду на побачення сьогодні ввечері.

Present Continuous використовується, коли співрозмовник хоче висловити своє негативне відношення до дій, які утворюються у теперішньому часі.

При цьому характерним є використання слів always та constantly між допоміжним дієсловом та дієсловом з інговим (-ing) закінченням.

Наприклад: She is constantly talking on a phone. – Вона постійно розмовляє по телефону.  

Present continuous стверджувальні речення

(Affirmative sentences)

Щоб утворити стверджувальне речення в теперішньому тривалому часі потрібно додати допоміжне дієслово am, is або are (одна з форм дієслова to be) після особи, яка виконує діє, та до дієслова додати закінчення -ing.

Формула: іменник+am/is/are+дієслово+ing.

am (I’m) reading a book now.

You are (you’re) reading a book now.

He, she, it is (he’s, she’s, it’s) reading a book now.

We are (we’re) reading a book now.

You are (you’re) reading a book now.

They are (they’re) reading a book now.

Present continuous заперечення

(Negative sentences)

Для того, щоб утворити заперечні речення у теперішньому тривалому часі, потрібно додати після допоміжного дієслова am, is або are  частку not та дієслово із закінченням -ing.

Формула: іменник+am/is/are+not+дієслово+ing

I am not (I’m not) watching TV at the moment.

You are not (aren’t) watching TV at the moment.

He, she, it is not (isn’t) watching TV at the moment.

We are not (aren’t) watching TV at the moment.

You are not (aren’t) watching TV at the moment.

They are not (aren’t) watching TV at the moment.

Питальні речення (Interrogative sentences)

Щоб утворити питальне речення в теперішньому тривалому часі, потрібно допоміжне дієслово am/is/are поставити на початок речення.

Формула: Am/is/are+ іменник+ дієслово+ing.

Am I sleeping now?

Are you sleeping now?

Is he, she, it sleeping now?

Are we sleeping now?

Are you sleeping now?

Are they sleeping now?

Короткі відповіді (Short questions)

yes, I am

yes, you are

yes, he, she, it is

yes, we/you/they are

 

No, I’m not.

No, you aren’t.

No, he, she, it isn’t.

No, we/you/they, aren’t

Present continuous маркери часу

  • now, just now, right now – зараз
  • at the moment – в даний момент
  • this week/month/year – цього тижня/місяця/року

Present continuous відео

 

Present Continuous вправи


Записуємо число в зошитах і виконуємо вправи письмово.

1. Утворіть форму дієслів із закінченням -ing.

Н-д: walk – walking

have
come
listen
buy
swim
put
use
stop
drive
win

2. Перекладіть речення, використовуючи Present Continuous.

Хелен купує помідори на ринку.
Маленький Том плаче в спальні.
Йде дощ.

Ми граємо в теніс з друзями.
Мама готує курячий суп.
Мавпочки їдять банани на дереві.
Мій брат вчить віршик.
Куди йде твій батько?
Що ти читаєш?
Чому він спить зараз?
Де грають твої діти?
Поїзд не рухається.
Хлопчики не танцюють.
Джек і Джейн не допомагають мені.
Учитель не дивиться на нас.

3. Складіть зі слів речення.

Н-д: the – I – beach – going – to – am. – I am going to the beach. (Я йду на пляж.)

Anna – juice – is – orange – drinking.
not – sun – shining – the – is.

are – parents – the – in – my – sitting – garden.

dress – she – long – is – a – today – wearing.
we – playing – not – violin – are – the.


=================================

29.09.2022

Доброго дня. Сьогодні ми повторюємо правила утворення запитань. Подивіться відео та виконайте наступні вправи.



Вправа 1. Підберіть питальне слово.

How How often (2) How well What What colour When, Where Who Why

1. ……….. did you spend your summer holidays? — In the country.
2. ……….. is your new ball? — It’s red and white.
3. ……….. did you go there in June? — Because my parents had their holidays in June.
4. ………… was with you? — My grandparents were.
5. ……….. did they make friends? — When they were ten.
6. ………… do you go to the mountains? — We go there every summer.
7. ………… can you play the game? — Very well.
8. ………… do little children like to do? — They like to play hide-and-seek.
9. ………… do you have parties? — Once a month.
10. …………. do you spell your last name (прізвище)? Be-L-O-V.

Вправа 2. Задайте альтернативне питання.

1. He is in the swimming pool (in the kindergarten).
2. He has gone to the swimming pool (to the library).
3. He has got a new computer game (a new book).
4. He’s cold (hot).
5. He has been to Spain (to Italy).
6. He is visiting Spain (Germany).
7. She has written the exercise (the story).
8. She is writing the exercise (the translation)


завдання виконуєте тестово 

=======================================

17.09.2022

Доброго ранку. Сьогодні у нас урок читання. Переходьте за посиланням . Прочитайте та перекладіть текст. Дайте відповіді на запитання.


Діти. Повторимо зворотні займенники. Виконайте цей тест. У вас є одна спроба і 20 хвилин. Тест відкритий до 18.00.


Код доступу 6008437
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


=============================================

15.09.2022


Доброго ранку. Сьогодні працюємо самостійно 
Записуємо число, класна робота і виконуємо вправи.

1 Unscramble the words and match them with the definitions. 
1) rcaign — caring                  a) Extremely good; outstanding.
   2) eellxenct —                        b) Having or showing intelligence, especially of a high level.    
 3) itneiellntg —                          c) An outing or occasion that involves taking a packed meal to be eaten outdoors.
 4) einrsetetd —                      d) Take delight or pleasure in (an activity or occasion), have a pleasant time. 
 5) inkgiсinpc —                        e) Showing curiosity or concern about something or someone; having a feeling of interest.
 6) yejon —          f) Displaying kindness and concern for others.

2 Arrange the words into the groups according to their meaning. Then add some other words to each of the groups.
mother      playing a musical instrument      father        cooking cleaning one’s room       picnicking      brother       family    celebrations      sister        doing one’s homework        funny      playing with a younger sister or brother        friendly                         do sport together         intelligent         going shopping         twins grandparents          grandchildren          cousin          aunt       uncle shy       outgoing        caring         modelling a plane                     going to museums         moody          listening to music           working in the garden

Family: mother, 
Traditions and activities:
 Character:

3. Write a letter to your British pen friend. Use the following words and word combinations: name, years old, to live in, to learn, favourite subjects, studies, hobby, your favourite pastime, to be good at, to be excellent at, to be fond of, to like, to love, to enjoy

Hello, everyone. My name’s _______________

 


=================================================

14/09/2022

Посилання на у рок у вайбер групі згідно з розкладом.

===========================================

12.09.2022

посилання на урок  https://meet.google.com/esq-fxzc-ehu

впр4 стор 17 та впр4 стор 19 вивчити словосполучення.
впр4 стрт19 доповнити діалог усно.

========================================


10.06 

Тема уроку " Літні канікули ".

Today we are going to have our last English lesson this school year. This lesson will be without any tasks and marks. Let's answer the questions " What have I learned this school year?"I think you've learned a lot of things. During the year we spoke about your families, friends, relatives, about English people , their life and traditions. We also talked about our country, its people, interesting places and big cities. You told about your school life , lessons, breaks , favourite subjects. So you see that you have learned a lot of things this year. I hope that you will learn English a little in summer in order not to forget anything. I also hope that you will repeat the table of irregular verbs in summer. Now listen to this song about summer and sing it too. Have a happy and nice summer.


https://www.youtube.com/watch?v=DfHWc6-xuE4  це посилання на відео.






===================================

28,05,2021

Нello everyone!

Today we have grammar lesson .We are going to speak about the order of the words in the English sentences.- Сьогодні у нас урок граматики. Ми маємо повторити порядок слів в англійському реченні.

First of all I propose to you to watch a video and revise your grammar- Спочатку перегляньте відео і повторіть основні правила побудови речень в англійській мові


Exercise - put the words into the correct order to make up sentences- Поставте слова в правильному порядку, щоб скласти речення

  1. go / now / home / will / I →
  2. give / the present / tomorrow / we / him / will →
  3. her / met / last night / at / we / the station →
  4. was / last week / he / in hospital →
  5. in Greece / spend / I / will / next year / my holiday →
  6. must / at five o'clock / leave / we / the house →
  7. the library / take / I / the book / will / today / to →
  8. my mum / breakfast / in the morning / made →
  9. tonight / want / to the cinema / to go / we →
  10. wrote / last week / they / at school / a test 

=========================================

25.05.2021

Сьогодні продовжуємо готуватись до контрольної роботи.


Перегляньте відео і повторіть правила вживання і утворення речень у теперішньому доконаному часі.



Перегляньте відео і повторіть правила вживання і утворення речень у теперішньому тривалому часі.


А наступне відео допоможе вам пригадати як ми погоджуємось, або не погоджуємось з чимось




Це відео допоможе вам пригадати правила утворення tag-questions




=======================================

22.05.2021

Підготовка до контролю  письма.

Виконайте завдання з фото.

Схожі завдання будуть на контрольній.

1) Розкрийте дужки, поставте дієслова у потрібному часі.( Present Perfect/ Past Simple/ Present Perfect Continuous)

2) Погодьтеся з твердженнями використовуючи So/ Neither. ( Виконайте будь яких 8 речень з фото нижче).



3) Question tags . Питальні хвостики. ( Виконайте будь яких 6 речень з фото)


4) Оберіть So/ such a.


Перевіримо на уроці.



===============================================

30.04.2021

Hello everyone!

Сьогодні у нас урок читання.

Foreign languages in our life. Read and translate the text

Learning a foreign language is not an easy thing. It is a long and slow process that takes a lot of time and efforts. (зусиль)

Nowadays it is especially important to know foreign languages. Some people learn languages, because they need them for their work, other travel abroad, for the third studying language is a hobby. Everyone, who knows foreign languages can speak to people from other countries, read foreign authors in the original, which makes your outlook (Кругозір) wider. It is not surprising that many intellectuals and well educated people are polyglots. Nowadays English  has become the world’s most important language in politics, science, trade and cultural relations (відносини) . Over 300 million people speak it as mother tongue. The native speakers(носії мови) of Englishlive Australia and New Zealand.

English is one of the official languages in the Irish Republic, Canada, the South Africa Republic. English is one of the official languages of the United Nations Organizations and other political organizations. Half of the world’s scientific literature is in English. It is the language of computers technology. To know English today is absolutely necessary for every educated man, for every good specialist.

English language it is a wonderful language. It is language of the great literature. It is the language of William Shakespeare, Jonathan Swift, Walter Scott, Charles Dickens.

The great German poet Goethe once said, “He, who knows no foreign language does know his own one”. That is why in order to understand oneself and environment one has to study foreign languages.


 Виконуємо тестово завдання письмово

Choose the correct item.

1. Nowadays it is especially important to know foreign ___________.

a) countries                                         b) languages                                 c) people

 

 2. Everyone, who knows _________ can speak to people from other countries.

a) foreign languages                           b) foreign poets                  c) foreign literature


3. It is not surprising that many intellectuals and well educated people are _______.

a) genius                                             b) clever                             c) polyglots

 

4. Nowadays English  has become ________ in politics, science, trade and cultural relations.

a) the world’s most important language                                  b) more important language                             c) is not important language

5. Over 300 million people speak it as mother ______.

a) language                                           b) tongue                             c)  speaker

 

 6. English is one of the official languages of the ______ and other political organizations.

a) United Nations Organizations                           b) Paris                  c) Ukraine

 

7. It is the language of _______.

a) books                                  b) movies                            c) computers technology

 

8. English language it is a _______ language.

a) great                            b) wonderful       c) nice

 

9.It is language of the great________.

a) Literature                             b) Math                               c) Art

 

10. The great ________ poet Goethe once said, “He, who knows no foreign language does know his own one”.

a) British                             b) French                             c)German

Виконуємо тестово завдання на +\- письмово

Завдання виконуємо в зошиті.

Роботи за 29 та 30 квітня присилаємо на пошту до 02.05.2021

========================================

29.04.2021

Тема уроку: Вивчення іноземних мов ( " Learning Foreign Languages ").

1. Спочатку виконуємо вправу 6 на стор. 174 ( вписуємо в  порожні місця, чому, на вашу думку, важливо вивчати іноземні мови ). Why it is good to know English:

Наприклад: 

- to travel

- to understand English films and songs

- to speak to people from English-speaking countries ,   etc ( Намагайтесь заповнити всі порожні місця ).

2. Вивчаємо декілька нових слів з цієї теми:

- native language ( mother tongue )  -  рідна мова

- foreign language  -  іноземна мова

- international language  -  міжнародна мова

- experience  -  досвід

- to improve  -  покращити, вдосконалити

- improvement  -  покращення, вдосконалення

- confidence  -  впевненість, переконаність

- to suit  -  підходити, годитися

- level  -  рівень

- three quarters  -  три чверті

- to design  -  створювати

- ability to communicate  -  здатність спілкуватись

3. Спробуйте скласти речення з цими словами і записати. ( 6 речень)  Наприклад: 

Ukrainian is my MOTHER TONGUE  -  моя рідна мова українська

I want to Improve my Level of English  -  я хочу покращити мій рівень англійської мови. і т. д.

4. Перегляньте відео і з нього запишіть і перекладіть 10 причин вивчати англійську мову.

У фільмі ви зустрінете кілька незнайомих слів:

- reason  -  причина

- respond  -  відповісти

- to be able  -  бути здатним

- to impress -  вразити

- native speaker  -  людина, для якої англійська мова є рідною ( носій мови )

https://www.youtube.com/watch?v=b_nFfpA8H6g  це посилання на відео. ( Якщо відео відразу не відкривається, то дивіться за посиланням)



5. Домашнє завдання.
Виписати з фільму 10 причин вивчення англійської мови і перекласти їх на українську мову.

.




========================================

27.04.2021

Сьогодні я пропоную вам прочитати текст , заповнити пропуски словами, поданими у рамочці. ( текст не переписуйте, тільки вкажіть номер пропуску і слово)
Потім дайте 5 порад Стефану.  Поради записуємо повними реченнями.


Роботи присилаємо на пошту до 28.04.2021

===================================================

22 - 23.04.2021

Тема: Соціальні проекти і благодійність. 

It is very good to be useful and helpful. It's so great when you feel yourself being a good citizen.



Today we are going to speak with you about social projects and charity.

1) Open your textbooks on page 169 ,exercise 1b)- read and translate word-combinations in the box.

Social projects

To organize a concert   for the orphans- організувати концерт для дітей-сиріт

To clean the river bank- прибирати беріг річки

To plant a fruit garden – садити фруктовий сад

To help the elderly people- допомагати старшим людям

To collect toys and school  things- збирати іграшки та шкільне приладдя

To work collaboratively- працювати спільно

To organize a charity event- організувати благодійну акцію

To run a charity marathon    - бігти благодійний марафон


2) Make up 8 sentences with word-combinations from the box and write them down into your copy-books.
Складіть і запишіть 6 речень зі словосполученнями з рамочки

3) Ex. 2 p. 169 - look at the photos (1-4) and match them with the names of the social projects (A-D). What do you think teenagers do in these projects? Write down your ideas.
Вправа 2 ст. 169- розгляньте фото (1-4) і поєднайте їх з назвами соціальних проєктів ( A-D).
Як ви гадаєте, чим займаються діти, беручи участь у цих соціальних проєктах? Запишіть свої думки про кожен соціальний проєкт, зображений на фото.



                                                 Домашнє завдання

  Watch a video about 15 Community Service Ideas for Teens. After watching this video write down 15 steps to be helpful for everyone. Після перегляду відео запишіть 15 кроків,які слід зробити, щоб стати корисним для кожного

https://youtu.be/I-w1YoFFAEA  посилання для пергляду відео 



Прочитайте і перекладіть впр 4 ст 170 в підручнику 
Виконайте письмово впр 5 ст 171 



=========================================================

20.04.2021 Посилання на урок у вайбер групі. 

Домашнє завдання: 1) впр.3, стор.166 ( читати і перекладати)

                                   2) впр. 4 стор. 167 ( доповнити речення повністю)

    3) Поставити запитання до речень. Починати з того слова, що в дужках.

1) Some children do stupid things. (why?)

2) I am looking for my watch (what?)

3) His penfriend lives in London. (where?)

4) We met after school yesterday. (when?)

5) She ‘ ll come to the party. (with whom?)

6) English is spoken in many countries. (what countries?)

7) He was not prepared for the test. (why?)

8) They were playing a game when I came. (what game?)

9) I have made some mistakes in this exercise (how many?)

10) He has given me his old camera. (what?)


Роботи присилати на пошту до 22.04,2021

=================================================


16.04,2021

Тема: Позашкільна діяльність.
Hello everyone!

Виконайте наступні вправи:

Вправа 1 - прочитайте текст та доповніть речення після тексту ( записуйте лише те що вставили)



Вправа 2- З'єднайте частини, запишіть у вигляді тестів.

Тепер переходимо до и. Вивчаємо правильне вживання слів SO і SUCH.Уважно перегляньте відео з цим граматичним матеріалом.





Як ви бачите з відео, слова SO і SUCH перекладаються як ТАКИЙ, але після слова SO вживаємо ЛИШЕ прикметник або прислівник, а після слова SUCH вживається іменник або іменник з прикметником. Наприклад:

Ця книга ТАКА цікава  -  This book is SO interesting ( це прикметник- який?- цікавий) 

Це ТАКА цікава книга  -  This is SUCH an interesting book.(прикметник+ іменник - цікава книга).

5. Тепер спробуємо перекласти такі речення, використовуючи слова SO і SUCH:

а) Цей танець Такий чудовий   і

    Це Такий чудовий танець

б) Цей фільм Такий захоплюючий  і

    Це Такий захоплюючий фільм.

в) Цей собака Такий розумний  і 

   Це Такий розумний собака.


Вправа 3 - запишіть so або such (тестово)



Виконані домашні завдання надсилати в кінці тижня.

===========================================================

15,04,2012

Тема: Шкільне життя. Розвиток навичок граматики.


1) Перегляньте відео про спеціальні запитання.
-  Випишіть питальні слова у зошит з перекладом.
- Зверніть увагу на табличку після відео, там є допоміжні дієслова до граматичних часів, які вживаються перед підметом у  питанні. 







2. Виконайте вправу з фото2. Поставте спеціальні запитання до відповідей що на фото. 




Виконані домашні завдання надсилати в кінці тижня за всі уроки разом (за 13.04, 15.04, 16.04) - до понеділка 19.04) 
natalkamarchuk74@gmail.com

============================================

13.04.2021

Посилання: https://meet.google.com/zbx-rtdv-ftu


Домашнє завдання: 1) впр.1, 5 стор.162, 164 (вивчити нові вирази);

                                   2) впр.5 Стор.164-165  (тестово)

==============================================

08/04/2021

Good morning, pupils! Let's start 0ur lesson!

 Починаємо нову тему " School Life".

a) вивчаємо нові слова з теми:

- school orchestra  -  шкільний оркестр

- choir  -  хор

- advertisment  -  реклама

-  to advertise  -  рекламувати

- to sign up for the club  -  записатися в клуб ( гурток 0

- to build up a confidence  -  розвивати впевненість

- to take notes  -  робити записи

- explore  -  досліджувати

- opportunities  -  можливості

- appreciate excellence  -  цінувати досконалість

- dedicate  -  присвячувати

- to the beat of music  -  під ритми музики

- to develop a sense of rhythm  -  розвивати відчуття ритму

- group routine  -  груповий режим

- reading-related activities  -  діяльність, пов'язана з читанням


б) Складаємо речення з новими словами. Наприклад:

I signed up for the piano classes two years ago.

This club builds up my confidence.

( скласти і записати 6 речень)

в) Читаємо і перекладаємо вправу 1 на стор. 162.


3. Домашнє завдання.

а) текст 3 на стор. 163 (читати і перекладати).

б) вправа 4 на стор.164 ( письмово ).

в) вчити нові слова


================================================

06.04.2021

посилання: https://meet.google.com/zap-bqzx-bxz


Тема: Київ. Повторення.

Урок повторення та узагальнення вивченого по темі.

1) Write true(T) or false (F). Виконуємо коротко 1 +,-

1. Kyiv is one of the most beautiful and one of the oldest cities of Europe.
2. Podil is the symbol of Kyiv.
3. Khreshchatyk Street is the jewel of Kyiv.
4. Podil suffered a great fire in the past.
5. Maidan Nezalezhnosti is the main square in Kyiv.
6. Shevchenko Street is the central street in Kyiv.

2) Complete the questions with the correct question tags ("хвостики")  Пишемо лише 1 хвостик.

1. There are  many interesting picture galleries and souvenir stores in Andriyivskiy Uzviz, ....?
2. Maidan Nezalezhnosti is the heart of Kyiv, ....?
3. Kids can go skateboarding and roller skating in the parks,...?
4. The Ukrainian architect designed the Fountain Samson,...?
5. My friend has already bought a book about the history of Kyiv,...?
6. Kyiv was founded by three brothers Kyi, Shchek, Khoryv  and their sister Lybid,...?

3) Answer the questions.  Пишемо  повні відповіді на запитання.

. What is the best known street in Kyiv?
2. Where is Nebesna Sotnia Alley situated?
3. Have you ever been to Kyiv?
4. What places of interest have you visited there?
5. Who are the foundres of Kyiv?
6. What is the jewel of Kyiv?

Відповіді присилаємо на мою електронну адресу сьогодні до 10.00.

======================================================

02. 04.2021

Сьогодні у нас урок домашнього читання.








Домашнє завдання:
3 і 4 вправи виконати письмово

Зошити на перевірку зберу після карантину

===================================================

01.04.2021

Посилання https://meet.google.com/bre-hxfx-xzi

 Домашнє завдання

стор. 156 впр.1, 2 (тестово)

Для того щоб повторити часи зайдіть на сторінку " На допомогу учневі"

Роботи записуєте в зошиті, які я перевірю після карантину.

=============================================================

30.03.2021

Посилання : https://meet.google.com/uaf-vpmm-nxj


Домашнє Завдання: стор. 153 (читати і перекладати; невідомі слова виписати в словники)

                                   стор.155, впр.4(тестово)

У четвер перевіримо.

==============================================================

22.01.2021

Good morning, pupils! Let's start 0ur lesson!

1. Виконуємо вправу 4 на стор. 112. Потрібно описати картинки за зразком. Уважно прочитайте зразок опису першої картинки. За таким зразком треба написати по декілька речень до кожної картинки.Наприклад: ( картинка 2 ). Дівчата тренуються кожен день, щоб бути здоровими. Зараз вони скачуть на скакалці.Вони втомлені, тому що вони скачуть вже 20 хвилин.

( Це буде одне з домашніх завдань ).

2. Продовжуємо вчитися складати запитання в теперішньому завершено-тривалому часі. Нагадую схеми побудови запитань.

а) загальне запитання завжди починається з ДОПОМІЖНОГО дієслова.

б) спеціальне запитання починається з питального слова, за яким іде допоміжне дієслово, далі підмет і присудок, а потім всі другорядні члени речення.

в) альтернативне запитання завжди починається з допоміжного дієслова.

г) роз'єднувальне запитання утворюється так: речення + перепитування .Схема перепитування в цьому часі - have (has), haven't (hasn't) + підмет (виражений займенником ).

д) в питанні до підмета допоміжним дієсловом завжди буде HAS.

Наприклад: My friends have been running for 20 minutes.

загальне: Have my friends been running for 20 minutes?

спеціальне: How long have my friends been running?

альтернативне: Have my friends been running for 20 or foe 30 minutes?

роз'єднувальне: My friends have been running for 20 minutes, haven't they?

питання до підмета: Who HAS been running for 20 minutes?

3. Домашнє завдання.

а) Вправа 4 на стор. 112 ( письмово описати малюнки з 2 по 6 за зразком ).

б) Вправа 5 на стор.112 (письмово ).


================================================================

21.01.2021

Доброго ранку. сьогодні у нас урок в Google Meet.

Посилання скину сюди і у вайбер групу.

https://meet.google.com/ibm-mprb-ekg

=================================================================

19.01.2021

 Доброго ранку.

 Продовжуємо говорити про спорт. Передивіться ще раз відео і виаишіть види спорту у чотири колонки: водні види спорту, пригодницькі види спорту,індивідуальні види спорту та види спорту з мячем. (назви можуть повторюватись)




Домашнє завдання: впр.6(прочитайте лист, заповніть пропуски, запишіть свій лист)


15.01.2021

Good morning, pupils!

Вчора на он-лайн уроці ви всі були МОЛОДЦІ!

Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Спорт"

Для початку повторіть як звучать англійською види спорту.


А тепер повторимо правила вживання Теперішнього доконаного тривалого часу.
Прослухайте ще раз правила вживання цього часу. Якщо відео не відкривається, прочитайте правило і вивчіть.

Що таке Present Perfect Continuous?

Present Perfect Continuous – теперішній тривалий доконаний час в англійській мові. Він використовується для позначення дії, що розпочалася в минулому і завершилася чи не завершилася на даний момент, а акцент зазвичай ставиться на тривалості дії та її впливу на теперішні події.

Present perfect continuous вживання

Отже, Present Perfect Continuous використовується в наступних випадках:

1. Коли є тривала дія перед теперішнім часом, що завершилася або не завершилася.

Найчастіше Present Perfect Continuous використовується у випадках, коли потрібно зробити наголос на дії, що відбувалася в минулому деякий час і завершилася в даний момент часу або ж ще продовжує діяти.

Наприклад: We have been talking for the last hour. – Ми розмовляли протягом останньої години.

2. Зі словами Recently, Lately.

Present Perfect Continuous також може використовуватися з прислівниками recently та lately або ж без них. В останньому випадку є зрозумілим, що подія, про яку розповідає доповідач, відбулася нещодавно або ще продовжується – це залежить від контексту розмови.

Наприклад: He has been watching too much television lately. – Вона дивиться багато телевізор останнім часом.

Як утворюється Present Perfect Continuous?

Стверджувальні Речення (Affrimative Sentences)

Для утворення стверджувального речення в Present Perfect Continuous ми додаємо допоміжні дієслова have been чи has been та дієслова з закінченням -ing. Has використовується тільки з третьою особою однини (hesheit), have – з усіма решту.

Формула: іменник+have/has+been+дієслово+ing.

Наприклад: I have been waiting for you here for 2 hours! – Я чекаю тут на тебе вже дві години!

Present perfect continuous заперечні речення

(Negative Sentences)

Заперечні речення в Present Perfect Continuous утворюються за допомогою використання частки not, що ставиться після допоміжних дієслів. Скорочена форма have not – haven’t, а has not – hasn’t.

Формула: іменник+have/has+been+not+дієслово+ing.

Наприклад: It has not been snowing here since 2012. – Тут не було снігу з 2012 року.

Питальні Речення (Interrogative Sentences)

Для утворення питальних речень в Present Perfect Continuous допоміжне дієслово have/has треба поставити на перше місце в реченні.

Формула: have/has+іменник+been+дієслово+ing.

Have you been running? You are looking so exhausted! – Ти бігав? Виглядаєш таким виснаженим!

Короткі відповіді (Short Answers)

yes, I/you/he/she/it/we/they have – так.

no, yes, I/you/he/she/it/we/they haven’t – ні.

Present perfect continuous маркери часу

  • lately – нещодавно
  • recently – недавно
  • since – з
  • for 2 hours/years – протягом 2 годин/років


А тепер виконаємо вправи.

1.Put the verbs into the correct form (present perfect continuous).

  1. He (work)  in this company since 1985.
  2. (wait)  for you since two o'clock.
  3. Mary (live)  in Germany since 1992.
  4. Why is he so tired? He (play)  tennis for five hours.
  5. How long (learn / you)  English?
  6. We (look for)  the motorway for more than an hour.
  7. (live)  without electricity for two weeks.
  8. The film (run / not)  for ten minutes yet, but there's a commercial break already.
  9. How long (work / she)  in the garden?
  10. She (not / be)  in the garden for more than an hour.
Домашнє завдання 
- Вивчити правило про Теперішній доконаний тривалий час 

 -Виконайте вправу письмово .

Завдання скинути на пошту до понеділка.

natalkamarchuk74@gmail.com

========================================================================



14.01.2021

Посилання на он-лайн урок у вайбер групі.

ДОБРОГО ДНЯ, УЧНІ!

Ми продовжуємо говорити про спорт в нашому житті.

Подивіться уважно відео.


Виконайте вправи:
1. впр.3, стор.106 (читати і перекладати)
2. впр.6, стор,108 (написати повністю)
( Пересилати не потрібно. Перевіримо, коли вийдемо з карантину)


=======================================================================

12.01.2021


Good morning, pupils! How are you, today?

Let's start our lesson..

 Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Спорт"

1. Прочитайте, перепишіть у словник та вивчіть слова та вирази: 

To feel excited – почуватись збуджено

To be full of joy – бути повним радості

To be delighted with- бути в захваті від

Not to feel bored/tired – не почуватися нудно/втомлено

To have a fabulous/ wonderful time – казково/чудово провести час

To keep fit – підтримувати фізичну форму

To go jogging- бігати підтюпцем

To set a school record – встановити шкільний рекорд

To participate in sports competitions- брати участь у спортивних змаганнях

To be proud of - пишатись

To join – приєднатись/вступити

Stamina- витривалість

Achievements- досягнення

To encourage – заохочувати, підбадьорювати

Coach - тренер

Contest - змагання

2. З поданими словами складіть 6 речень і запишіть в зошиті в різних часах.

3. Відкрийте підручники на с. 104. впр.2. Прочитайте і перекладіть текст, зверніть увагу на нові слова і вирази.


Дом.завдання; 1. впр.3, стор. 105 (письмово дати відповіді на запитання

                          2. вивчити нові вирази


Завдання скинути на пошту до четверга.

natalkamarchuk74@gmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.